Millainen kohde Costa adeje on? Hintataso? Yöelämä? Onko mitään nähtävää ja rantaa?
Costa Adeje kokemuksia?
4
8371
Vastaukset
- Polemiista
Costa Adeje on sellainen varttuneemman väen hiljainen lomakohde. Hotellit ovat jo vähän kulahtaneet ja palveluita on pistetty vuosien mittaan kiinni. Hiipuva pikkukylä uudenaikaisempien kohteiden puristuksessa. Ranta kyllä löytyy, sellainen laavahiekkainen.
- Astacodehe
Polemiista on trolli ja trollilla trollin typerät huvit.
Todellisuudessa Costa Adejen alue on etelä Teneriffan uudempaa ja hienostuneempaa aluetta ja kohde joka sopii kaikenikäisille. Alue ei ole samanlainen iltaelämän menomekka kuten esimerkiksi viereisen Americaksen Veronicas ym. huvittelupaikat, mutta ne ovat lyhyen ja edullisen taksimatkan päässä jos käveleminen ei korkkareissa huvita, mutta villi bilemeininki on mielessä.
http://www.spain-tenerife.com/fi/nahtavyydet/costa-adeje.html
Suosittelen lämpimästi. Mun mielestä Costa Adejen alue on parasta Teneriffaa.
- näinonon
Sehän on ihan Playa de las americasin vieressä, kävelyetäisyydellä..rauhallisempaa asustaa kuin keskusta. Sinne mieluummin..
- Tuuliq
Kaunis, siisti ja viehättävä alue jossa ripaus luksusta. Auringosta, lämmöstä ja herkuttelusta nauttiville. Erinomaiset kukuyhteydet kaikkialle saarella. Sopivan rauhallinen, ei kuitenkaan huopatossutehdas vaan hyviä ravintoloita, baareja ja iltaelämää löytyy moneen makuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667