Musta valkoiseksi

EiOsaavaMuokkaaja

Miten ja millä muokata musta logo valkoiseksi?

10

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuvärin.avulla

      Värjää ensin toinen väri jollain kolmannella värillä. Sitten värjää ensimmäinen väri sen toisen alkuperäisellä värillä. Ja sitten se kolmas lopuksi sillä ensimmäisen alkuperäisellä värillä.

    • ee6uye564u

      Ei se tuolla tavalla onnistu, vaan näin

      Värjää ensin toinen väri jollain kolmannella värillä. Sitten värjää ensimmäinen väri sen toisen alkuperäisellä värillä. Ja sitten se kolmas lopuksi sillä ensimmäisen alkuperäisellä värillä.

    • lorauta

      GIMP ja ämpäritäyttö.

      • tuhkaivo

        Hiton hyvä neuvvo, nyt minulla on koko kuva ämpärin värinen eikä vain logo, mites tää korjataan nero.


      • pekka7v
        tuhkaivo kirjoitti:

        Hiton hyvä neuvvo, nyt minulla on koko kuva ämpärin värinen eikä vain logo, mites tää korjataan nero.

        Kumoa täyttö CTRL Z, tai Muokkaa valikosta, tai hiiren oikean valikosta, tai avaa oikealla olevasta nuolesta perumishistoria. Sitten paikkaa logossa oleva vuoto ja kokeile uudelleen.


    • harjoittelemallaosaa

      Ja ohjelma oli?
      Tuo värien vaihtojen kikkailu on kyllä ihan turhaa ja tuskaa, jos on vähänkin parempi kuvan muokkausohjelma kuin paint.
      Onko se tehty vektorigrafiikalla? (oletan että ei, sääli onnistuisi silloin vain väriä vaihtamalla)
      onko siinä valmiina läpinäkyvä tausta(oletan että ei, sääli, valkoinen ei siis ole läpinäkyvä paitsi paintissa jos se on tarkalleen valkoinen)
      Paraskeino rajata ensin se logo vaikka vektorityökalulla huolellisesti tehdä siitä sitten valinta, ja laittaa siihen se uusi täyttö väri. ja poistaa se taustaväri edes tässä vaiheessa.

      Ja sääntö nro1. Tee logo aina läpinäkyvälle taustalle (ei valkoiselle tai mustalle)
      Säästyy näiltä ongelmilta.
      png,tiff,gif,psd, pdf tukevat läpinäkyvyyttä jpg ei, jota en muutenkaan suosittelisi edes nettikäyttöön. png parempi netissä.

    • tuhkaivo

      voi jumakuta kun tuli ruma, pitikin tulla tänne kyseleen.

    • rrwrewerwrwreer

      Jos logo on mustavalkoinen, niin muuta kuva negatiiviksi.
      Tällöin mustan pitäisi olla valkoista ja valkoisen mustaa.

      GIMPissä löytyy Colors valikosta työkalu Invert joka ainakin kaksivärisellä mustavalkokuvalla muuttaa valkoisen mustaksi ja päinvastoin.

      • simppeliä

        Käyttää valintaa Värin vaihto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe