Kuntavaalit.Viitasaari.

Teukka-valtuustoon

Ketä äänestät?Miksi?
Onko se Teukka ehdolla valtuustoon?

10

451

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.enää.mitään.järkeä

Seudussa kirjoitteli täysin sekopää, ja vertaili Hitleriin eräitä valtuustoehdokkaita.
      Nyt olisi tutkintapyyntö paikallaan. Ei ole puolustus, että on ollut ilmeisesti maistissaan, kun on kirjoituksen laittanut lehteen. Tätä kirjoittajaa, joka on myös ehdokkaana ei kannata kenenkään äänestää.

• Vts.maamies

Vaikuttaisi täysin sivistymättömältä tuo seutuun kirjoitellut "veneukko". Kyseinen typerys haukkui arvostettua valtuutettua Hitleriksi. Lieneekö ollut merillä omatekoisella puupatillaan ja tullut lopullisesti merisairaaksi? En löydä muuta selitystä täysin ala-arvoiselle kirjoitukselle.

• KunKysyit

Minä äänestän demaria. Sitähän sinä kysyit.

• Siispä.ääni.persuille

Minä äänestän Perussuomalaisia. Ainoa puolue joka ei nuoleksi toisten valtuutettujen eikä virkamiesten pyllyjä! Sanovat niin kuin asia on silloin kun on sanan paikka. En ymmärrä kepujen enkä demreiden kaksnaamaisia ehdokkaita. Kokoomuslaisilla taas ei ole mitään käsitystä oikeasta elämästä.

• ruustinnaan

Ei enää 80 vuotiaita rollaattori porukkaan kuuluvia kaupungin tytäryhtiöihin. Ei ole ihme jos on Yrityspalvelun ja Vuokratalojen yhtiöiden toiminta jämähtänyt. Molemmat maksavat hallituksen jäsenille isoja summia, ja yhtiöiden tulokset ovat jatkuvasti vahvasti miinuksella. Nyt vaihtoon hallitukset ja valitaan oikeat asiantuntijat pöydän ympärille.

• maailma.muuttuu.kokoajan

Ihmettelin Seutua lukiessani, että miks kaupungin tytäryhtiöihin hallituksiin valitaan lähes 80 vuotiaita vanhuksia? Eikö kyseisiin luottamustehtäviin löydy nuorempia ja asiat paremmin osaavia-voi totta vie mitä touhua! Kyseiset luottamustehtävät vaatisivat asianmukaisella tavalla tultua hoidetuksi teknisen- ja taloudellisten asioiden hallitsemista ja niiden jatkuvaa opiskelua jotta päätettävien asioiden suhteen pysyy ajan hermoilla.

• ei.johtotehtäviin

Minä katson ainakin, että osaako ehdokas hoitaa omat raha-asiansa. Ei näytä hyvältä jos on kolme kertaa pienellä ajalla protestilistalla. On vielä hoitamassa puheenjohtajana montaa pestiä, vieläpä on yrittäjien hallituksessakin. En ainakaan tälläistä tyyppiä äänestä.

• meno.ku.raatteentiellä

• kepulix

Kuntapomo uhkasi tappaa poliisin: "Ei tällaisissa tehtävissä voi noin toimia"
        Julkaistu: 29.10.2014 5:18
        JaaTwiittaaSähköposti
        RIKOS Päihtynyt kaupunginhallituksen puheenjohtaja menetti malttinsa aseiden
        takavarikoinnin vuoksi.
        Viitasaaren kaupunginhallituksen puheenjohtaja Jussi Kananen on saanut 1 500 euron sakot ampuma-aserikkomuksesta, virkamiehen vastustamisesta ja laittomasta uhkauksesta. Keskustalainen Kananen uhkasi tappaa hänet kiinniottaneen poliisin.

Rikos tapahtui kesäkuisena viikonloppuna. Kanasella, 42, oli ollut perjantai-iltana perheriita puolisonsa kanssa, minkä jälkeen itsetuhoisesti puhunut Kananen poistui kotoaan yöksi.

Kun Kananen seuraavana päivänä saapui kotiin Viitasaaren sivukylälle, paikalle ilmestyi poliisi. Kotikäynnin yhteydessä poliisi takavarikoi asunnosta Kanasen omistamat laillisen kiväärin ja haulikon lukitsemattomasta vaatekaapista.

Vahvasti päihtynyt Kananen menetti malttinsa, minkä seurauksena poliisi päätti viedä kuntapomon Saarijärven poliisiasemalle rauhoittumaan. Poliisiasemalla Kananen uhkasi ampua itsensä ja toisen kiinniottajansa, vanhemman konstaapelin, jos hän joutuu jäämään putkaan.

Kananen toisti uhkauksensa myöhemmin poliisiaseman vankilan ulkoilutilassa. Ensimmäisen uhkauksen Kananen myönsi esitutkinnassa, toista ei. Poliisi piti miehen putkassa yhden yön.

Aikoo luopua puheenjohtajuudesta

Keski-Suomen käräjäoikeus tuomitsi maa- ja metsätalousyrittäjänä työskentelevän Kanasen 75 päiväsakkoon. Lisäksi hän joutuu korvaamaan valtiolle 152 euroa todistelukustannuksia.

- Tämä oli valitettava yksittäistapaus. Uhkaus oli kysymykseksi tarkoitettu lause, sellainen tyhmä heitto, niin tyhmä kuin olla voi, Kananen myöntää IS:lle.

- Olen sopinut asiasta poliisimiehen kanssa ja halanneet päälle.

Kananen aikoo luopua puheenjohtajuudestaan, kun kaksi vuotta tulee täyteen vuodenvaihteessa. Hän kertoo vetävänsä johtopäätökset mielellään itse.

- Tarkoitus olikin, että pesti olisi kaksivuotinen. Saamani tuomio helpottaa ajatusta. Ei tällaisissa tehtävissä voi noin toimia.

Kanasen historiasta löytyy muun muassa useita rattijuopumuksia.

- Ne ovat yli 20 vuoden takaa, kun olin nuori jamppa. Nyt olen toiminut luottamustehtävissä yli kymmenen vuotta enkä ole saanut kuin pari ylinopeussakkoa.

Kanasen mukaan kiihtymyksen syynä oli metsästysaseiden pois ottaminen.

- Se oli minulle kova juttu. Maalla on tapana pitää aseita hirvensarvissa ja muualla.

Asiasta kertoi ensimmäisenä Keskisuomalainen.
        Terho Vuorinen

• PersuVaikkaVoissaPaistaa

Teuvolle ääni. Ja kolmanneksi eniten koko pitäjässä Teuvo kahmi ääniä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1334
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1230
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1215
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1049
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      847
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      305
      552
    Aihe