Mitä mieltä olet Jamppa Tuomisen musiikista? ja Jampasta yleensä?
Mielestäni hän oli yksi parhaimmista kotimaisen iskelmän tulkitsijoista, harmi vain kuin lähti niin varhain joukostamme pois. Jampan lauluissa on sitä "jotain" !
Jamppa Tuominen
18
1148
Vastaukset
- fghj
Jamppa oli suomen Lea Laven!!!!
- Daniel
Minun mielestäni Jamppa on legenda! Mikä ääni ja mies on tehnyt sellaisia lauluja jotka saavat elämänilon nousemaan aina uudelleen ja palauttaa mieleen tietyt ajankohdat erityisesti 80-luvulta! Ikävä tosiasia vain tuo että monet tiettyihin asioihin taipumuksia omaavat taiteilijat elävät keskimääräistä lyhyemmän elämän. Nyt on onneksi julkaistu myös uusi kokoelma hänen tuotannostaan joten hänen laulunsa elävät!
- man-legally
jamppa laulaa oikein hiton hyvin varsinkin 1970-1980 ja 1980-1990 lukujen taitteessa jAMPPA OLI KOVASSA SUOSIOSSA. VARSINKIN VUOSIEN 1976-1992 AIKANA JAMPPA VARMASTI LEVYTTI PALJON BIISEJÄ
- m33Hki
Siinä uhohtumaton kappale ajalta, jolloin kaikki oli toisin :(
Kaikista paras. - m33Hki
m33Hki kirjoitti:
Siinä uhohtumaton kappale ajalta, jolloin kaikki oli toisin :(
Kaikista paras.Jostain syystä mulle tulee aina Jamppa Tuomisesta mieleen Anneli Pasanen!
- sepe
Onko kauniimpaa valssia olemassa kuin Jampan Yön Syliin. Aina yhtä hyvä.
- KaMaSa
Eikö olisi jo aika perustaa Jampan faneille kerho johonkin?! Jamppa oli ja on edelleen yksi parhaista suomalaisista artisteista - Johtui hänen kuolemansa mistä tahansa. Annetaan kunniaa sinne, minne se kuuluu!
- Love8312
Samaa mieltä
- JK
IHAN HYVÄ
- Murulle
Jampan laulu on tosi ihania, Jääseppele on paras.
- Canaria fani
Kuka muistaa, milloin Cran Canarialla tulevan talven vuosittainen Jamppa-muistojen ilta?
Siellä on aitoa tunnelmaa.. - fANI82
Todella hyvä, persoonallinen laulaja! Ja mieleenjääviä kappaleita. Muistan hänet jo lapsuudesta ja nyt myöhemmin aikuisenakin olen kuunnellut... harmi, ettei livekeikalle koskaan ehtinyt.
- Tuomisesta
En koskaan käynyt Jamppaa livenä kuulemassa, mutta kun olen lukenut hänen elämänkertansa ja kuullut hänen esityksiään, voin sanoa, että yksi parhaista edesmenneistä artisteista oli!
- jamppa fani 84
https://www.youtube.com/watch?v=BfDDMlwm8OU
Erittäin hyviä kappaleita!
Tässä yksin harvinaisimmista.
Remix versio vanhasta hitistä "kevään ensi kukkanen" joka julkaistiin 1991. - Anonyymi
paljon laatua ainaki löytyy tuotannosta eikä paljoa huteja vaan tasaisen luotettavaa työtä .helmiäkin&aarteitakin löytyy mut mainio homma on se, että harvoin tekeny paskaa.siunattu upealla laulutulkinnalla ku hän ossaa laulaa tekstiä mahtavasti.
- Anonyymi
Aamu toi ja ilta vei ❤️
- Anonyymi
Minkä niminen Jampan sisko on, Laulaja hänkin.
- Anonyymi
Annette Tuominen, on levyttänyt myös. Nykyinen nimi Annette Soronen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019