Tuli eilen koneelle Steamilta joku helvetin juttu että mä oon pelannu HL2 Wareversioo. Ei jumalauta ku tänään sen mukaan tullaa takavarikoimaa mu kone ja sit viel muutaman tonnin sakot päälle... Ei saatanan helvetti soikoon perkele.....
Ei perkele
12
998
Vastaukset
- kirjaston
koneella miten kävi jookos
- hahahaha
Paskapuhetta.
- .............
valve aikoo haastaa kaikki jotka on warettanu hl2, oikeuteen ip-osotteiden perusteella ovat jäljittäneet warettajat, sakkoja kaikki jotka on warennu hl2, voi odottaa sellaset 2000-3000 euroa
............. kirjoitti:
valve aikoo haastaa kaikki jotka on warettanu hl2, oikeuteen ip-osotteiden perusteella ovat jäljittäneet warettajat, sakkoja kaikki jotka on warennu hl2, voi odottaa sellaset 2000-3000 euroa
Jos ne tulee hakee ja lähettelee sakkoja ni vilautappas pelin koteloa ja cd avainta.
- Waretusta
lammas-jr kirjoitti:
Jos ne tulee hakee ja lähettelee sakkoja ni vilautappas pelin koteloa ja cd avainta.
Eilen hakivat...... Mun kone..... PERKELE. Ja ne sakot semmoset 2500e... Ja sit ne paskiaiset viel uhkaili jollain oikeushaasteella ku menin haistattelee niille pitkät paskat saatana.
Waretusta kirjoitti:
Eilen hakivat...... Mun kone..... PERKELE. Ja ne sakot semmoset 2500e... Ja sit ne paskiaiset viel uhkaili jollain oikeushaasteella ku menin haistattelee niille pitkät paskat saatana.
Olisit näyttäny peli cd:tä ja niitä jos ihan pois hakivat. Ei tollasta kukaan usko.
- jaah
lammas-jr kirjoitti:
Olisit näyttäny peli cd:tä ja niitä jos ihan pois hakivat. Ei tollasta kukaan usko.
En tajuu et joku edes jaksaa tollast, kun toi on ihan selvää paskapuhetta!!!
- hgfh
Waretusta kirjoitti:
oliko toi peli siis ware ku toi yks itkee et oisit näyttäny cd:tä?
- Waretusta
hgfh kirjoitti:
oliko toi peli siis ware ku toi yks itkee et oisit näyttäny cd:tä?
Mä en tosiaankaan ymmärrä miks helvetissä se se käskee näyttämään koteloa ja ohjekirjaa, ku ei niitä pahemmin saa waretettua....
Sain koneen takas mut tulee isot laskut ku koneella ei ollu mitään muuta ku warea.... PERKELE Waretusta kirjoitti:
Mä en tosiaankaan ymmärrä miks helvetissä se se käskee näyttämään koteloa ja ohjekirjaa, ku ei niitä pahemmin saa waretettua....
Sain koneen takas mut tulee isot laskut ku koneella ei ollu mitään muuta ku warea.... PERKELEKoska tosta sun läpätyksestä ei saa selvää... Sain sellasen käsityksen että sulla on aito peli ja ne väittää et oot warettanu sen.
Tossa tapauksessa olisit vilauttanu todisteita. Mut ihan oma vika kun menit sen warettamaan.
En kyl vieläkään usko tota paskaa.- alotteia
lammas-jr kirjoitti:
Koska tosta sun läpätyksestä ei saa selvää... Sain sellasen käsityksen että sulla on aito peli ja ne väittää et oot warettanu sen.
Tossa tapauksessa olisit vilauttanu todisteita. Mut ihan oma vika kun menit sen warettamaan.
En kyl vieläkään usko tota paskaa.mikä on ware toi sun puhe on puhasta paskaa :) :) :) :) :) :) :(mutta jos se on totta niin kerroppa tämä puhukone suomee ja ketkä tuli hakee sen pelin :( mä en oo mikään välky tieto kenei ten suhteen :)
- Himo
hahhah miks otit waren! No muutenki kauppaversio on tosi paska sekotti mun koneen vähäks aikaa ja sitte samperin steam hintti (main exitance) tuli!!!!!!!!!!!1Onnee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861689Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981007Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 91784
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661