Tyttö vastaa kysymyksiin

K3skustelija

Vastaan siis kaikkiin kysymyksiin, tuhmiinkin. Oon 15-vuotias.

38

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234111

      Panon edellytykset?

      • 15-vuotias

        Läheisyyden ja mielihyvän tunne


      • Ja vastasin siis toho mut eri nimimerkillä.


    • Pidätkö paistetusta päärynästä?

      Keitetystä?

      Pidätkö ruuasta?

      • En oo maistanu kahta ekaa ja kolmas joo


      • Liekitetty päärynä on muuten maukasta.


      • animehomo- kirjoitti:

        Liekitetty päärynä on muuten maukasta.

        Ai.

        Tarkoitin alunperin vitsinä.


      • yuggis_ kirjoitti:

        Ai.

        Tarkoitin alunperin vitsinä.

        Otan päärynät aina tosissani.


      • Pärynämään
        animehomo- kirjoitti:

        Otan päärynät aina tosissani.

        Kuuluuottaa <3


      • animehomo- kirjoitti:

        Liekitetty päärynä on muuten maukasta.

        Itse en kauheasti päärynöistä pidä, mutta voisin tuota liekitettyä kokeilla.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Itse en kauheasti päärynöistä pidä, mutta voisin tuota liekitettyä kokeilla.

        En nyt tarkalleen muista miten ne tehtiin, mutta hyviä ne oli.


      • animehomo- kirjoitti:

        En nyt tarkalleen muista miten ne tehtiin, mutta hyviä ne oli.

        Ei ohje niin tarpeellinen ole. Tykkään improvisoida ruoanlaitossa.


      • animehomo-
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ei ohje niin tarpeellinen ole. Tykkään improvisoida ruoanlaitossa.

        Sillä vaan että tuleeko parempaa jollain esim. hunajalla tai ripauksella kanelia.


      • animehomo- kirjoitti:

        Sillä vaan että tuleeko parempaa jollain esim. hunajalla tai ripauksella kanelia.

        Ajattelin jotain hunajan tahi fariinisokerin kaltaisita, ja ehkä jotain pähkinämantelisilppua päälle kypsennyksen jälkeen.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ajattelin jotain hunajan tahi fariinisokerin kaltaisita, ja ehkä jotain pähkinämantelisilppua päälle kypsennyksen jälkeen.

        Jos suunnittelette intiimiä päärynänliekitys- ja syöntihetkeä, count me in.


      • yuggis_ kirjoitti:

        Jos suunnittelette intiimiä päärynänliekitys- ja syöntihetkeä, count me in.

        Tämä ei muuten liity enään mitenkään alkuperäiseen keskusteluun, mutta väliäkös tuolla, päärynät ovat mukavia.


    • 02p

      Itsetyydytätkö ja jos niin minkä ikäisenä aloitit??

      • Oon ja alotin varmaa joskus ku olin 12-13- vuotias


    • Aloittaja15-vuotias

      Vetelen käteen sillointällöin.

    • meisselimie

      Ookko maistanu oikeeta patukkaa -onko ollu sisälläsi,,,jos,niin mitäs pidit ????

      • hetero.homo

        5/5


      • Ei en oo ja ei oo :/ mut haluisin kyl kovasti


    • Vähänyli15

      Sheivaatko karvasi jos niin mitkä?

      • Sääret kainalot ja pillun


    • Kjp234

      Kuinka monta sormea mahtuu pilluus?

      • En oo kokeillu mitää ennätystä mut iha riittävän monta


    • 15vpoju

      Kuppikoko :D

      • C :/


    • kyselijäxd

      Uskotko voittavasi suurimman osan ikäisistäs jätkistä tappelus potkaisemalla heitä munille?

    • Delicc

      Onks jotai somee missä voitas keskustella? :p

      • Noo varmaa sc jos sul om


    • Ahhpanettaa

      Mikä.sun sc on ?

      • En haluis sanoo sitä täällä jtn haluisiks sä


    • Mielipiteesi Lähi-Idän tilanteesta?

      Kuinka paljon kauempana on etäällä oleva verrattuna likellä olevaan?

      Hiuksien merkitys Kekkosen idänpolitiikassa?

      Mitä jos isäsi olisi Miss Suomi?

      Tunnetko vetoa koiraasi, vai vetääkö se vain sinua?

      Jos ajattelet, oletko, vai ajatteletko vain olevasi?

      Jos joskus luulisit olevasi kirppu, olisitko silloin mieluummin lude? Jos paljastuisi, että oletkin oikeasti täi, haluaisitko silloin mieluummin olla kirppu kuin lude?

      Jos puhekyvytön mummosi olisi tuomittu kuolemaan ja sinun pitäisi viimeinen ateria hänelle valmistaa, mitä ruokaa laittaisit?

      • mohammed.mohammed

        Jos ajattelet, olet. Se onkin ainoa varma asia.


    • 15vpoikka

      Mikä sun sc

    • 16v__poika

      Lisää sc: vepemeister

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe