Pentueen löytäminen

10vko

Moi! Mistä kannattaisi etsiä oman pentuni sisaruksia? Ostin Espoosta Tiibetinspanielin (emä) ja Jackrusselin (isä) pennun ja haluaisin vaihtaa kuulumisia, kuvia ja mahdollisesti treffata pentujen kanssa, mikäli matka ei ole liian pitkä. Kasvattajalta on turha kysellä, kun muutenkin viestintä oli erittäin hankalaa, enkä usko hänen jaksavan vaivautua..

6

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eioletrolli

      Kuulostaa siltä, että muita pentueen jäseniä on vaikea löytää... monet ovat jo sateenkaaren tuolla puolen. Pentutehtailija kyseessä! Ilmoita poliisille viipymättä tietosi. Mielellään tähänkin voit laittaa tietoja...

    • Munatpois

      Useampia sairaita pentuja tällä yhdistelmällä kuuleman mukaan jouduttu lopettamaan. Kauppaa pentuja Nettimarkkinoilla ja Torissa. Sana kiertämään!

      • 10vko

        Onkos tarkempia tietoja mitä sairauksia?


    • helluvaa

      Minkä ihneen takia niitä pitää etsiä. Sekarotuisilla ei ole kasvttajaa, on vain pentujen teettäjiä.

    • Teretulemast0

      Espoossa asuu ainakin yksi tunnettu pentutehtailija. Häneltä ostetuilla pennuilla oli joskus oma kontaktipalstakin. Nykyään Virosta trokaavia "yrittäjiä" on joka nurkalla. Mutta siis jos ostit seropin etkä saa enää "kasvattajaan" yhteyttä, olet satavarmasti ostanut jonkinlaisen hämäräheikin tehtaileman pennun. Toivottavasti pentu vielä elää ja hengittää.

      • 10vko

        Tämä ei ollut siltä. Googlettelin sen Espoon ukkelin tiedot ym.. Enkä siis ole yrittänyt kysellä myyjältä muista tietoja. Ajattelin vaan jos jostain niitä voisi löytää. Mutta ostohetkellä myyjä pyysi laittamaan kuvia ja pennun kuulumisia sähköpostilla, niin samalla voin kysyä niitä tietoja.
        Ja pentu voi hyvin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe