Mitä mieltä olet Jamppa Tuomisen musiikista? ja Jampasta yleensä?
Mielestäni hän oli yksi parhaimmista kotimaisen iskelmän tulkitsijoista, harmi vain kuin lähti niin varhain joukostamme pois. Jampan lauluissa on sitä "jotain" !
Jamppa Tuominen
18
1207
Vastaukset
- fghj
Jamppa oli suomen Lea Laven!!!!
- Daniel
Minun mielestäni Jamppa on legenda! Mikä ääni ja mies on tehnyt sellaisia lauluja jotka saavat elämänilon nousemaan aina uudelleen ja palauttaa mieleen tietyt ajankohdat erityisesti 80-luvulta! Ikävä tosiasia vain tuo että monet tiettyihin asioihin taipumuksia omaavat taiteilijat elävät keskimääräistä lyhyemmän elämän. Nyt on onneksi julkaistu myös uusi kokoelma hänen tuotannostaan joten hänen laulunsa elävät!
- man-legally
jamppa laulaa oikein hiton hyvin varsinkin 1970-1980 ja 1980-1990 lukujen taitteessa jAMPPA OLI KOVASSA SUOSIOSSA. VARSINKIN VUOSIEN 1976-1992 AIKANA JAMPPA VARMASTI LEVYTTI PALJON BIISEJÄ
- m33Hki
Siinä uhohtumaton kappale ajalta, jolloin kaikki oli toisin :(
Kaikista paras. - m33Hki
m33Hki kirjoitti:
Siinä uhohtumaton kappale ajalta, jolloin kaikki oli toisin :(
Kaikista paras.Jostain syystä mulle tulee aina Jamppa Tuomisesta mieleen Anneli Pasanen!
- sepe
Onko kauniimpaa valssia olemassa kuin Jampan Yön Syliin. Aina yhtä hyvä.
- KaMaSa
Eikö olisi jo aika perustaa Jampan faneille kerho johonkin?! Jamppa oli ja on edelleen yksi parhaista suomalaisista artisteista - Johtui hänen kuolemansa mistä tahansa. Annetaan kunniaa sinne, minne se kuuluu!
- Love8312
Samaa mieltä
- JK
IHAN HYVÄ
- Murulle
Jampan laulu on tosi ihania, Jääseppele on paras.
- Canaria fani
Kuka muistaa, milloin Cran Canarialla tulevan talven vuosittainen Jamppa-muistojen ilta?
Siellä on aitoa tunnelmaa.. - fANI82
Todella hyvä, persoonallinen laulaja! Ja mieleenjääviä kappaleita. Muistan hänet jo lapsuudesta ja nyt myöhemmin aikuisenakin olen kuunnellut... harmi, ettei livekeikalle koskaan ehtinyt.
- Tuomisesta
En koskaan käynyt Jamppaa livenä kuulemassa, mutta kun olen lukenut hänen elämänkertansa ja kuullut hänen esityksiään, voin sanoa, että yksi parhaista edesmenneistä artisteista oli!
- jamppa fani 84
https://www.youtube.com/watch?v=BfDDMlwm8OU
Erittäin hyviä kappaleita!
Tässä yksin harvinaisimmista.
Remix versio vanhasta hitistä "kevään ensi kukkanen" joka julkaistiin 1991. - Anonyymi
paljon laatua ainaki löytyy tuotannosta eikä paljoa huteja vaan tasaisen luotettavaa työtä .helmiäkin&aarteitakin löytyy mut mainio homma on se, että harvoin tekeny paskaa.siunattu upealla laulutulkinnalla ku hän ossaa laulaa tekstiä mahtavasti.
- Anonyymi
Aamu toi ja ilta vei ❤️
- Anonyymi
Minkä niminen Jampan sisko on, Laulaja hänkin.
- Anonyymi
Annette Tuominen, on levyttänyt myös. Nykyinen nimi Annette Soronen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808