Toyotan penkille. https://www.youtube.com/watch?v=3qEON95gKP4
Nätti typykkä
6
162
Vastaukset
- Hyihyi
Hyi saatana, mikä AIDSia sairastava anorektikko.
- just.sopiva
Pieniruokaisuus, Toitsupojun mielestä naisen tärkein ominaisuus.
- Pentti_Arajärvi
Jos tuo kuvatus on typykkä (siis nainen), minä olen Tarja Halonen!
- lexusis
no onnea ketjun aloittajalle jos tuo sinua viehättää..
Sanon samaa ja lisään että kasvot epäsymmetriset ja naama syystä lasien takana piilossa meillä on yksi kolmekymmentä vuotta vanhempi naisnäytteliä/humoristi mummo aina,hän on vain kauniinpi. En kyllä pidä Lady Gagaakaan kauniina,hyi hitto luunaama.
- finnishblondehoe
Palsta on täynnä runkkareita. Anoreksia on sairaus. Sukulaisillanne voi tulla ja teille itsellekin joku vastaava miesten häiriö, mielenterveysongelmiahan miehillä varsinkin valitettavasti riittää. Ei teiltä tulla kysymään mille mieluiten tumputatte.
99% Suomen miehistä rumia kusimunia. Lihavia, leuattomia, finninaamoja, pieniä munia. Loput 1% naistenmiehiä suurella mulkulla ja isolla egolla. Se ei pelaa joka pelkää. On ihme että suomalaiset lisääntyvät, kun laatusonnia ei ole saatavilla.
Itse olen ruma ja hoikka nainen, en anorektinen, mutta aina olen pussien tyhjäykseen jollekin kelvannut. Joten hv ja vvp vaan kaikille, menkää pemupalstalle itkemään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403107
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442075- 461949
- 471748
- 291601
- 301546