Radio Finlandian karaokekilpailun suora lähetys keskiviikkona La Alegriasta meni lössiksi.Ainoatkaan laulua ei kuulunut, samoin juontajat sekoilivat sanoissaan ja tiedoissaan.
Tuloksia ei ole vieläkään julkaistu. Taisi mennä nauhoituskin puille.
Luulisi onnistuvan kun "ammattimiehet" ovat asialla.
Karaokekilpailun lähetys
5
210
Vastaukset
- Juan_Carlos
Olin paikalla, mutta juutuin katuterassille eikä mitään havaintoa koko kilpailusta.
- Kuului_myöhemmin
Kuulin myöhemmin radio Finlandiasta, mutta en pystynyt kunteleen loppuun, osa niin karmeita esityksiä. Voittaja oli kyllä ihan hyvä.
Aika jännää että alkuun sanottiin että ovet pitää olla kiinni että ei kuulu kadulle, joku voi soittaa poliisit.- cibel
Ilman musiikkilupaa,laittomilla kopioilla-siis ovet ja ikkunat kiinni
- Juan_Carlos
Lauloin kuulemma itsekkin pari kappaletta, mutta minun poikaystävä kertoi että olin järjettömässä jurrissa. Ilmankos en muista mitään.
- yrti
suomalaiset muut baarien pitäjät ovat niin kateellisia toisilleen että soittelevat poliisit paikalle. itse olin ganarialla yrittäjä niin silloin huomasin että tämän edessä päin kavereita mut kun selän käännsi niin silloin puukotettiin HETI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397