Mitä mieltä olet Jamppa Tuomisen musiikista? ja Jampasta yleensä?
Mielestäni hän oli yksi parhaimmista kotimaisen iskelmän tulkitsijoista, harmi vain kuin lähti niin varhain joukostamme pois. Jampan lauluissa on sitä "jotain" !
Jamppa Tuominen
18
1251
Vastaukset
- fghj
Jamppa oli suomen Lea Laven!!!!
- Daniel
Minun mielestäni Jamppa on legenda! Mikä ääni ja mies on tehnyt sellaisia lauluja jotka saavat elämänilon nousemaan aina uudelleen ja palauttaa mieleen tietyt ajankohdat erityisesti 80-luvulta! Ikävä tosiasia vain tuo että monet tiettyihin asioihin taipumuksia omaavat taiteilijat elävät keskimääräistä lyhyemmän elämän. Nyt on onneksi julkaistu myös uusi kokoelma hänen tuotannostaan joten hänen laulunsa elävät!
- man-legally
jamppa laulaa oikein hiton hyvin varsinkin 1970-1980 ja 1980-1990 lukujen taitteessa jAMPPA OLI KOVASSA SUOSIOSSA. VARSINKIN VUOSIEN 1976-1992 AIKANA JAMPPA VARMASTI LEVYTTI PALJON BIISEJÄ
- m33Hki
Siinä uhohtumaton kappale ajalta, jolloin kaikki oli toisin :(
Kaikista paras. - m33Hki
m33Hki kirjoitti:
Siinä uhohtumaton kappale ajalta, jolloin kaikki oli toisin :(
Kaikista paras.Jostain syystä mulle tulee aina Jamppa Tuomisesta mieleen Anneli Pasanen!
- sepe
Onko kauniimpaa valssia olemassa kuin Jampan Yön Syliin. Aina yhtä hyvä.
- KaMaSa
Eikö olisi jo aika perustaa Jampan faneille kerho johonkin?! Jamppa oli ja on edelleen yksi parhaista suomalaisista artisteista - Johtui hänen kuolemansa mistä tahansa. Annetaan kunniaa sinne, minne se kuuluu!
- Love8312
Samaa mieltä
- JK
IHAN HYVÄ
- Murulle
Jampan laulu on tosi ihania, Jääseppele on paras.
- Canaria fani
Kuka muistaa, milloin Cran Canarialla tulevan talven vuosittainen Jamppa-muistojen ilta?
Siellä on aitoa tunnelmaa.. - fANI82
Todella hyvä, persoonallinen laulaja! Ja mieleenjääviä kappaleita. Muistan hänet jo lapsuudesta ja nyt myöhemmin aikuisenakin olen kuunnellut... harmi, ettei livekeikalle koskaan ehtinyt.
- Tuomisesta
En koskaan käynyt Jamppaa livenä kuulemassa, mutta kun olen lukenut hänen elämänkertansa ja kuullut hänen esityksiään, voin sanoa, että yksi parhaista edesmenneistä artisteista oli!
- jamppa fani 84
https://www.youtube.com/watch?v=BfDDMlwm8OU
Erittäin hyviä kappaleita!
Tässä yksin harvinaisimmista.
Remix versio vanhasta hitistä "kevään ensi kukkanen" joka julkaistiin 1991. - Anonyymi
paljon laatua ainaki löytyy tuotannosta eikä paljoa huteja vaan tasaisen luotettavaa työtä .helmiäkin&aarteitakin löytyy mut mainio homma on se, että harvoin tekeny paskaa.siunattu upealla laulutulkinnalla ku hän ossaa laulaa tekstiä mahtavasti.
- Anonyymi
Aamu toi ja ilta vei ❤️
- Anonyymi
Minkä niminen Jampan sisko on, Laulaja hänkin.
- Anonyymi
Annette Tuominen, on levyttänyt myös. Nykyinen nimi Annette Soronen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848