Sit sara pyssäs dildotuksen laskien maskin kasvoiltaan, noh vieläkö tytöt jatketaan dildottamista vai siirrytäänks seukkuun vaiheeseen no mitä Ritvaan tuli hän halus jatkaa.
Mut sit multa riisuttiin rintojen lypsyyn käytetyt 2 imukupia ja rintakehäni öljyttiin ja pöydältä otettiin kaks lähes 1,5 litraset pinkit sylinterit, sit jenni otti muka lääkeruiskun jonka piikin hän tökkäs molempiin nänneihin ja asetti sylinterit rinnoille ja Jaana laitto alipaine pumpun päälle jonka seurauksena ns "rinnat alkoivat turvota sylintereissä" se tuntu kui rintoja revittäisiin irti mut välil pumppu sammutettiin ja uuvestaan käynnistettiin.
Kunnes rinnat olivat turvonneet täysin tappiin asti ja niinpä stlinterit pian irroitettiin ja lypsykone laitettiin takas pumppaamaan maitoa tätä jatkettiin kunnes tissit olivat taas muka tyhyjät ja sit simulaattori sammutettiin ja mut ja Ritva päästettiin irti tuoleista ja elimiin kytketyistä laitteista.
sit sain käydä käytävällä jaloittelemassa ja veskis tarpeil palattuani mut Ritva komenti takas tuoliin tuoliin mäntyäni tuli Sara ja Irja pikapuoliin saliin, Irjal heilu haarojen välis komee about 30 senttinen pinkki dildo jonka tyvest lähti letku hänen reiteen sidottuun säilöl varustettuun laitteeseen.
Sara kikatti Ritvan kaa et nyt saaki poika kyytii Ku saa siemennys dildoo, peppuunsa sit Irja totes tän olevan pelekkä koje mut sun kohal pelekkää seksii ja sit Ritva voiteli sekä dildon et avukseni.
Sit irja tuli sisääni kertoen et mua pannaan ja katotaan kui kone toimii, Irja alko tunkeutua sisääni ja alkoi kiivain ottein panna samal sara kytki ubs johon Irjan reides olevaan koneeseen ja pian Ritva sano nyt ja Irja työntyi aivan pohjaan jollon tunsin lämpimän sperman virtaavan dildon terskasta suoleeni.
Irja lysähti viereisel jakkaralle huohottamaan ja sen perään Ritva laitto kameran sisääni ja totes et 40 cm päässä on kookas annos spermaa, sit oli kaik selvää Irja tuli takas sisääni ja alko nussia Sara alako ottaa suihin ja hetken pääst Ritva riisu hame/housut poijes ja toi pillunsa mulle nuoltavaks.
Hoito oli mitä parhainta kun tohtori pani toinen hoitaja imiä imutti penistäni ja toinen anto pilluu olin parin tunnin pääst ratketa liitoksista kun kukin tyttö oli vuoron perään pannu imeny ja nuoletuttanut, Irja lopetti suihin oton ja käski hoitajia lopettamaan.
Sit peppuni puhistettiin ja pyyhimme elimet puhtaiksi jonka päätteeksi kiitin tyttöjä jotka lähtiäisiks vielä vuorotellen ottivat suihin, sit Irja anto mulle ubs muistitikun jos haluu viel katella koko hoitoa ja niin kiitin ja lährin kotia.
Viel illal piti avata oma tietokone ja kattoo hoito vilmi ja runkata pari kertaa...
leikkaussalin sex
testipoeka1
2
1254
Vastaukset 2
- Åoeidjj
Työnnä löylykauha anaaliisi, emähomo runkkari
- kkyd
No ihan jees juttu mielestäni hyvin tehty mut aihe vähä erikoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371501Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2871074Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94834Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68792Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48733- 110629
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27595Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34584Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49555Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41511
- 32491
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48485- 34466
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32444
- 77422
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8417Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381