Oonko ylipainonen?

Haluun.laihtuuu

Siis oon 11v, 151cm ja 38kg.
Inhoon itteeni. Ennen söin hirveesti herkkuja ja olin täydellisen näkönen. Mut käytän kortisonia joka turvottaa lihavan näköiseksi!!!! Vastatkaa! Ja ei trolli viestejä! Kiitos :)

9

199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syöenemmän

      oot ihan alipainonen.. olet vaarassa sairastua anorexiaan..Laihuus ei ole kaunista... sun kannattais lisätä syömistä ja äläkä karttele kaloreita... sun täytyy lihoa vähintään 20kg niin sitten olet normaalipainoinen... syömällä hyvin voit paremmin...olet niin alipainoinen että sun kannattaa syödä enemmän rasvaisia ruokia ja runsaammin... voimia sinulle!!

      • eräs.seksitauti-

        Etkö tiennyt, että kirjainyhdistelmän "ks" voi muuttaa kirjaimeksi "x"?

        Lyhenteistä säästyvät millisekunnit voi käyttää vaikka opiskeluun.


      • eräs.seksitauti- kirjoitti:

        Etkö tiennyt, että kirjainyhdistelmän "ks" voi muuttaa kirjaimeksi "x"?

        Lyhenteistä säästyvät millisekunnit voi käyttää vaikka opiskeluun.

        Kuulostaa laiskalta kun ei voi yhtä lisäkirjainta kirjoittaa, ja jos ei yhtä lisäkirjainta jaksa kirjoittaa, ei jaksa opiskellakkaan.


      • eräs.seksitauti-
        animehomo- kirjoitti:

        Kuulostaa laiskalta kun ei voi yhtä lisäkirjainta kirjoittaa, ja jos ei yhtä lisäkirjainta jaksa kirjoittaa, ei jaksa opiskellakkaan.

        Oliko sarkasmini liian kehittynyttä? :D


      • Vaikka olisi alipainoinen, se ei tarkoita että sairastuisi anoreksiaan yhtään helpommin kuin normaalipainoiset.
        Eikä aloittaja edes ole niin alipainoinen kuin annat ymmärtää.


      • eräs.seksitauti- kirjoitti:

        Oliko sarkasmini liian kehittynyttä? :D

        Ei, aivoni surkastuvat hetki hetkeltä enemmän ja enemmän.


    • l--am

      Pistä itsentuntos kohdalleen ja keskustele lääkärin kanssa kun olet antanut verenarvo näytteet. Lääkäri kyllä tietää mitkä ohjeet sinulle pitää antaa ja toimi sen mukaisesti. Olet voimakkaassa kasvu iässä joten tulee kiinnittää suurta huomiota paitsi lihaksiin niin ennen kaikkea luustoon joka tarvitsee oikeaa ravintoa vahvistuakseen ja terveenä pysymiseen, kalkki; mm. maitotuotteet liikunnan kanssa tekee luustosta vahvan.

      • l--am

        aikuisen ihmisen eräänlain "pika painoindeksi" on seuraava;
        pituus cm (151) miinus 100 (51 = normaali paino)
        Tuo ei ole yleispätevä sillä siinä ei oteta huomioon mm luuston kokoa.
        Joten ET OLE YLIPAINOINEN "aikuisten" mittapuun mukaan ja pelkään,
        että olet 3-5 alipainoinen mutta jos se johtuu esimerkiksi urheilusta tai
        muusta fyysillisestä aktiviteetistä niin on syytä lääkärin kanssa tarkistaa
        asiasi ajoissa. Nuorena saatu "vamma" on aikuisuuden taakka!


    • Haluun.laihtuuu

      Kiitos kaikille vastauksista! Ja nyt yritän syödä vähän enemmän. Kiitos

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe