Näköjään...

Taurus_74

tämä palsta on vaan pelkkää lukemista varten ja kukaan ei uskalla oikein kommenttia antaa tai jtn.
Huomasin sen kun minä olin pyytänyt tuota Hiphei juttua ja lukeneita oli 93 ja heistä kirjoittaneita oli 5. Siis aika hempeätä : (.

7

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkää lukeakin

No, onneks ei kaikki sentään halua kommentoida. Kirjoituksen 'Kuvia Räikkösen illasta' on lukenut 106613 henkilöä, johan se villiksi menis jos kaikki ryhtyis kommentoimaan.

• puer86

Yhteen keskusteluun voi laittaa 200 viestiä. Sitten se on täynnä. Eli vastauksia ei voi edes laittaa tuhatmäärin - mikä onkin ihan hyvä.
        Tiedän vain kaksi keskustelua, jotka ovat täyttyneet. Viimeisin koski Outi Kosken tapausta ja edellinen, olisiko ollut aiheena rasismi...

• Moiks!!

Joo lukijoita on paljon,mutta ei ole montaa jotka vastaa/kommentoi asiaa!!

Taurus_74 muuten kiitti pitkästä mailista ja siitä yhestä asiasta!!=)Tiiät kyllä mistä??=D
      Mutta yritän vastata sulle illalla jos ehdin/jaksan....Koht tulee kiire hallille,etten nyt rupee kirjottamaan sulle!!=( Pitäs vielä hotkasta jotakin suuhun,että jaksan kannustaa koko illan!!

• Taurus_74

Pakko naureskella kun mulla on ollut ihan mukava ja rento päivä ....... Itse selailin salibandy.org sivuilla ja kävin myös tutkimassa tuota salban juttuja kun mun velipuoli pelaa siinä c-88 sarjassa ja on sarjan lohko kärjessä : ). Siellä on myös broidini kuva : D.
        Juu, huuda minunkin puolesta paljon mutta älä tuhlaa kaikkea ääntä jotta voisit myös puhua.
        Pidä mukava ilta....... : )

• Taurus_74 kirjoitti:

Pakko naureskella kun mulla on ollut ihan mukava ja rento päivä ....... Itse selailin salibandy.org sivuilla ja kävin myös tutkimassa tuota salban juttuja kun mun velipuoli pelaa siinä c-88 sarjassa ja on sarjan lohko kärjessä : ). Siellä on myös broidini kuva : D.
        Juu, huuda minunkin puolesta paljon mutta älä tuhlaa kaikkea ääntä jotta voisit myös puhua.
        Pidä mukava ilta....... : )

kirjotakkaan sulle s-postia sulle,kun en pääse sisään luukku.comiin....Siellä on jotakn huoltotyöt käynnissä ellen pääse myöhemmin sinne!!Et tainnu olla kotona,kun lähetin tekstiviestin sulle etkä vastannu mulle =(,mutta myöhemmin ehkäpä =)

• Taurus_74
        Tepi-74 kirjoitti:

kirjotakkaan sulle s-postia sulle,kun en pääse sisään luukku.comiin....Siellä on jotakn huoltotyöt käynnissä ellen pääse myöhemmin sinne!!Et tainnu olla kotona,kun lähetin tekstiviestin sulle etkä vastannu mulle =(,mutta myöhemmin ehkäpä =)

Minä ainakin pääsin sinne luukulle, voi olla että pitäisi painaa päivitä palikkaa mikä on osoiterivin yläpuolella siinä on kaksi vihreää nuolta jotka pyörivät ympäri. Jos sitä painaa niin sen jälkeen voi kait päästä. Mulla meni jippin kanssa saman lailla ja meni muutaman yrityksen jälkeen. Anteeksi että viestin tulo viivästyi.

• Taurus_74 kirjoitti:

Minä ainakin pääsin sinne luukulle, voi olla että pitäisi painaa päivitä palikkaa mikä on osoiterivin yläpuolella siinä on kaksi vihreää nuolta jotka pyörivät ympäri. Jos sitä painaa niin sen jälkeen voi kait päästä. Mulla meni jippin kanssa saman lailla ja meni muutaman yrityksen jälkeen. Anteeksi että viestin tulo viivästyi.

Ei haittaa vakket heti vastannu mun viestiini....
        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!!=D

Mä painoin sitä päivitä nappulaa,muttei mitään tapahtunu....Luukun etusivulle tuli nyt viesti,että palvelimessa on vikaa ja sitä huolletaan parhaimmillaan.Ma iltana pitäs olla kunnossa....Ehkä....Mutta nyt lähen nukkuu....

Muuten Helsingissä on 23.4. Maajoukkue vastaan Tshekki peli!!!!Ajattelin mennä sinne ja nyt osaan sinne Halliin suoraan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      237
      45139
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      120
      25951
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      322
      15641
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      162
      10778
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9697
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9211
    7. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      84
      8456
    8. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      7213
    9. 239
      6811
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      219
      6463
    Aihe