Kaaduin kai kakkaan

Huomionneulostuksiin

Oli livakka keli ja hypähdin väistääkseni vesilammikon. Siitä sitten luiskahdin peräpää edellä pientarelle liukuen siihen kyseiseen lammikkoon.
Piintynyt kakanhaju seurasi minua kotiin, eikä jättänyt edes pestyäni kastuneet kamppeeni. Kakka vaan haisee...
Poimikaa mukaanne joka ikinen jätös, jonka ystävänne laskee lenkillään!
Eikä naurata, kokekaa itse tämä koettelemus. Odotan kunnes kesä huuhtoo jätökset, ennen sitä en ulkoile. Kakkahan haisee, kuten tiedämme. Tämä oli minulle kova pettymys ja takaisku perästäpäin nähtynä. Olen vasta tutustumassa kyläyhteisöönne, josta on tulossa elämäni suojaisa satama.

14

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastarannaltakiiski

      Pienetpä on murheet sinulla jos tämmöinen elämän mullistaa,toivotaan että vältyt suuremmilta murheilta
      Tervetuloa kumminkin kuntaamme ja jatka vaan ulkoilua , moinen kokemus kuuluu elämään ja suojaisa satama löytyy varmasti täältä.

    • Eoososos

      Muistakaa myös olla heittämättä niitä v*tun tupakantumppeja autoistanne pihalle. Ja jätteet toivoisin vietävän kaatopaikalle, ihme paikoissa vaan löytyy kaikkia sohvia ja jopa jääkaappeja kun vähän pikkuteillä liikkuu. Koiranpaska sentään maatuu.

    • Räkäkiiski

      -Koira vero koirille! -Tupakan myyntiin paikkakuntalisä jonka kauppiaat
      sitten tilittää kuntaan ja varmuuden lisäämiseksi kiinteistöille roskaamis ja
      paskamis vero. Onhan se väärin että minun kiinteistöltä löytyy ystävän paska
      läjä.Kunnan puhtaanapidon takia vesilammikko ja minä joudun maksamaan
      vakuutuksen omavastuun kautta ihmiselle aiheutuneet kulut.
      Tuleva Keskusta voittoinen Kunta voisi käyttää tässä "Valinnanvapaus pykälää.oikein"

    • Tunnollinenpaskoja

      Koiranomistajana itse kyllä kerään jätökset.

    • aijdkhg

      Kirjoittiko aloittaja melkein saman tarinan myös Konneveden palstalle?

      • klmno

        Aloittaja taitaa olla kovin ihastunut koiransontaan, kun käy eri paikkakunnilla rypemässä jätöksissä.
        Aika omituinen pakkomielle, mutta tuskin laitonta.


    • Tuuletartentuutima

      Aloittajalla on hienostunut hajuaisti sieraimissaan ihan laillisesti. Kokemusten kertominen avartaa toistenkin maailmankatsomusta huomaamatta. Tuoksut kun enteilevät kevääntuloa. Näin muuten ajellessani pari joutsenparia lentämässä kohti pohjoista ja kyllä tuli iloinen mieli, kun kuulun niihin, joille tulee hyvä mieli vähästä ja samoin paha mieli pikkuasiasta.
      Olen jo kotiutunut itsekin joukkoonne!

    • Peräkammaristakajahtaa

      Jokohan muuten Kyyjärven kyyt luikertelevat valtoimenaan?

    • öö55dd

      Koiravero jokaiselle perheenjäsenelle,joka roikkuu narunpäässä.
      Asuu samassa ruokakunnassa.Penikoille myös ,paskaa nämä pennutkin.
      Jokamiesoikeus pois koiran ulkoittajalta maastossa.
      Loppuu livakka keli,kaduilta ja maastoista.

    • Nimimoka

      Nimeni on Anna Aina Naima Rauha. Minua hävettää luetella ne kaikki. Ei ole vanhemmat paljon ajatelleet minua.

    • Kaikakkapäähänputosi

      Kesän kynnyksellä matkustin Tampereelle ostoksille, ja kuinka ollakkaan, odottaessani nysseä pysäkillä, kakka läsähti hiuksiini. Valkoinen kakka, lokin kakka.
      Hyi kauheaa, oli kuin venyvää hammastahnaa jossa oli pari tummaa pilkkua. Ja vetelää oli!

    • Äläkstunurmelle

      Nyt kai istuin kakkaan!! Ei kantsi istuskella nurmikoilla kuten kaupungissa pruukataan tehdä. Ajattelin kokeilla mitä on olla nykyaikainen nuori. Varokaa niitä kökköjä, ne on nyt hienosti ruohon seassa piilossa. Että ketuttaa kun eivät kerää jätteitään, meni valkoiset farkut pyykkiin.

    • Tuuletartentuutima

      Luonto on nyt kauneimmillaan, niittykukat kukkivat, vesi tuoksuu ja kaikki on rehevää vihreää. Kyyjärven rantoja katsellut olen minäkin ihaillen. Tuntuu että pitäisi imeä itseensä mahd. paljon kesästä lyhyessä ajassa, kokea kaikki mahdollinen. Olen aivan hullaantunut valoisista öistä!

    • Uskomatontalääryä

      Vieläkö Kyyjärvellä koirat kakkii?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe