eka kerran torremoliksessa

mieoon1999

Hei
Onko torremoliksen alueella suomenkielistä karaokea?
Hyvien ruokapaikkojen nimiä jos saisi kans.

17

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se.luokka.ö

      Voi yhyren kerran! Jos nyt ekaa kertaa uskaltaudut ihan ulkomaille miks pitää päästä just Suomi-kopioon? Viina voi olla halvempaa ja helpommin saatavissa ja estottomammin voi kenties sikailla, siinä kaikki. Kerran erehtynyt paikkaan ja pysyttelen visusti pois koko Espanjasta ym. turistirysistä.
      Mutta kukin tavallaan....

    • Visca_El_Barca

      Muista ottaa tuulipuku ja hernekeitoa mukaan. Vyölaukku olis kanssa iso plussa.

      • näinmeillä

        Mulla on omat hapankorput ja pussikeitot kans mukana yleensä.Vyölaukun oon jo heittäny pois :o


    • VN800Custom

      Tripadvisor sivustoilta löydät eri tasoisia ruokapaikkoja ja hotelleja.

      • Peräkylänpertti

        Tripadvisor vai mikä se nyt oli, niin onko se suomenkielinen? Mistä sen löytää, onko ne niitä lappuja mitä ravintoloiden edessä seisovat nuoret uljaat espanjan pojat jakelevat? Vai onko tämä siellä interneetissä?


    • No niin, kuten tavallista, ystävälliset lukijat antavat vastauksia kysymyksiin joita ei
      ole esitetty. Lienee kysymys luetun ymmärtämisestä, mutta kukin tavallaan.
      Torremolinoksessa on La Doña-baarissa karaoke-iltoja. Ajat saat selville perjantaisin ilmestyvästä ilmaisjakelulehdestä Fuengirola.fi. Lehti on luettavissa
      myös netissä. Eritasoisia (hintaisia) ruokapaikkoja on paljon, suosittelen kokeilua.
      Tätä ei kysytty mutta tiedoksi kuitenkin, vyölaukut ovat hävinneet viime vuosituhannen loppupuolella, nyt on selkäreppu.

      • IhmettelenSuuresti

        Vieläkö Finn-Pubissa lauletaan.
        Kirjoitin siitä ja ylempänä mainitusta. baarista, mutta jostain syystä kirjoitukseni on poistettu sääntöjen vastaisena.
        Täällä saa näkyjään haukkua jotakin ravintolaa sadoilla vihakirjoituksilla, mutta asiallista infoa ei saa antaa. Se on sääntöjen vastaista!!!


      • näinmeillä

        Juu, minullakin oli nyt eka kerran selkäreppu kun maaaliskuussa sielläpäin pyörähettiin. Mukavempi on kuin vyölaukku paitsi helpompi ryövätä.
        No, vitsivitsi vaikka tottakin, helppo tähän hervottomuuteen lähteä mukaan kun ei tiedä asiasta mitään,,siis minä karaokesta.


      • mieoon1999

        kiitokset tiedosta ..... täällä ei näemmin saa kysyä mitään kun tulee pelkkää "skeidaa" niskaan .


    • Folke_West

      Pelkkää skeidaa? Skeidaa on se että tuollaiset Suomijuntit lähtee sieltä Pönttövuoren takaa "ulkomaille". Suomenkielistä karaokea...huhhuh.

    • kotionsiellämissäolen

      Lidistä ja aldista saa ostaa lihapullia ,aldin on semmosia litistetyn mallisia on myös säilykepurkissa olevia.Mutta sitä olen vuosia täällä asuneena ihmetellyt miten espanjan viiskytmiljoonaa turistit ja kirjattomat ovat hengissä pysyneet ilman suomalaista ruokaa .Musiikki tarjontakin ollut ihan hyvää ilman suomibaarien tarjontaa.Mutta tapansa kullakin,silläkin eukolla joka rahtas 30killoo kahvia.

      • PollePolle

        "Eukolla joka rahtas 30killoo kahvia." Tota en usko, veikkaan ettäl ähde on Hevosmiesten tietotoimisto.


    • MitäSeMuilleKuuluu

      Jos aloittaja kysyy jotain, niin juntteja lienee ne, jotka suoltavat, mitä suoltavat.

      Jos harrastuksena on Karaokelaulu tai muuten tykkää siitä, niin kyllä asiaa voi noin kysellä. Missä paikassa on suomalaisia lauluja. Ei se tee hakijaa sen juntimmaksi, kuin muutenkaan. En minä ainakaan muutu sen fiinimmäksi vaikka olisin muutaman hetken etelässä asunutkin.

      Katsokaapa englantilaisia. Siellä ne istuu pubeissansa ja seuraavat jalkapalloa ja isoon ääneen. Samalla tapaako heidän isänmaallisuuttaan tai junttiuttaan haetaan? Tuskin.

      Taitaa vain olla niin, että huonolla itsetunnolla varustetut arvostelevat toisten tekemisiä.

      Kyllä minä aurinkorannikolla viihdyn. Monta kertaa vuodessa. Laulelen, jos laulelen. Suomikappaleita osaan ja sanat tuttuja. Miksikäs sitten ei.
      Omistan tuulipuvun, mutta täällä sitä ei yleensä tarvitse. Hernekeittokin menee, joskus pannukakulla ja joskus ilman. Harvemmin kuitenkin. En tunne itseäni yhtään sen juntimmaksi, kuin muutkaan. Päinvastoin.

    • Erittäin hyvä kommentti, hienoa!

    • epsanja

      Näähän ne todellisia juntteja onkin jotka antavat tällaisia tyhmiä vastauksia.Tuskin ovat edes käyneet Torressa.Se on ihan kiva paikka ja tekemistä löytyy.Jos olet menossa Espanjan fudisliigakauden aikaan on Malagan joukkueen matseissa kiva käydä,jos fudis kiinnostaa.Toki kaikkea mielenkiintoista muutakin löytyy,joten älä välitä näistä idioottien vastauksista.Itse en ole karaokesta kiinnostunut,joten siihen en osaa vastata.Sinne vaan ja pidä hauskaa ihan niinkun itse haluat.Mukavaa matkaa.

    • EiTorreen

      Finn-Pubi oli hyvä paikka ja omistaja osasi neuvoa monet asiat paremmin kuin mikään matkaopas. La Doña-baari taas oli urpojen keskittymä. Ei ollut laulua vaan örinää. Omistajan tärkein asia oli haukkua pystyyn suomalaiset lehdet ja muut baarit. Enpä ole vastaavaa tolloa elämässäni tavannut.

      • ainalauantaina

        FinnBupin karaookke on maailman paras, runsain juomin tietenniin !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe