Oonko ylipainonen?

Haluun.laihtuuu

Siis oon 11v, 151cm ja 38kg.
Inhoon itteeni. Ennen söin hirveesti herkkuja ja olin täydellisen näkönen. Mut käytän kortisonia joka turvottaa lihavan näköiseksi!!!! Vastatkaa! Ja ei trolli viestejä! Kiitos :)

9

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syöenemmän

      oot ihan alipainonen.. olet vaarassa sairastua anorexiaan..Laihuus ei ole kaunista... sun kannattais lisätä syömistä ja äläkä karttele kaloreita... sun täytyy lihoa vähintään 20kg niin sitten olet normaalipainoinen... syömällä hyvin voit paremmin...olet niin alipainoinen että sun kannattaa syödä enemmän rasvaisia ruokia ja runsaammin... voimia sinulle!!

      • eräs.seksitauti-

        Etkö tiennyt, että kirjainyhdistelmän "ks" voi muuttaa kirjaimeksi "x"?

        Lyhenteistä säästyvät millisekunnit voi käyttää vaikka opiskeluun.


      • eräs.seksitauti- kirjoitti:

        Etkö tiennyt, että kirjainyhdistelmän "ks" voi muuttaa kirjaimeksi "x"?

        Lyhenteistä säästyvät millisekunnit voi käyttää vaikka opiskeluun.

        Kuulostaa laiskalta kun ei voi yhtä lisäkirjainta kirjoittaa, ja jos ei yhtä lisäkirjainta jaksa kirjoittaa, ei jaksa opiskellakkaan.


      • eräs.seksitauti-
        animehomo- kirjoitti:

        Kuulostaa laiskalta kun ei voi yhtä lisäkirjainta kirjoittaa, ja jos ei yhtä lisäkirjainta jaksa kirjoittaa, ei jaksa opiskellakkaan.

        Oliko sarkasmini liian kehittynyttä? :D


      • Vaikka olisi alipainoinen, se ei tarkoita että sairastuisi anoreksiaan yhtään helpommin kuin normaalipainoiset.
        Eikä aloittaja edes ole niin alipainoinen kuin annat ymmärtää.


      • eräs.seksitauti- kirjoitti:

        Oliko sarkasmini liian kehittynyttä? :D

        Ei, aivoni surkastuvat hetki hetkeltä enemmän ja enemmän.


    • l--am

      Pistä itsentuntos kohdalleen ja keskustele lääkärin kanssa kun olet antanut verenarvo näytteet. Lääkäri kyllä tietää mitkä ohjeet sinulle pitää antaa ja toimi sen mukaisesti. Olet voimakkaassa kasvu iässä joten tulee kiinnittää suurta huomiota paitsi lihaksiin niin ennen kaikkea luustoon joka tarvitsee oikeaa ravintoa vahvistuakseen ja terveenä pysymiseen, kalkki; mm. maitotuotteet liikunnan kanssa tekee luustosta vahvan.

      • l--am

        aikuisen ihmisen eräänlain "pika painoindeksi" on seuraava;
        pituus cm (151) miinus 100 (51 = normaali paino)
        Tuo ei ole yleispätevä sillä siinä ei oteta huomioon mm luuston kokoa.
        Joten ET OLE YLIPAINOINEN "aikuisten" mittapuun mukaan ja pelkään,
        että olet 3-5 alipainoinen mutta jos se johtuu esimerkiksi urheilusta tai
        muusta fyysillisestä aktiviteetistä niin on syytä lääkärin kanssa tarkistaa
        asiasi ajoissa. Nuorena saatu "vamma" on aikuisuuden taakka!


    • Haluun.laihtuuu

      Kiitos kaikille vastauksista! Ja nyt yritän syödä vähän enemmän. Kiitos

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe