Jamppa Tuominen

Fani123

Mitä mieltä olet Jamppa Tuomisen musiikista? ja Jampasta yleensä?
Mielestäni hän oli yksi parhaimmista kotimaisen iskelmän tulkitsijoista, harmi vain kuin lähti niin varhain joukostamme pois. Jampan lauluissa on sitä "jotain" !

18

1262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghj

Jamppa oli suomen Lea Laven!!!!

• Daniel

Minun mielestäni Jamppa on legenda! Mikä ääni ja mies on tehnyt sellaisia lauluja jotka saavat elämänilon nousemaan aina uudelleen ja palauttaa mieleen tietyt ajankohdat erityisesti 80-luvulta! Ikävä tosiasia vain tuo että monet tiettyihin asioihin taipumuksia omaavat taiteilijat elävät keskimääräistä lyhyemmän elämän. Nyt on onneksi julkaistu myös uusi kokoelma hänen tuotannostaan joten hänen laulunsa elävät!

• man-legally

jamppa laulaa oikein hiton hyvin varsinkin 1970-1980 ja 1980-1990 lukujen taitteessa jAMPPA OLI KOVASSA SUOSIOSSA. VARSINKIN VUOSIEN 1976-1992 AIKANA JAMPPA VARMASTI LEVYTTI PALJON BIISEJÄ

• m33Hki

Siinä uhohtumaton kappale ajalta, jolloin kaikki oli toisin :(

Kaikista paras.

• m33Hki
        m33Hki kirjoitti:

Siinä uhohtumaton kappale ajalta, jolloin kaikki oli toisin :(

Kaikista paras.

Jostain syystä mulle tulee aina Jamppa Tuomisesta mieleen Anneli Pasanen!

• sepe

Onko kauniimpaa valssia olemassa kuin Jampan Yön Syliin. Aina yhtä hyvä.

• KaMaSa

Eikö olisi jo aika perustaa Jampan faneille kerho johonkin?! Jamppa oli ja on edelleen yksi parhaista suomalaisista artisteista - Johtui hänen kuolemansa mistä tahansa. Annetaan kunniaa sinne, minne se kuuluu!

• Love8312

Samaa mieltä

• JK

IHAN HYVÄ

• Murulle

Jampan laulu on tosi ihania, Jääseppele on paras.

• Canaria fani

Kuka muistaa, milloin Cran Canarialla tulevan talven vuosittainen Jamppa-muistojen ilta?
      Siellä on aitoa tunnelmaa..

• fANI82

Todella hyvä, persoonallinen laulaja! Ja mieleenjääviä kappaleita. Muistan hänet jo lapsuudesta ja nyt myöhemmin aikuisenakin olen kuunnellut... harmi, ettei livekeikalle koskaan ehtinyt.

• Tuomisesta

En koskaan käynyt Jamppaa livenä kuulemassa, mutta kun olen lukenut hänen elämänkertansa ja kuullut hänen esityksiään, voin sanoa, että yksi parhaista edesmenneistä artisteista oli!

• jamppa fani 84
    • Anonyymi

paljon laatua ainaki löytyy tuotannosta eikä paljoa huteja vaan tasaisen luotettavaa työtä .helmiäkin&aarteitakin löytyy mut mainio homma on se, että harvoin tekeny paskaa.siunattu upealla laulutulkinnalla ku hän ossaa laulaa tekstiä mahtavasti.

• Anonyymi

Aamu toi ja ilta vei ❤️

• Anonyymi

Minkä niminen Jampan sisko on, Laulaja hänkin.

• Anonyymi

Annette Tuominen, on levyttänyt myös. Nykyinen nimi Annette Soronen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      217
      4198
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2695
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2401
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2333
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      33
      1572
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      532
      1350
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1316
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1310
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      76
      1281
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1186
    Aihe