"Tarjoilija!": huusi kännitoope.
"Tullaan, tullaan": vastasi tarjoilija väsyneenä ja saavuttuaan pöydän ääreen, tiedusteli :"Mitähän se herra nyt haluaa?"
"Persettä": mokelsi ääliö ja jatkoi :"Hahahaha! Mutta kun sitä ei aina saa, mitä tilaa, niin tuo nyt sitten juotavaa!!"
"Kaikkea sitä joutuu elääkseen tekemään": ajatteli tarjoilija alistuneena.
"Persettä!!": huusi juntti perään ja nauroi kimakasti.
känniläinen ja tarjoilija
15
6519
Vastaukset
- vitsi
Oliko tuossa jotakin vitsin aihetta. Taidat olla vähän pöpi.
- ollut vitsi
vaan tositarina, luulisin.
- Känniläinen
ollut vitsi kirjoitti:
vaan tositarina, luulisin.
Olen usein henkilökunnalle tuollainen ravintolassa.
- Excuisa
Känniläinen kirjoitti:
Olen usein henkilökunnalle tuollainen ravintolassa.
Tuliki jo sanottuu asia tos otsikossa...
- törö
we want rautanyrkki - MORE!
- vitsi!
just joo, lisää vaan Rautist. Ei tarvii nauraa.
- Nimetön
kannattais tehdä muutama vuosi tota tarjoilijan hommaa ennenkuin heittää mauttomuuksia,terv.nimim.kokemusta on!
- Excuisa
Hyvä "kyllä on tyhmää".Ite tehny viinurin hommia 18 vuotta ja voi vidyy ikävä kyl noit on oikeesti olemas.
- mitäs
köpöaasi teki???
Se ei ole rautanyrkki, kuten sanot. Vaan nyrkkirauta.
- jk
vai niin
- jk
vai nin
- jk
vai niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662268Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231517Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851244Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841184Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051084- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932