Numeron piilotus päällä

SyvästiJärkyttynyt

Minulla on salainen DNA-liittymän puhelinnumero. Olen vuosia pystynyt soittamaan *31# -etuliitteellä niin, että numeroni näkyy halutessani vastaanottajalla.

Nyt tällä etuliitteellä ei näytä olevan mitään merkitystä vaan numero on silloinkin piilotettu vastaanottajalla. Otsikon mukainen teksti tulee näytölle.
Sen on ilmeisesti täytynyt muuttua aika äskettäin.
Telian salaisesta numerosta DNAn liittymään soitettaessa numero näkyy em. tavalla.

Yritin etsiä verkosta ja DNAn foorumilta, mutta tästä muutoksesta en löytänyt mitään selvitystä.
Onko nyt enää mitään keinoa saada soitettaessa DNAn salainen numero näkyviin vastaanottajalla?

12

3832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soittanu

      Ei ole operaattorikohtainen. Siis kaikilla puhelinmerkeillä ja/tai käyttöliittymillä omanlaisensa asetukset.
      Etsi oman puhelimesi käyttöohjeesta apua.

    • SyvästiJärkyttynyt

      Olen n. 10 vuotta pystynyt samalla puhelimella ja samalla DNAn salaisella liittymällä soittamaan *31# -etuliitteellä niin, että numeroni näkyy halutessani vastaanottajalla.

      Olen n. 15 vuotta pystynyt eri puhelimella ja samalla DNAn salaisella liittymällä soittamaan *31# -etuliitteellä niin, että numeroni näkyy halutessani vastaanottajalla.

      Numeron näkymistä ei voi tällä DNAn kortilla enää vaihtaa samalla tavalla puhelimesta riippumatta.

      • toisinpäinjärkky

        Minulla on DNA:n salainen numero. Olin järkyttynyt, kun numeroni näkyy tuntemattomalle soittaessani. Mistäkö tiedän että näkyy, koska puheluun vastaaja kysyi onko numerosi tämä joka tässä näkyy.


      • SyvästiJärkyttynyt
        toisinpäinjärkky kirjoitti:

        Minulla on DNA:n salainen numero. Olin järkyttynyt, kun numeroni näkyy tuntemattomalle soittaessani. Mistäkö tiedän että näkyy, koska puheluun vastaaja kysyi onko numerosi tämä joka tässä näkyy.

        Oletko vaihtanut liittymätyyppiä?
        Minulla numero oli pari kuukautta salaamaton. kun DNAn puhelinmyyjä ei merkinnyt numeroa edelleen salaiseksi.

        Kävi ilmi, kun puhelinmyyjät alkoivat soittelemaan. Oli lähellä tulla paljon sitä isompikin vahinko.


      • toisinpäinjärkky

        DNA lisäsi liittymään tarpeettoman netin. Ei muita muutoksia. Numero on salainen, tarkistin, silti näkyy. DNA Perus päivähinta puheluista enintään 0,99 €/vrk 12kk, luulin että voimassa rajattoman ajan. Eli tulipahan tuokin asia samalla tarkistuksella ilmi. Harkitsen numeron siirtoa 12 kk ajan umpeuduttua toiselle operaattorille, joka ei pakota ottamaan tarpeetonta nettiä. Vaihtoehdot kuitenkin ovat vähissä, koska haluan säilyttää numeron.


      • toisinpäinjärkky kirjoitti:

        Minulla on DNA:n salainen numero. Olin järkyttynyt, kun numeroni näkyy tuntemattomalle soittaessani. Mistäkö tiedän että näkyy, koska puheluun vastaaja kysyi onko numerosi tämä joka tässä näkyy.

        Koko käsite "salainen numero" kannattaisi unohtaa. On listattuja ja listaamattomia numeroita. Se näkyykö numero vastaanottajalle on eri asia. Sen voi asettaa joko puhelimesta tai operaattorin päästä.


    • soittanu
    • SyvästiJärkyttynyt

      Eikö kellään ole DNAn salaista numeroa?

    • eiälypuhelinta

      minulla on DNA:n salainen numero.
      Ja numeroni näkyy,jos tahdon. Eli sen saan pois päältä puhelin valikosta.
      Tai valikosta löytyy myös,että sopimuksen mukaan,eli voi muuttaa miksi haluat.

      • SyvästiJärkyttynyt

        Olen kokeillut kahdessa erimerkkisessä puhelimessa DNAn kortilla. Puhelimen asetus ei vaikuta numeron näkyvyyteen eikä *31#. Siis kummallakaan ei näy.

        Pääsetkö kokeilemaan tuon *31#?


    • soittanu

      Mulla on Samsung GT-C 3595 peruspuhelin ja salainen numero. Saan vaihdettua asetukset-puhelu-kaikkipuhelut-omanumero näkyykö vastaanottajalle numeroni. Vaihtoestoina verkonmukaan lähetä ja piilota. Toimii satavarmasti. Kyllä luulis älyluureissa olevan myös joku mahis.

    • SyvästiJärkyttynyt

      DNAlla muutettiin asetuksia niin, että vaikka numero on tiedusteluissa salainen, niin soittaessa se näkyy DNAn puolesta, mutta nyt on mahdollisuus puhelimen asetuksella vaikuttaa siihen.
      Eli puhelimeen asetus ettei näy soittaessa ja *31# -etuliitteellä numero näkyy.

      Asetus on DNAlla muuttunut, kun liittymätyyppi vaihtui viime vuoden lopulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe