Onko legginsit riskillä miehellä rumat?

100plussa

Tarkoitus olisi lähteä käymään Länsi-Ameriikassa asti. Koska lento on pitkä niin haluaisin pukeutua mahdollisimman mukavasti. Olen tykästynyt legginseihin, koska ne eivät kiristä pahasti mistään ja joustavat juuri sopivasta kohtaa.

Olen aavistuksen ylipainoinen. Nyt lähinnä askarruttaa että uskaltaako legginsit päällä lähteä lennolle lainkaan, kun Ameriikasta kuuluu kummia. Siellä ei muka ole laskettu legginseihin pukeutuneita ihmisiä lentokoneeseen lainkaan, koska heidän ulkonäkönsä ei ole miellyttänyt matkustamohenkilökuntaa.

No ihminenhän näyttää miltä näyttää. Pakotetaanko meidät hieman kookkaammat nyt epämukaviin ja kireisiin vaatteisiin? Eihän lentojen mitään muotinäytöksiä tai kauneuskilpailuja pitäisi olla.

Minkälaista vaatetusta käytätte yleensä pitkillä lennoilla?

4

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fep

      Suosittelen lukemaan ajatuksella läpi tuon uutisen johon viittaat, Silloin huomannet, että kyseessä olivat henkilöt, jotka matkustivat lentoyhtiöiden henkilökunnalle ja heidän omaisilleen tarkoitetuilla lipuilla, joita käytettäessä edellytetään siistiä ja asianmukaista pukeutumista. Eikä tuo pukeutumissääntö koske vain uutisessa mainittua yhtiötä, vaan on lentoyhtiöiden yleinen käytäntö matkustettaessa henkilöstölipuilla. Eli jos et käytä edellä mainitun kaltaisia lippuja, vedä vaikka perunasäkki päällesi matkustaessasi, jos se mukavalta tuntuu.

    • 100plussa

      Saako muuten koneessa olla pelkissä nahkastringeissä? Ne ovat aika mukavat myös.

      • fep

        Voithan tuota kokeilla, pääsetkö koneeseen asti, vai korjaavatko terveydenhuollon ammattilaiset talteen ennen kentälle pääsyä...


      • jälkeenjäänytkö

        Oletko syrjäytynyt vai jälkeenjäänyt? Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tällaisesta tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe