Köpö-aasi apteekissa

*RAUTANYRKKI*

Köpö-aasilla oli hirvittävä migreeni ja aikansa Köpö-aasin käpristelyä katsottuaan Kengu-kenguru neuvoi:"Boingzoing dodododoiiing zoing zoig doing." Niinpä Köpö-aasi meni lopulta käymään apteekissa. Aikansa valikoimaa pähkäiltyään Köpö-aasi meni kysymään tiskin takana seisovalta myyjältä:"Ihahahhahaaahahah haahhahhaiiiihihhaa?", mutta myyjä tokaisi vain tylysti:"Ritva, täällä on joku v***n aasi!"

Pettyneenä Köpö-aasi palasi kotiinsa, jossa Kengu-kenguru lohdutti häntä ja tarjosi sitruunalimettiä ja pullaa. "Zoing zoing":sanoi Kengu-kenguru.

2

3274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • islander

      Harrastin joitakin vuosia sitten ajokoirametsästystä
      syksyn rapakelien aikana koirani kävi pyörimässä naapurin hevostallin lantatunkiossa. Metsästyskoirat
      yrittänevät peittää ihmisen hajua moisella menettelyllä. Koira haisi melko pahalle eikä sitä voinut ajatellakkaan päästää sisälle. Metsästyskaveri kehui ostaneensa apteekista tehokasta sampoota ja suositteli sitä minulle. antoipa vielä tyhjän pullon mukaan muistilapuksi. Ei
      muuta kun apteekkiin jotta sais hurtan sisätiloihn, kun ei ollut ulkokoppia. Apteekissa otin purkin taskusta ja vilkaisin etikettiä näyttäen myyjälle kädessäni olevaa purkkia ja sanoin haluavani desintan sampoota tällaisen purkin. Enempää purnukkaa vilkuilematta ajelin kotiin ja vein koiran pesuhuoneeseen. Sattumaalta vilkaisin purkkia aukaistessani etikettiä jotka olivat samanlaisia ulkonäöltään,mutta kädessäni olleessa purkin kyljessä sanottiin sen tehoavan erinomaisesti satiaisiin ja saivareihin (täi). Hilpasin takaisin apteekkiin ja odottelin saman myyjän vapautumista palvelemaan minua. Kysäisin neitokaiselta josko ostamani sampoo edesauttaisi karvapeitteen kiiltävyydenhoidossa. Neiti ryhtyi supattamaan hiljaisella äänellä käyttöohjeita,jolloin näytin hänelle taskussani ollutta toista purkkia,jossa luki selvästi koirasampoo. Netio vaihtoi purnukat ja hurtta saatiin sisäkuntoon. Opetus = kannattaa pitää lukulasit mukana tai antaa mallikappale myyjälle. Saattaa toimia muussakin kaupankäynnissä. Lieneekö myyjän päätös perustunut hieman rähjäiseen metsästysasuuni, joka oli ylläni ensivisiitillä.

    • Jtv

      Kania panetti - kuten aina. Niinpä kani meni eläinten huorataloon ajatellen pääsevänsä panemaan tiikerihuoraa. Aulaemäntä virkkoi, tiikeri on varattu. No entä leijonahuora? kyseli panokani innostuneena. Varattu myös, totesi tylsistynyt aulahaaska, joka jatkoi edelleen: ota käärmehuora Kani loikki minkä kerkes yläkertaan.
      Käärme katseli ovelta, vau, ruoka-aika ja vielä kanipaistia! Kani juoksi suoraan käärmeen suuhun ja käärme sai syötävää... Käärmeellä kuitenkin alkoi kellot hälyttämään ja se ajatteli josko se olikin maksava asiakas!? Käärme yskäs kanin nopeasti ulos ja kani loikki minkä kerkes´ alakertaan todeten aulaemännälle: "Ei se pillua antanut mutta hyvin se otti suihin."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe