Mikä on Jats Oy? Lehtihaastattelussa antoivat kuvan että Jämsänkosken viihtyisin talo tulee puistolaan. Epäilen kylläkin asiaa. Eikös Jussi Aalto työskentele Jämsänmäelle? Ja Tero Silvan on taksisuhari? Nimeä ei ole ainakaan mietitty. Ja helppohan niiden oli tehdä talosta kauppa, kun Jussi on nähnyt kuitenkin muut tarjoukset. Näkyy olevan vielä hallituksessa Teron vaimo, eikä muita. No katsotaan kuinka käy.
Jats Oy on mikä?
5
2093
Vastaukset
- Eiootodellista338838
Jussi aalto yrittäjänä:D kaikkee kanssa.
Se "mies"ei saa henkilökohtaisia pikku asioita hoidettua millään... ihan pienetkin kotiaskareet ovat ylitse pääsemättömän vaikeita hommia niin miten sellainen ihminen voi alkaa yrittää 😂😂😂- Turha_solvata
Kommentistasi päätellen sinustako sitten olisi yrittämään? yrittäminen on kuule kovaa duunia, mikä ei lopu vielä iltamyöhälläkään.
- Sosy
taas luoja kun on tyhmä aloitus, antaa näiden edes yrittää ja maksaa sunkin sossu maksut!
- Entinenpuistolanasukki
Jos mulle tarkoitit niin en todellakaan ole sossun asiakas. Ihmettelin vain kun pihapiiriä katsoo niin eipä muutosta näy.
- Mitähänkaikkeavielä
Ohhhhhoijjjaaaaa😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762