Oli livakka keli ja hypähdin väistääkseni vesilammikon. Siitä sitten luiskahdin peräpää edellä pientarelle liukuen siihen kyseiseen lammikkoon.
Piintynyt kakanhaju seurasi minua kotiin, eikä jättänyt edes pestyäni kastuneet kamppeeni. Kakka vaan haisee...
Poimikaa mukaanne joka ikinen jätös, jonka ystävänne laskee lenkillään!
Eikä naurata, kokekaa itse tämä koettelemus. Odotan kunnes kesä huuhtoo jätökset, ennen sitä en ulkoile. Kakkahan haisee, kuten tiedämme. Tämä oli minulle kova pettymys ja takaisku perästäpäin nähtynä. Olen vasta tutustumassa kyläyhteisöönne, josta on tulossa elämäni suojaisa satama.
Kaaduin kai kakkaan
14
855
Vastaukset
- Vastarannaltakiiski
Pienetpä on murheet sinulla jos tämmöinen elämän mullistaa,toivotaan että vältyt suuremmilta murheilta
Tervetuloa kumminkin kuntaamme ja jatka vaan ulkoilua , moinen kokemus kuuluu elämään ja suojaisa satama löytyy varmasti täältä. - Eoososos
Muistakaa myös olla heittämättä niitä v*tun tupakantumppeja autoistanne pihalle. Ja jätteet toivoisin vietävän kaatopaikalle, ihme paikoissa vaan löytyy kaikkia sohvia ja jopa jääkaappeja kun vähän pikkuteillä liikkuu. Koiranpaska sentään maatuu.
- Räkäkiiski
-Koira vero koirille! -Tupakan myyntiin paikkakuntalisä jonka kauppiaat
sitten tilittää kuntaan ja varmuuden lisäämiseksi kiinteistöille roskaamis ja
paskamis vero. Onhan se väärin että minun kiinteistöltä löytyy ystävän paska
läjä.Kunnan puhtaanapidon takia vesilammikko ja minä joudun maksamaan
vakuutuksen omavastuun kautta ihmiselle aiheutuneet kulut.
Tuleva Keskusta voittoinen Kunta voisi käyttää tässä "Valinnanvapaus pykälää.oikein" - Tunnollinenpaskoja
Koiranomistajana itse kyllä kerään jätökset.
- aijdkhg
Kirjoittiko aloittaja melkein saman tarinan myös Konneveden palstalle?
- klmno
Aloittaja taitaa olla kovin ihastunut koiransontaan, kun käy eri paikkakunnilla rypemässä jätöksissä.
Aika omituinen pakkomielle, mutta tuskin laitonta.
- Tuuletartentuutima
Aloittajalla on hienostunut hajuaisti sieraimissaan ihan laillisesti. Kokemusten kertominen avartaa toistenkin maailmankatsomusta huomaamatta. Tuoksut kun enteilevät kevääntuloa. Näin muuten ajellessani pari joutsenparia lentämässä kohti pohjoista ja kyllä tuli iloinen mieli, kun kuulun niihin, joille tulee hyvä mieli vähästä ja samoin paha mieli pikkuasiasta.
Olen jo kotiutunut itsekin joukkoonne! - Peräkammaristakajahtaa
Jokohan muuten Kyyjärven kyyt luikertelevat valtoimenaan?
- öö55dd
Koiravero jokaiselle perheenjäsenelle,joka roikkuu narunpäässä.
Asuu samassa ruokakunnassa.Penikoille myös ,paskaa nämä pennutkin.
Jokamiesoikeus pois koiran ulkoittajalta maastossa.
Loppuu livakka keli,kaduilta ja maastoista. - Nimimoka
Nimeni on Anna Aina Naima Rauha. Minua hävettää luetella ne kaikki. Ei ole vanhemmat paljon ajatelleet minua.
- Kaikakkapäähänputosi
Kesän kynnyksellä matkustin Tampereelle ostoksille, ja kuinka ollakkaan, odottaessani nysseä pysäkillä, kakka läsähti hiuksiini. Valkoinen kakka, lokin kakka.
Hyi kauheaa, oli kuin venyvää hammastahnaa jossa oli pari tummaa pilkkua. Ja vetelää oli! - Äläkstunurmelle
Nyt kai istuin kakkaan!! Ei kantsi istuskella nurmikoilla kuten kaupungissa pruukataan tehdä. Ajattelin kokeilla mitä on olla nykyaikainen nuori. Varokaa niitä kökköjä, ne on nyt hienosti ruohon seassa piilossa. Että ketuttaa kun eivät kerää jätteitään, meni valkoiset farkut pyykkiin.
- Tuuletartentuutima
Luonto on nyt kauneimmillaan, niittykukat kukkivat, vesi tuoksuu ja kaikki on rehevää vihreää. Kyyjärven rantoja katsellut olen minäkin ihaillen. Tuntuu että pitäisi imeä itseensä mahd. paljon kesästä lyhyessä ajassa, kokea kaikki mahdollinen. Olen aivan hullaantunut valoisista öistä!
- Uskomatontalääryä
Vieläkö Kyyjärvellä koirat kakkii?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976