Tunnen monia ystäviä ja tuttavia, jotka kärvistelevät hometalo ongelmissa täällä pohjanmaalla. Yhdellä perheellä on parhaillaan käynnissä kallis oikeudenkäynti. Homekoulujen ja päiväkotien tilanne on myös ollut paljon esillä mediassa. Haluan siksi jakaa kaikille mahdollisten kosteusvaurio ja home-ongelmien kanssa painiskeleville erään tuttavaperheen tarinan. He asensivat vuonna 1995 rintamamiestaloonsa painovoimaerottelulla toimivat TehoDrain salaojaputket, ja nämä putket ovat tehokkaasti vieneet vettä pois talosta ja perustuksista jo 22 vuoden ajan! Yleensä kaikkialla käytetään reikäputkia, joissa on suodatin, ja nämä tukkeutuvat parin vuoden päästä, vesi pääsee perustuksiin ja kellariin ja talon kostuminen alkaa sillä tavalla. Olkaa viisaita siinä miten hoidatte kotienne salaojituksen niin vältätte ongelmat.
Toimiva Salaojitus
3
467
Vastaukset
- parinvuodenpäästämyass
Vai tukkeutuvat reikäputket parin vuoden päästä. Perusteet / todisteet väitteelle (muu kuin oman tuotteen mainostaminen erinomaiseksi)?
- Kjitenkinpettävät
Muovien ja salaojien varaan rakentaminen kiellettävä.
- perinnerakentamista
Joo, pitää käyttää vain menneiden vuosien hyviä ratkaisuja, kuten ruukkuputket, asbesti, kreosoottipitoinen vedeneristysmassa, jota laitettiin mielellään vielä väärään paikkaan rakennetta, bitumikermit seinärakenteissa, miellään ulkopinnan lähellä = kylmällä puolella, tojalevy erityisesti sokkelien, alapohjan ja kellarin maanvastaisten seinien eristeenä.... näistä on homekoulut tehty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232