Lyhyet hiukset tytöllä

Mimmimimmukka

Miks oletetaan tytöillä on aina pitkät hiukset? Miks tytöillä ei vois olla lyhyet hiukset?

18

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kukaan ole muuta väittänytkään.

    • Miksi oletetaan että stereotypiat ovat totta? Miksei voida olla omia itsejämme?

      • Mimmimimmukka

        Sen ku tietäs


    • nice12

      Lyhyet hiukset on just parhaat

      • Mimmimimmukka

        Sitä vähä minäki, ku ei oo koko aja tiellä


    • Bibliana

      Pitkät hiukset ovat miehelle häpeäksi naiselle kunniaksi. Naisen on pidettävä pitkiä hiuksia jo häveliasyys syistä.

      • eräs.seksitauti-

        Mutta miksi?

        Et pysty vastata.


      • Bibliana
        eräs.seksitauti- kirjoitti:

        Mutta miksi?

        Et pysty vastata.

        Kyllä pitkät hiukset naisella lähtee aivan raamatun opetuksesta. Lue aluksi paavalin 1 ep korint 11 siellä on myös viitaukset useampaan paikkaan naisella tulee olla pitkät hiukset.


      • eräs.seksitauti-
        Bibliana kirjoitti:

        Kyllä pitkät hiukset naisella lähtee aivan raamatun opetuksesta. Lue aluksi paavalin 1 ep korint 11 siellä on myös viitaukset useampaan paikkaan naisella tulee olla pitkät hiukset.

        Kyllä, idiootti, jos kirja kerran niin sanoo.

        Abdul, miksi teit tämän murhan? "mutku koraani sanoo niiin"


      • Bibliana

        Sinä et sille mitään voi et kristinusko vaikuttaa suomessa halusitpa tai ei.


      • eräs.seksitauti-
        Bibliana kirjoitti:

        Sinä et sille mitään voi et kristinusko vaikuttaa suomessa halusitpa tai ei.

        Kunnon koulutus auttaa yhä useampia pääsemään järkiinsä.


      • Mimmimimmukka

        Ja mitehä raamattu tähä liittyy? Sanotaaha siel et ihmisii ei saa murhaa ja murhataa silti.


      • eräs.seksitauti-
        Mimmimimmukka kirjoitti:

        Ja mitehä raamattu tähä liittyy? Sanotaaha siel et ihmisii ei saa murhaa ja murhataa silti.

        Minä uskon kirjaimellisesti jokaiseen uskontoon varmuudenvuoksi. Joudun noudattamaan vitusti sääntöjä. En kirjaimellisesti saa tehdä mitään.


      • Bibliana kirjoitti:

        Kyllä pitkät hiukset naisella lähtee aivan raamatun opetuksesta. Lue aluksi paavalin 1 ep korint 11 siellä on myös viitaukset useampaan paikkaan naisella tulee olla pitkät hiukset.

        Raamattu on kuin Harry Potter, vain vanhempi.


        Itse olen ateisti jolla on pitkä tukka, haista paska sinä kapeakatseinen idiootti.


    • eräs.seksitauti-

      Miksi hiukset eivät ole niinkuin ne luonnollisesti ovat? Tai miksi tehdä niille mitään?

      Miksi laittaa geeliä laittaaksesi hiukset pystyyn? Näyttääksesi vammaiselta?

    • rekka-siili

      päänsä kaljuksi ajeli, naisen kanssa asustaa

    • epäilijä

      Minun mielestä yli 35v. naisille ei oikein sovi pitkät hiukset.
      Muuten hiuksien kampauksella ei väliä.

      • pitkätjalyhyet

        :DDDDD

        Nyt tuli päivän paras vitsi, kiitos.

        Ei mutta joo. Omasta mielestä ohuttukkaisten ei kannata pitää pitkää lettiä. Ohut pitkä = hirveän näköinen. Paksut hiukset sopii oleen pitkinä tai lyhyinä, ihan sen mukaan miten hiusten omistaja itse tykkää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe