Pittääkö huhu paikkasa että Kinnulassa pantasusi tapettu vai onko akkojen puhheita?
Oikeus ja kohtuus
8
905
Vastaukset
- Vihervasurikäyhyvin
Totta se on, niin raukkamaisia metsämiehiä Kinnulassa. Puolustellaan, että lapset pelkää, pah! Helppo saalis houkutti!
- Risutperässä
Mitäs miehiä semmoset muka o? Paskahousuja.
- Kuultuatietoa
Joku sano että paikkakunnalta, jonka nimi alkaa P-kirjaimella, kävi porukka ampumassa. Tiiä sitte pitääkö se paikkasa?
- emme.tarvi.susia
Mitä ihmettä niillä susilla tekee-ei mitään. Ei ole moisia petoja kaipuu. Veikkaisin että ainakin demarit vaatisivat kirjattavaksi kuntastrategiaan susien hävittämisen Kinnulan maaperältä jos se vaan olisi laissa sallittua.
- koettakaa.kestää
Utsjoki-Kevo: ohutta yläpiliveä. Kinnula-Lestijärvi:demareille tulossa kuntavaalien pettymys.
- hepsus
Täällä kinnulassa ei ole ammuttu ainuttakaan sutta,ei kannata kaikkea uskova mitä täällä kirloitellaan
- hus.hittolaisia
Minä ainakaa en oo kuullu että Kinnulassa ois ammuttu ikinä yhtään sutta eikä salakoajettu hirviä. Korpikuusen kyynelten tiputtamisesta puhumattakaa. Mitähän ne joutavia syyttelöö...eikö muuta puhhee aihetta oo?
- pelkkäää
hus.hittolaisia kirjoitti:
Minä ainakaa en oo kuullu että Kinnulassa ois ammuttu ikinä yhtään sutta eikä salakoajettu hirviä. Korpikuusen kyynelten tiputtamisesta puhumattakaa. Mitähän ne joutavia syyttelöö...eikö muuta puhhee aihetta oo?
unnoutit tuon maistissa ajelun ja vieraissa käynnin. No niitähän ei lasketa,ainakaan jos on kotiopäin menossa ja jos kaverin eukkoo jonka tietää olevan tarpeessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344261Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492243Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471385- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381168Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251136Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501081Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889- 57865