leikkaussalin sex

testipoeka1

Sit sara pyssäs dildotuksen laskien maskin kasvoiltaan, noh vieläkö tytöt jatketaan dildottamista vai siirrytäänks seukkuun vaiheeseen no mitä Ritvaan tuli hän halus jatkaa.

Mut sit multa riisuttiin rintojen lypsyyn käytetyt 2 imukupia ja rintakehäni öljyttiin ja pöydältä otettiin kaks lähes 1,5 litraset pinkit sylinterit, sit jenni otti muka lääkeruiskun jonka piikin hän tökkäs molempiin nänneihin ja asetti sylinterit rinnoille ja Jaana laitto alipaine pumpun päälle jonka seurauksena ns "rinnat alkoivat turvota sylintereissä" se tuntu kui rintoja revittäisiin irti mut välil pumppu sammutettiin ja uuvestaan käynnistettiin.

Kunnes rinnat olivat turvonneet täysin tappiin asti ja niinpä stlinterit pian irroitettiin ja lypsykone laitettiin takas pumppaamaan maitoa tätä jatkettiin kunnes tissit olivat taas muka tyhyjät ja sit simulaattori sammutettiin ja mut ja Ritva päästettiin irti tuoleista ja elimiin kytketyistä laitteista.


sit sain käydä käytävällä jaloittelemassa ja veskis tarpeil palattuani mut Ritva komenti takas tuoliin tuoliin mäntyäni tuli Sara ja Irja pikapuoliin saliin, Irjal heilu haarojen välis komee about 30 senttinen pinkki dildo jonka tyvest lähti letku hänen reiteen sidottuun säilöl varustettuun laitteeseen.

Sara kikatti Ritvan kaa et nyt saaki poika kyytii Ku saa siemennys dildoo, peppuunsa sit Irja totes tän olevan pelekkä koje mut sun kohal pelekkää seksii ja sit Ritva voiteli sekä dildon et avukseni.

Sit irja tuli sisääni kertoen et mua pannaan ja katotaan kui kone toimii, Irja alko tunkeutua sisääni ja alkoi kiivain ottein panna samal sara kytki ubs johon Irjan reides olevaan koneeseen ja pian Ritva sano nyt ja Irja työntyi aivan pohjaan jollon tunsin lämpimän sperman virtaavan dildon terskasta suoleeni.

Irja lysähti viereisel jakkaralle huohottamaan ja sen perään Ritva laitto kameran sisääni ja totes et 40 cm päässä on kookas annos spermaa, sit oli kaik selvää Irja tuli takas sisääni ja alko nussia Sara alako ottaa suihin ja hetken pääst Ritva riisu hame/housut poijes ja toi pillunsa mulle nuoltavaks.

Hoito oli mitä parhainta kun tohtori pani toinen hoitaja imiä imutti penistäni ja toinen anto pilluu olin parin tunnin pääst ratketa liitoksista kun kukin tyttö oli vuoron perään pannu imeny ja nuoletuttanut, Irja lopetti suihin oton ja käski hoitajia lopettamaan.

Sit peppuni puhistettiin ja pyyhimme elimet puhtaiksi jonka päätteeksi kiitin tyttöjä jotka lähtiäisiks vielä vuorotellen ottivat suihin, sit Irja anto mulle ubs muistitikun jos haluu viel katella koko hoitoa ja niin kiitin ja lährin kotia.

Viel illal piti avata oma tietokone ja kattoo hoito vilmi ja runkata pari kertaa...

2

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Åoeidjj

      Työnnä löylykauha anaaliisi, emähomo runkkari

    • kkyd

      No ihan jees juttu mielestäni hyvin tehty mut aihe vähä erikoinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe