"Tarjoilija!": huusi kännitoope.
"Tullaan, tullaan": vastasi tarjoilija väsyneenä ja saavuttuaan pöydän ääreen, tiedusteli :"Mitähän se herra nyt haluaa?"
"Persettä": mokelsi ääliö ja jatkoi :"Hahahaha! Mutta kun sitä ei aina saa, mitä tilaa, niin tuo nyt sitten juotavaa!!"
"Kaikkea sitä joutuu elääkseen tekemään": ajatteli tarjoilija alistuneena.
"Persettä!!": huusi juntti perään ja nauroi kimakasti.
känniläinen ja tarjoilija
15
6498
Vastaukset
- vitsi
Oliko tuossa jotakin vitsin aihetta. Taidat olla vähän pöpi.
- ollut vitsi
vaan tositarina, luulisin.
- Känniläinen
ollut vitsi kirjoitti:
vaan tositarina, luulisin.
Olen usein henkilökunnalle tuollainen ravintolassa.
- Excuisa
Känniläinen kirjoitti:
Olen usein henkilökunnalle tuollainen ravintolassa.
Tuliki jo sanottuu asia tos otsikossa...
- törö
we want rautanyrkki - MORE!
- vitsi!
just joo, lisää vaan Rautist. Ei tarvii nauraa.
- Nimetön
kannattais tehdä muutama vuosi tota tarjoilijan hommaa ennenkuin heittää mauttomuuksia,terv.nimim.kokemusta on!
- Excuisa
Hyvä "kyllä on tyhmää".Ite tehny viinurin hommia 18 vuotta ja voi vidyy ikävä kyl noit on oikeesti olemas.
- mitäs
köpöaasi teki???
Se ei ole rautanyrkki, kuten sanot. Vaan nyrkkirauta.
- jk
vai niin
- jk
vai nin
- jk
vai niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2221966- 1111528
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151197
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1371110Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251078- 74982
- 70940
- 61925