Miten tai millä ohjelmalla /niksillä voi poistaa kuvan päähenkilöiden taustalla olevan henkilöt. Tavallinen kuvan rajaaminen vaaka - ja pystysuoraannei käy, koska nappaa samalla päähenkilöistä osan.
Onnistuuko kotikutoisesti vai tarviiko ammattilaisten apua ?
Taustahenkilöiden poistaminen
11
2686
Vastaukset
- ginpi
Gimpillä onnistuu jos jaksaa askarrella.
http://www.scriptol.com/design/gimp/removing-objects.php - 5465465
Uusissa photoshopeissa on toiminto, jolla pystyy poistamaan kuvista asioita älykkäästi. Toimii erittäin hyvin.
- Muokkausta
Miten oppii photoshoppauksen, onko helppoja ohjelmia? Mikä ohjelma kannattaa ladata?
- sfsdfs
Parhaiten photoshopin käyttämisen oppii käyttämällä. Aina kun haluaa tehdä jotain uutta, niin esim. youtubesta löytyy ohjeita siihen. Sitten aina tehty asia jaa mieleen. Itse olen nyt useita vuosia käyttänyt ja alkaa olemaan hommat hallussa.
- fiuefiueiwugt
Kaikissa kunnollisissa kuvankäsittelyohjelmissa on kohteen merkkausominaisuus. Siihen ominia menetlmiä tarjolla. Kun haluttkohde on merkattu, voi kohteen leikata tai kopioida ja laittaa toiselle taistalle.
Merkkauksen voi myös invertoida ja poistaa taustan. Sen voi myös korvata täyttövärillä. - windows_paint
Jos Windows niin suttaa Windows Paintilla muut pois.
- 102030405060
Lataa GIMP ja kokeile.
Vaikka youtubesta löytyy hyviä tutoriaaleja, eli ohjeita. :) - itä-on-punainen
Kommunistisen puolueen ohjelmalla!
- nehäviikuvasta
Kloonisuti käy tähän, eli kloonataan poistettavien päälle muuta taustaa.
- poropeukalo
En tiedä mikä ketju olisi minun aiheeseeni paras mutta onnistuin poistamaan kuvia kortilta, kun yritin siirtää niitä tabletille muistikortilta. Vahingossa painoin poista-painiketta ja valitut kuvat lähti sen sileän tien.
Kysynkin että voiko ne kaivella jollain ohjelmalla vielä kortilta talteen? Ei mulla muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354249Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481536Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2151372- 321142
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871068Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2591013- 62984