Sain molempia reikiä

OulunUros50v

Tutustuin suomi24 chatissa minua 15-vuotta vanhempaan ex-rouvaan. Juttelimme niitä näitä ja jutut lipesivät tietysti myös makuukamarin puolelle. Nainen oli rohkea ja kutsui minut kahville luokseen, minne meninkin sydän jännityksestä rinnassa pomppoillen ja kulli lahkeessa himosta sykkien.
Minulle avasi oven todellinen seksipakkaus: Pyöreähkö vaalea 65-vuotias nainen, pukeutuneena minihameeseen, stayuppeihin, korkkareihin ja suuria rintoja esille tuovaan paitaan. Kaluni syke vain koveni entisestään ja nainen huomasi heti pullottavan housunetumukseni, koska alkoi suudella minua ahnaasti. Kahville saakka emme päässeet. Syöksyimme kiihkeitä suudelmia vaihdellen suoraan makuuhuoneen puolelle, missä riisuin naiselta paidan, rintaliivit ja minihameen jonka alla ei ollut edes pikkareita. Käteni etsiytyi kostealle pillulle ja aloin hieroa hänen klittaa samalla kun vaihdoimme ahnaita kielareita. Kellistyimme sänkyyn ja riisuin vaatteeni pois päältä. Ei mennyt aikaakaan kun kovana sykkivä kaluni upposi naisen pehmeään pilluun ja aloin naida häntä päältä kunnon tahdilla. Nainen vaikeroi kiimassa. Jonkin ajan kuluttua nainen nousi altani, meni sängylle nelinkontin ja antoi minulle liukuainetuubin sanoen: -nai minua kakkoseen.
Voitelin liukasteella kaluni ja kiimasta hyrisevän ex-rouvan peppuaukon. Työnsin kyrrpäni hitaasi peppuaukolle ja siitä varovaisesti sisään. Nainen huusi nautinnosta. Kun aloin nusssia ex-rouvan persettä, tunsin kuinka nainen otti ja työnsi värisevän suuren dildon pilluunsa. Dildo värisi pillussa niin että sen värinä tuntui perseessä jyystävässä kulllissanikin ihanalta. Nainen vapisi nautinnosta, kullli perseessä ja iso värisevä dildo pillussaan. En kestänyt enää vaan sain sellaisen orgasmin etten ole ennen saanut. Laukesin karjuen naisen perseeseen ja vapisin nautinnosta kun tyhjensin spermani naisen liukkaaseen suoleen. Hetken huilattuamme lähdin. Kahvit jäi juomatta, mutta olipahan ihana reissu.

2

7882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ååäät

      Mahtava tarina. Voisinpa minäkin kokea joskus tällaista. Voinko kysyä missä päin Oulua tällainen kiimapillu/peppu asustaa.
      Tälle tarinalle piti vetää käteen.

    • Anonyymi

      Upea tarina. Kateellisena luin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe