onko kenelläkään kokemuksia moto g5 puhelimista ajattelin ostaa tämän 29v lahjaksi kun hänellä on surkea ja kehno android 4,0 oleva puhelin? kiinnostaisi tietää onko tämä hyvä akkunkestoltaan ja muutenkin?
moto g5 kokemuksia
3
495
Vastaukset
- Kalevi_miettii
Uusista G5-malleista ei ole kokemusta, mutta vuoden 2015 G4 -mallista on. G4:n akku on 2070 mAh, ja minun käytössäni se riittää reilyn vuorokauden. G5:n akku on 2800 mAh, ja G5Plussan 3000 mAh. Akun kesto on tuskin ongelma. Moto on ollut ihan hyvä luuri. Jotkut moittivat kameraa, minulle kamera on riittänyt hyvin. Jos rahaa on, kannattaa ostaa malli, jossa on RAM-muistia reilusti.
- Tyytyväisyydellä
Täydellisen hyvä moto g5 plus 260e .. LTE 300M ja wifi ac .. 3G RAM ja 8 ydintä ... päivitykset .. Vapun turvapaikka putos heinäkuun puolivälissä puhelimeen tarkistuksista huolimatta ... ja android 7.0 on ja kukkuu .... Niin Lenovoa ... Halpa hyvä ja virtahepo ...., tiedonsiirto päällä hörsii akun päivästä pariin ja kiinteä, puhelin pitää operoida auki jos akun haluaa vaihtaa ..... Saatavilla
kyllä ja mallivideo tubessa. Ei mitää onglemaa. LTE paukuttaa 215 sisään / TDD huippu 226? joten tiedonsiirtomoduuli ainakin on hyvin viritetty. Shocproof kotelot saatavilla (MOTO X 2017 sama
kuori). - Sitäkin_suuremmalla
Ai niin ja monista poiketen dual-sim ja muistikortti kaikki kolme toimii yhtä aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842