Onko miehenoloisilla naisilla kova menekki

LahdenMM_

turkinpoikien keskuudessa?

Eli puhutaan suomalsista naisista, miehen näköisistä möhkäleistä jotka juo ja polttaa kun katujätkät, kirolee ja tukka leikattu lyhyeksi eli halutaan olla ihan miehen näköisiä.

Miten sellaiset kelpaa turkinpojille?

19

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IdioottiIlmanNaista

      Kelpasihan se sinullekin, ennen kuin häipyi Turkkiin.

    • Miehetonsikoja

      Yhdenkään miehen takia en sinne matkusta enkä kenenkään miehen vuoksi näe vaivaa. Mieleuiten olen yksin. Mitä väliä minkä näköinen, se ei luulis sinulta olevan pois, tyhmä mies!

      • KaikkiSvedutOnHomoja

        Noloa pudota samalle yleistäjän tasolle, kuin palstan legginsfetissi-idiootit.


      • Persujenparatiisi

        Eikö olisi aivan sama ollut tunnustaa se frigidiys tai kuivapilluussssh, edes täällä anonyymisti? Kaikki eivät vaan osaa nauttia miehistä, kaikki eivät saa kunnon miestä vaikka haluaisivat, kaikki eivät matkusta Alanyaan koska loput eivät ole sellaisia perverssejä vajavaisia fyysisiltä tai henkisiltä ominaisuuksiltaan.


      • KaikkiHomotOnSveduja

        Juuri sinua tarkoitin.


      • sdsaddedewdw
        KaikkiHomotOnSveduja kirjoitti:

        Juuri sinua tarkoitin.

        Nii-i? Sitte?


      • Miehetonsikoja
        KaikkiSvedutOnHomoja kirjoitti:

        Noloa pudota samalle yleistäjän tasolle, kuin palstan legginsfetissi-idiootit.

        Jaa, mielestäni en ole pudonnut minnekään, kunhan kommentoin ja kerroin mitä mieltä olen. Ja jos ei mennyt perille, niin minua ei hetkauta suuntaas eikä toiseen vaikka olisin minkä näköinen, koska miehen vuoksi en matkusta.


      • HomojaOnSvedutKaikki

        No jos olet tottunut olemaan siellä pohjalla, niin ole rauhassa ja jätä matkustamatta miehen vuoksi. Toiset toki tykkääkin naisista enemmän.


    • Miehetonsikoja

      Trollilta tai naisensa menettäneeltä odotin JUURI tuollaista vastausta. Osui ja upposi, as said! Teit itsestäsi narrin, tosin et kai edes älynnyt...

    • NiilläEiOoKuViistoistaCm

      Tukkilaisilla miehillä on keskimäärin pienempi pippeli kuin eurooppalaisilla.

    • tupauuno
    • pileassad

      Ällöttävä "rakkaustarina".
      5:n lapsen yksinhuoltaja, paino 115 kg, merkittävä ikäro, mies kotiäitinä.
      Voi hyvä Jumala!

      • defefe

        Nämä turkkilaiset baaripojat leikkivät pysyvästi tätä heikoin lenkki-peliä. Aina bongataan se alttein ja surkein tapaus saalistukseen.


    • viekää_ne_pois

      Kuka niinkun ottaa sellaisen tai voi panna suomalaista miehennäköistä korstoa ämmää? Hyi saatana.

    • Eiymmärrälainkaan

      Puhumattakaan niistä vanhemmista miehistä jotka käyttävät hyväkseen vielä vähän pidemmällä Aasiassa lapsennäköisiä tyttöjä. Nämä suominaiset,miltä sitten näyttävätkään,ovat aikuisia.

    • PattiksellaYlikakskytX

      Naurattaa hra Eiymmärrälainkaan kommentti missä hän ilmoittaa ettei ymmärrä miksi suomalaiset varakkaat herrasmiehet käyvät Pattayalla...... :-)).

      • Eiymmärrälainkaan

        Sorry,mutta mä olen RVA Eiymmärrälainkaan! Enkä myöskään erotellut sen kummemmin Pattayaa kuin varakastakaan!!


      • nakluan.kingi
        Eiymmärrälainkaan kirjoitti:

        Sorry,mutta mä olen RVA Eiymmärrälainkaan! Enkä myöskään erotellut sen kummemmin Pattayaa kuin varakastakaan!!

        Kyllä kaikki tajuavat, että akka olet. Se on teillä tietyntyyppisillä vakio, että oli kyse vaikka jonkun hautajaisista, niin jossain vaiheessa joku muija kääntää asian Thaimaahan tai Aasiaan.


    • Hyväihminenjokavälittäää

      Minä olen miehen näköinen nainen, ei voi mitään. Hetero olen, mutta jos musta ei tykätä, niin sitten ei tykätä. Ei kuitenkaan estä minuu käymästä lomilla jne.Miestä en ole ettimässä, joten nuo kommentit tuntuu tödella tyhmiltä ja vois sanoa että jopa loukkaavat. En ole missimalli, mutta olen hyvä ihminen ja otan myös huomioon muut, joita täällä ei oleta, sinä mukaan lukien.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe