Radio Finlandian karaokekilpailun suora lähetys keskiviikkona La Alegriasta meni lössiksi.Ainoatkaan laulua ei kuulunut, samoin juontajat sekoilivat sanoissaan ja tiedoissaan.
Tuloksia ei ole vieläkään julkaistu. Taisi mennä nauhoituskin puille.
Luulisi onnistuvan kun "ammattimiehet" ovat asialla.
Karaokekilpailun lähetys
5
230
Vastaukset
- Juan_Carlos
Olin paikalla, mutta juutuin katuterassille eikä mitään havaintoa koko kilpailusta.
- Kuului_myöhemmin
Kuulin myöhemmin radio Finlandiasta, mutta en pystynyt kunteleen loppuun, osa niin karmeita esityksiä. Voittaja oli kyllä ihan hyvä.
Aika jännää että alkuun sanottiin että ovet pitää olla kiinni että ei kuulu kadulle, joku voi soittaa poliisit.- cibel
Ilman musiikkilupaa,laittomilla kopioilla-siis ovet ja ikkunat kiinni
- Juan_Carlos
Lauloin kuulemma itsekkin pari kappaletta, mutta minun poikaystävä kertoi että olin järjettömässä jurrissa. Ilmankos en muista mitään.
- yrti
suomalaiset muut baarien pitäjät ovat niin kateellisia toisilleen että soittelevat poliisit paikalle. itse olin ganarialla yrittäjä niin silloin huomasin että tämän edessä päin kavereita mut kun selän käännsi niin silloin puukotettiin HETI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1542892Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2822581Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.521698Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e371609Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381510- 1221246
- 1081173
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee151115Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3361015