tämä palsta on vaan pelkkää lukemista varten ja kukaan ei uskalla oikein kommenttia antaa tai jtn.
Huomasin sen kun minä olin pyytänyt tuota Hiphei juttua ja lukeneita oli 93 ja heistä kirjoittaneita oli 5. Siis aika hempeätä : (.
Näköjään...
7
467
Vastaukset
- Tykkää lukeakin
No, onneks ei kaikki sentään halua kommentoida. Kirjoituksen 'Kuvia Räikkösen illasta' on lukenut 106613 henkilöä, johan se villiksi menis jos kaikki ryhtyis kommentoimaan.
- puer86
Yhteen keskusteluun voi laittaa 200 viestiä. Sitten se on täynnä. Eli vastauksia ei voi edes laittaa tuhatmäärin - mikä onkin ihan hyvä.
Tiedän vain kaksi keskustelua, jotka ovat täyttyneet. Viimeisin koski Outi Kosken tapausta ja edellinen, olisiko ollut aiheena rasismi...
Moiks!!
Joo lukijoita on paljon,mutta ei ole montaa jotka vastaa/kommentoi asiaa!!
Taurus_74 muuten kiitti pitkästä mailista ja siitä yhestä asiasta!!=)Tiiät kyllä mistä??=D
Mutta yritän vastata sulle illalla jos ehdin/jaksan....Koht tulee kiire hallille,etten nyt rupee kirjottamaan sulle!!=( Pitäs vielä hotkasta jotakin suuhun,että jaksan kannustaa koko illan!!- Taurus_74
Pakko naureskella kun mulla on ollut ihan mukava ja rento päivä ....... Itse selailin salibandy.org sivuilla ja kävin myös tutkimassa tuota salban juttuja kun mun velipuoli pelaa siinä c-88 sarjassa ja on sarjan lohko kärjessä : ). Siellä on myös broidini kuva : D.
Juu, huuda minunkin puolesta paljon mutta älä tuhlaa kaikkea ääntä jotta voisit myös puhua.
Pidä mukava ilta....... : ) Taurus_74 kirjoitti:
Pakko naureskella kun mulla on ollut ihan mukava ja rento päivä ....... Itse selailin salibandy.org sivuilla ja kävin myös tutkimassa tuota salban juttuja kun mun velipuoli pelaa siinä c-88 sarjassa ja on sarjan lohko kärjessä : ). Siellä on myös broidini kuva : D.
Juu, huuda minunkin puolesta paljon mutta älä tuhlaa kaikkea ääntä jotta voisit myös puhua.
Pidä mukava ilta....... : )kirjotakkaan sulle s-postia sulle,kun en pääse sisään luukku.comiin....Siellä on jotakn huoltotyöt käynnissä ellen pääse myöhemmin sinne!!Et tainnu olla kotona,kun lähetin tekstiviestin sulle etkä vastannu mulle =(,mutta myöhemmin ehkäpä =)
- Taurus_74
Tepi-74 kirjoitti:
kirjotakkaan sulle s-postia sulle,kun en pääse sisään luukku.comiin....Siellä on jotakn huoltotyöt käynnissä ellen pääse myöhemmin sinne!!Et tainnu olla kotona,kun lähetin tekstiviestin sulle etkä vastannu mulle =(,mutta myöhemmin ehkäpä =)
Minä ainakin pääsin sinne luukulle, voi olla että pitäisi painaa päivitä palikkaa mikä on osoiterivin yläpuolella siinä on kaksi vihreää nuolta jotka pyörivät ympäri. Jos sitä painaa niin sen jälkeen voi kait päästä. Mulla meni jippin kanssa saman lailla ja meni muutaman yrityksen jälkeen. Anteeksi että viestin tulo viivästyi.
Taurus_74 kirjoitti:
Minä ainakin pääsin sinne luukulle, voi olla että pitäisi painaa päivitä palikkaa mikä on osoiterivin yläpuolella siinä on kaksi vihreää nuolta jotka pyörivät ympäri. Jos sitä painaa niin sen jälkeen voi kait päästä. Mulla meni jippin kanssa saman lailla ja meni muutaman yrityksen jälkeen. Anteeksi että viestin tulo viivästyi.
Ei haittaa vakket heti vastannu mun viestiini....
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!!=D
Mä painoin sitä päivitä nappulaa,muttei mitään tapahtunu....Luukun etusivulle tuli nyt viesti,että palvelimessa on vikaa ja sitä huolletaan parhaimmillaan.Ma iltana pitäs olla kunnossa....Ehkä....Mutta nyt lähen nukkuu....
Muuten Helsingissä on 23.4. Maajoukkue vastaan Tshekki peli!!!!Ajattelin mennä sinne ja nyt osaan sinne Halliin suoraan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108