Numeron piilotus päällä

SyvästiJärkyttynyt

Minulla on salainen DNA-liittymän puhelinnumero. Olen vuosia pystynyt soittamaan *31# -etuliitteellä niin, että numeroni näkyy halutessani vastaanottajalla.

Nyt tällä etuliitteellä ei näytä olevan mitään merkitystä vaan numero on silloinkin piilotettu vastaanottajalla. Otsikon mukainen teksti tulee näytölle.
Sen on ilmeisesti täytynyt muuttua aika äskettäin.
Telian salaisesta numerosta DNAn liittymään soitettaessa numero näkyy em. tavalla.

Yritin etsiä verkosta ja DNAn foorumilta, mutta tästä muutoksesta en löytänyt mitään selvitystä.
Onko nyt enää mitään keinoa saada soitettaessa DNAn salainen numero näkyviin vastaanottajalla?

12

4631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soittanu

Ei ole operaattorikohtainen. Siis kaikilla puhelinmerkeillä ja/tai käyttöliittymillä omanlaisensa asetukset.
      Etsi oman puhelimesi käyttöohjeesta apua.

• SyvästiJärkyttynyt

Olen n. 10 vuotta pystynyt samalla puhelimella ja samalla DNAn salaisella liittymällä soittamaan *31# -etuliitteellä niin, että numeroni näkyy halutessani vastaanottajalla.

Olen n. 15 vuotta pystynyt eri puhelimella ja samalla DNAn salaisella liittymällä soittamaan *31# -etuliitteellä niin, että numeroni näkyy halutessani vastaanottajalla.

Numeron näkymistä ei voi tällä DNAn kortilla enää vaihtaa samalla tavalla puhelimesta riippumatta.

• toisinpäinjärkky

Minulla on DNA:n salainen numero. Olin järkyttynyt, kun numeroni näkyy tuntemattomalle soittaessani. Mistäkö tiedän että näkyy, koska puheluun vastaaja kysyi onko numerosi tämä joka tässä näkyy.

• SyvästiJärkyttynyt
        toisinpäinjärkky kirjoitti:

Minulla on DNA:n salainen numero. Olin järkyttynyt, kun numeroni näkyy tuntemattomalle soittaessani. Mistäkö tiedän että näkyy, koska puheluun vastaaja kysyi onko numerosi tämä joka tässä näkyy.

Oletko vaihtanut liittymätyyppiä?
        Minulla numero oli pari kuukautta salaamaton. kun DNAn puhelinmyyjä ei merkinnyt numeroa edelleen salaiseksi.

Kävi ilmi, kun puhelinmyyjät alkoivat soittelemaan. Oli lähellä tulla paljon sitä isompikin vahinko.

• toisinpäinjärkky

DNA lisäsi liittymään tarpeettoman netin. Ei muita muutoksia. Numero on salainen, tarkistin, silti näkyy. DNA Perus päivähinta puheluista enintään 0,99 €/vrk 12kk, luulin että voimassa rajattoman ajan. Eli tulipahan tuokin asia samalla tarkistuksella ilmi. Harkitsen numeron siirtoa 12 kk ajan umpeuduttua toiselle operaattorille, joka ei pakota ottamaan tarpeetonta nettiä. Vaihtoehdot kuitenkin ovat vähissä, koska haluan säilyttää numeron.

• toisinpäinjärkky kirjoitti:

Koko käsite "salainen numero" kannattaisi unohtaa. On listattuja ja listaamattomia numeroita. Se näkyykö numero vastaanottajalle on eri asia. Sen voi asettaa joko puhelimesta tai operaattorin päästä.

• soittanu
    • SyvästiJärkyttynyt

Eikö kellään ole DNAn salaista numeroa?

• eiälypuhelinta

minulla on DNA:n salainen numero.
      Ja numeroni näkyy,jos tahdon. Eli sen saan pois päältä puhelin valikosta.
      Tai valikosta löytyy myös,että sopimuksen mukaan,eli voi muuttaa miksi haluat.

• SyvästiJärkyttynyt

Olen kokeillut kahdessa erimerkkisessä puhelimessa DNAn kortilla. Puhelimen asetus ei vaikuta numeron näkyvyyteen eikä *31#. Siis kummallakaan ei näy.

Pääsetkö kokeilemaan tuon *31#?

• soittanu

Mulla on Samsung GT-C 3595 peruspuhelin ja salainen numero. Saan vaihdettua asetukset-puhelu-kaikkipuhelut-omanumero näkyykö vastaanottajalle numeroni. Vaihtoestoina verkonmukaan lähetä ja piilota. Toimii satavarmasti. Kyllä luulis älyluureissa olevan myös joku mahis.

• SyvästiJärkyttynyt

DNAlla muutettiin asetuksia niin, että vaikka numero on tiedusteluissa salainen, niin soittaessa se näkyy DNAn puolesta, mutta nyt on mahdollisuus puhelimen asetuksella vaikuttaa siihen.
      Eli puhelimeen asetus ettei näy soittaessa ja *31# -etuliitteellä numero näkyy.

Asetus on DNAlla muuttunut, kun liittymätyyppi vaihtui viime vuoden lopulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe