leikkaussali sex

testipoeka

Sain postia kerran lääninsairaalasta jossa oli kyse siit et olin voittanut ilmais sukupuoli hoidon oltuani erään uuden seksihoitsu lehden 200 000 tilaaja ja pakkolomalla kun olin päätin tyydyttää seksihalujani ja männä hoitajien härnättäväks.

Saavuin ilmoitettuun paikkaan ja vastaanotto tiskin hoitaja pyyti samantien tulemaan perässä, hoitoja vei leikkausosastolle jos hän antoi leikkauspaidan ja pukukaapin avaimen jonne voin pistää vaatteet/omaisuuden.

Sit pukeutumisen perästä sisään astu nuori erittäin rehevä kromppainen hoituri Sara joka viitoi tulemaan oven takana sijaitsevaan leikkaussalin hoitopöyrälle, jonka ympärillään odotti 3 erittäin seksikästä leikkaushoitajaa Jenni,Ritva ja Jaana jotka myös pyytivät asettumaan pöydälle vaik muistutti ulkosest astet korkeempaa hampin tuolii.

Tuolille noustuani kysäisin et mitäs nyh sit jolloin tytöt vain kikattivat nii et kasvomaskit värisivät se selvii koht, ja pian ovest sisään saapu nuori nais lekuri Irja myös rehevä kehoinen ja seksikäs leikkaushoitajan/lekurin puku päällä jonka ympäril liehu lääkärin takki mut hän oli iliman suojuksia mitä muut 4 hoitajaa.

Irja käski ensiks Jenniä ja Jaana laittamaan mut kii tuoliin jolloin kumpikin alko vejen kytkentä hihnoja kii, ja sit akalkoikin Sara parturoimaan kiveksii/peniksen vartta, posliiniksi saatuaan Ritva pyyhki pesulappuil elimen.

Sit Irja tuijotti hetken silmiini hymähtäen et laitetaanpa peniksen kovetin aine jylläämään jolloin hän otti taskustaan ruiskun jonk hän tökkäsi Suoneeni aineen vaikuttamaan ja hetken odoteltuaan hieroi elimen täyteen erektioon, nyh se joköttääki sit pystys seuraavat 8 tuntii.

Sit hän käski hoitajien aloittaa ja lähti salista tuumaten et katellaan 8 tunnin piäst, jolloin Jaana otti kädestäni kii sanoen et ny sun penis sit pumpataan tyhjäks.

Silloin katosta alko laskeutua pitkä putkimainen laite jonka sisään öljytty penikseni ohjattiin ja anukseen ruutattiin jotain ja sit Jenni pumppas latex pikkuhousuihinsa kytketyn dildon täyteen mittaan ja tunkeutui sisääni, samalla Ritva käynnisti laitteen joka alko rivakain ottein lypsää jäykkää penistä, Jennin nussies mua Sara ja Jaana liimas elektrodeja kiveksii ja peniksen varren juureen sähköiskujen antoa/ orgasmin koitto h etkeä seuranta laiteita varte.

Hoitajien/koneitten käsittely oli nii rajuu et orkkuja paukahteli lähes 2 minnuutin vällei, kun mittarit viimein alako piippaata sperman vähyyttä palloissa sperman lypsykone sammu ja sperma tippoja valuttaen vetäytyi takas kattoa kohti omalle paikalleen, sen sijaan Jenni panna rynkytti onnessaan.

Sit Jaana ja Ritva tuumas et pantaisko poeka simulaattoriin nii näkis vähä naisen katsekontaktista kui lehemä lypsetään eik ain sonnia jouvvu leikkii, silloin Jenni vetäytyi ja laski dildost ilimat pihalle ja tuuppas sen takas hame/housujensa alle jonka jälkeen alkoi hoitajat arpoa kenen keho laitetaan peilikuvaksi jonka kehon tulen näkemään.

Viimein Ritva suostui luovuttamaan kehonsa simulaattoriin, sitte vierestäni vejettiin lakanan alla ollut samanlainen tuoli/pöytä esiin kuin mia itekki olin hihinnoilla kii.

Samalla ku muut 3 hoitajaa laitteli simulaattorin tarvikkeit valamiiks Ritva riisui ittesä alastomaks ja alko pukea mlehmän catsuitia päälle, kun ritva oli viimein pukenut puvun Jenni vielä autto korsetin hänelle ja viimosen piäl kireelle jolloin Ritva oli seksikkäin paketti mitä olin ikänäni nähry.

Sit Ritva nousi tuoliin ja Jaana ja Sara alkoi asetella hänen suuria utareita erikoisiin kuppimaisiin koneisiin ja sama toistettiin hänen vaginalleen, kun Ritva oli valmiina laitettiin meitin penis myös eräänlaiseen koneeseen ja rintakehälleni laitettiin samantapaiset koneet.

Sit lopuks mulle ja Ritvalle laitettiin suupallot ja päihin kypärämäiset koneet joista lähti kaks valtavaa letkua ja useita johtoja sit kypärät kytkettiin hinnalla kii, kypärä laskeutui silmieni eteen mutta pian näin kaiken kuten ennenkin mut mulla oli peniksen sijasta rinnat ja vaginan lypsy laitteet paikallaan.

Tunne oli erikoinen tunsin kun 2 imukuppia imi nänneistä "muka maitoa" orgasmeja sain kuten ennenki mut tunsin alapäässäni peniksen paikalla vibraattorin tärinää, sähköiskuja, tykyttävää sykkimistä.

Jenni ja Ritva istuivat vierelläni ja kertoivat et tuo tunne on se ku vagina sykkien pumppaa sisuksistaan naisen spermaa, ja tuo tykytyksen tunne on ku vaginan lypsäjän imukupin tykytyskumi vatkaa häpykumpua ja häpyhulia, eli tunne oli mahtava.

Hetken piäst muka vaginan lypsäjä irrotettiin multa toisin ku Ritvalta, sit Sara tuli eteeni ottaen hame/housujensa etumuksen kätköistä pumpattavan dildon esiin kuten Jennilläki ja pumppas sen täyteen mittaan voidellen sen liukkaril ja alko panna mun "vaginaa" todellisest peppuun.

Se tuntui niin hullulta tunne oli aivan eri mitä peppupano, siis dildo liikku palio hennommin ja joka työnnön tulles pohjaan se muka "tökkäs kohdun suuta" mutta se teki panosta huippu hyvän. Jatkoo tulloo

0

1361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        130
        5025
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        32
        3177
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1827
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1780
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        19
        1645
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        71
        1501
      7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        11
        1266
      8. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        19
        1257
      9. Tietysti jokainen ansaitsee

        Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
        Ikävä
        11
        1255
      10. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1247
      Aihe