käykää katsomassa kun työvoimatalon toimihenkilöt ja ko. hallituksen kaverit moittivat toisia ihmisvihasta :D :D :D
Paltamo-facebook sivu
8
1370
Vastaukset
- luontoluonto
Eipä haluta Paltamon fb-sivulla enää vierailla. Pari yli-innokasta luontokuvaajaa on viimeaikoina vallannut sivut. Sieltä löytyy vain, auringonlaskua, oravia, joutsenia, talitiaisia jne....
Paltamon luonnolle voisi olla sivut erikseen. - meriTuuliihaisee
minä olen ollut ulko mailla ja siksi tiiän ettemme, voi valita ketä, suomeen otetaan turva paikkaan sen kyllä ymmärrän kun olen ollut ulko mailla ja sen vaistoaa
- Juuhyytte
Ihan hanurista koko sivu nykyään, luontokuvia tosiaan päivittäin, ketähän kiinnostaa ?
- ojastaylös
Kainuun käräjäoikeus on tuominnut
neljälle rattijuopolle ehdollista
vankeutta ja ajokieltoa.
Viides selvisi pelkällä ajokiellolla.
Vuonna 1980 syntynyt nainen
ajoi heinäkuussa Paltamossa henkilöautoa
2,08 promillen humalassa
ja törmäsi toisen henkilön omistamaan
autoon. Ajon lopuksi naisen
kuljettama auto suistui tieltä.
Nainen tuomittiin seitsemänkymmenen
päivän ehdolliseen
vankeuteen törkeästä rattijuopumuksesta
ja liikenneturvallisuuden
vaarantamisesta. Vankeusrangaistuksen
lisäksi nainen sai vuoden
ajokieltoa ja joutuu maksamaan 35
päiväsakkoa eli 210 euroa.- tietyö
No mitä sitten?
- Vahingonilo
Missä tämä uutinen on??
- eialkoholistille
tietyö kirjoitti:
No mitä sitten?
Ei se ole ihan sama, jos ehdollekkin on pitänyt työntyä.
- Ooämgee
Kukaha lie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S373860Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3901561Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll711421Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun2841310- 211238
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.71231Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n1961106- 741032
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o581019- 521016