Penkin paikka

1lesken

Rivarissa missä asun, on pihassa grillikatos, istutuksia ja paljon puita. Siis ihan ok. Invalidin, seinänaapurin eläessä oli penkki nostettu lähes mun keittiön ikkunan eteen.? Siinä porukat tupakoivat, kittasivat kaljojaan ja räpättivät lämpiminä kesäpäivinä aamusta iltaan. Kaikki vetosivat siihen, että kuuluu sairaalle ihmiselle olla ulkona, vaikka ei itse polttanutkaan eikä juonut kuin vettä. Nyt siis invalidirouva kuoli. Siirsin sen penkin tosi kauaksi omasta rivaristani. Ja sain hirveät huudot. Että penkin paikka on just siinä missä se oli. Voi helvata noita juoppoja. Sanoin koiran isännälle, joka asuu eri talossa, että vie sen hemmetin penkki oman talonsa viereen. Hänelle ei sopinut. Voi keleen äijät. No, minulle ei sovi sitten koiran lenkitys. Hakekoon lenkittäjänsä vaikka Kolumbiasta. Eli pieni asia ukoille, iso asia minulle. Lähden shoppamaan em. mieheni eläkerahoilla ja sitten stadiin. Lesken

6

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polta se pirun penkki.

      • 1lesken

        Piikkiö
        Ei huano idis. Pistänpä korvan taa.


    • ö-Öö

      Oletettavasti vuokraluukku.

      No periaatteessa asia etenee samoin, kuin omistusasunnossakin. Yhteys hallitukseen, se päättää penkin paikan. Otat yhteyttä asunnon omistajaan, se hoitaa hommelin. Jos hallitus päättää, että penkki on siinä missä nyt on, se siitä. Tollanen pitää laittaa yhtiökokouksen asialistalle, muuten päätöksiä ei voi tehdä.

      Jos penkki luvatta, se vaan yksinkertaisesti poistetaan, vaikpa huoltoyhtiö, ja lasku penkin omistajalle, jos sellainen löytyy, muuten osakkaille.

      Pitää muistaa, taloyhtiön piha on yleistä aluetta, ei kenenkään osakkeenomistajan, tai vuokralaisen kotirauha-aluetta. Yksin asioille ei voi tehdä tossa tapauksessa muuta, kuin laittaa se eteenpäin. Tupakoinnista tai häiriöistä voi aina valittaa, jos vuokralla vuokranantaja voi koittaa saada hallitusta tekemään asialle jotain, jos osakas, ota yhteyttä hallitukseen.

      Se sitten taas asia erikseen, miten asiaan suhtaudutaan. Hyvin helpolla menee yksityiseksi oikeusjutuksi. Sitten taas asia erikseen, kuka kantaa, kuka vastaaja jne. Ja lopputulos voi olla mitä tahansa. Ainakin sellaisesta päätöksestä jonkun pitää maksaa viulut, siis hävinneen :D

      =DW=

      • siilenä

        Eikös hän ole kertonut asuvansa palvelutalossa? Siis vuokraa maksanee?


    • Joskus saa tahtonsa läpi paremmin kun lähestyy asiansa kanssa hymyillen aurinkoisesti. Puhuu ensin puuta heinää että saa nämä henkilöt hyvälle tuulelle, sitten voisi sivumennen mainita penkin paikasta.
      En väitä että tämäkään aina tehoaisi, mutta kokemukseni mukaan paremmin kuin kiukkuinen vaatimus.
      Nuorempana olin hyvin ärhäkkä, ihan itsestään olen lauhtunut, kunhan en liikaa ja ala kynnysmatoksi.

    • elämän.ohjekirja

      Muuta stadiin. Hunkszilla on pehmustettu penkki omassa pehmustetussa huoneessaan. Hörrä Huu polttaa vain parvekkeella.
      Menette yhdessä shoppailemaan herkku nimiseen etä kauppaan ja tulette pois taxilla jos herran Rellu on unohtunut katsastaa.
      Tiedä vaikka saisitte kuskiksi Kalle Rovanperän?
      Ennen kuin alatte väsätä romanttista illallista, muista putsata Hunkszin liesi! Sen sinä tarkkana ja tehosiistinä naisena teetkin.
      Mies ehkä ottaa pari tölkkiä kosio kaljaa mutta se ei haitanne? Häämatkaksi suosittelen iki-ihanaa...yllätys yllätys... Tallinnan risteilyä.
      Elämä on vain kerran eläessä, sitä ei passaa missata.
      Muista avioehto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe