Sain molempia reikiä

OulunUros50v

Tutustuin suomi24 chatissa minua 15-vuotta vanhempaan ex-rouvaan. Juttelimme niitä näitä ja jutut lipesivät tietysti myös makuukamarin puolelle. Nainen oli rohkea ja kutsui minut kahville luokseen, minne meninkin sydän jännityksestä rinnassa pomppoillen ja kulli lahkeessa himosta sykkien.
Minulle avasi oven todellinen seksipakkaus: Pyöreähkö vaalea 65-vuotias nainen, pukeutuneena minihameeseen, stayuppeihin, korkkareihin ja suuria rintoja esille tuovaan paitaan. Kaluni syke vain koveni entisestään ja nainen huomasi heti pullottavan housunetumukseni, koska alkoi suudella minua ahnaasti. Kahville saakka emme päässeet. Syöksyimme kiihkeitä suudelmia vaihdellen suoraan makuuhuoneen puolelle, missä riisuin naiselta paidan, rintaliivit ja minihameen jonka alla ei ollut edes pikkareita. Käteni etsiytyi kostealle pillulle ja aloin hieroa hänen klittaa samalla kun vaihdoimme ahnaita kielareita. Kellistyimme sänkyyn ja riisuin vaatteeni pois päältä. Ei mennyt aikaakaan kun kovana sykkivä kaluni upposi naisen pehmeään pilluun ja aloin naida häntä päältä kunnon tahdilla. Nainen vaikeroi kiimassa. Jonkin ajan kuluttua nainen nousi altani, meni sängylle nelinkontin ja antoi minulle liukuainetuubin sanoen: -nai minua kakkoseen.
Voitelin liukasteella kaluni ja kiimasta hyrisevän ex-rouvan peppuaukon. Työnsin kyrrpäni hitaasi peppuaukolle ja siitä varovaisesti sisään. Nainen huusi nautinnosta. Kun aloin nusssia ex-rouvan persettä, tunsin kuinka nainen otti ja työnsi värisevän suuren dildon pilluunsa. Dildo värisi pillussa niin että sen värinä tuntui perseessä jyystävässä kulllissanikin ihanalta. Nainen vapisi nautinnosta, kullli perseessä ja iso värisevä dildo pillussaan. En kestänyt enää vaan sain sellaisen orgasmin etten ole ennen saanut. Laukesin karjuen naisen perseeseen ja vapisin nautinnosta kun tyhjensin spermani naisen liukkaaseen suoleen. Hetken huilattuamme lähdin. Kahvit jäi juomatta, mutta olipahan ihana reissu.

2

8437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ååäät

Mahtava tarina. Voisinpa minäkin kokea joskus tällaista. Voinko kysyä missä päin Oulua tällainen kiimapillu/peppu asustaa.
      Tälle tarinalle piti vetää käteen.

• Anonyymi

Upea tarina. Kateellisena luin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      38
      1691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1627
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1368
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      236
      1311
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      196
      1199
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe