"Tarjoilija!": huusi kännitoope.
"Tullaan, tullaan": vastasi tarjoilija väsyneenä ja saavuttuaan pöydän ääreen, tiedusteli :"Mitähän se herra nyt haluaa?"
"Persettä": mokelsi ääliö ja jatkoi :"Hahahaha! Mutta kun sitä ei aina saa, mitä tilaa, niin tuo nyt sitten juotavaa!!"
"Kaikkea sitä joutuu elääkseen tekemään": ajatteli tarjoilija alistuneena.
"Persettä!!": huusi juntti perään ja nauroi kimakasti.
känniläinen ja tarjoilija
15
6650
Vastaukset
- vitsi
Oliko tuossa jotakin vitsin aihetta. Taidat olla vähän pöpi.
- ollut vitsi
vaan tositarina, luulisin.
- Känniläinen
ollut vitsi kirjoitti:
vaan tositarina, luulisin.
Olen usein henkilökunnalle tuollainen ravintolassa.
- Excuisa
Känniläinen kirjoitti:
Olen usein henkilökunnalle tuollainen ravintolassa.
Tuliki jo sanottuu asia tos otsikossa...
- törö
we want rautanyrkki - MORE!
- vitsi!
just joo, lisää vaan Rautist. Ei tarvii nauraa.
- Nimetön
kannattais tehdä muutama vuosi tota tarjoilijan hommaa ennenkuin heittää mauttomuuksia,terv.nimim.kokemusta on!
- Excuisa
Hyvä "kyllä on tyhmää".Ite tehny viinurin hommia 18 vuotta ja voi vidyy ikävä kyl noit on oikeesti olemas.
- mitäs
köpöaasi teki???
Se ei ole rautanyrkki, kuten sanot. Vaan nyrkkirauta.
- jk
vai niin
- jk
vai nin
- jk
vai niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321327
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488