Näköjään...

Taurus_74

tämä palsta on vaan pelkkää lukemista varten ja kukaan ei uskalla oikein kommenttia antaa tai jtn.
Huomasin sen kun minä olin pyytänyt tuota Hiphei juttua ja lukeneita oli 93 ja heistä kirjoittaneita oli 5. Siis aika hempeätä : (.

7

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkää lukeakin

No, onneks ei kaikki sentään halua kommentoida. Kirjoituksen 'Kuvia Räikkösen illasta' on lukenut 106613 henkilöä, johan se villiksi menis jos kaikki ryhtyis kommentoimaan.

• puer86

Yhteen keskusteluun voi laittaa 200 viestiä. Sitten se on täynnä. Eli vastauksia ei voi edes laittaa tuhatmäärin - mikä onkin ihan hyvä.
        Tiedän vain kaksi keskustelua, jotka ovat täyttyneet. Viimeisin koski Outi Kosken tapausta ja edellinen, olisiko ollut aiheena rasismi...

• Moiks!!

Joo lukijoita on paljon,mutta ei ole montaa jotka vastaa/kommentoi asiaa!!

Taurus_74 muuten kiitti pitkästä mailista ja siitä yhestä asiasta!!=)Tiiät kyllä mistä??=D
      Mutta yritän vastata sulle illalla jos ehdin/jaksan....Koht tulee kiire hallille,etten nyt rupee kirjottamaan sulle!!=( Pitäs vielä hotkasta jotakin suuhun,että jaksan kannustaa koko illan!!

• Taurus_74

Pakko naureskella kun mulla on ollut ihan mukava ja rento päivä ....... Itse selailin salibandy.org sivuilla ja kävin myös tutkimassa tuota salban juttuja kun mun velipuoli pelaa siinä c-88 sarjassa ja on sarjan lohko kärjessä : ). Siellä on myös broidini kuva : D.
        Juu, huuda minunkin puolesta paljon mutta älä tuhlaa kaikkea ääntä jotta voisit myös puhua.
        Pidä mukava ilta....... : )

• Taurus_74 kirjoitti:

Pakko naureskella kun mulla on ollut ihan mukava ja rento päivä ....... Itse selailin salibandy.org sivuilla ja kävin myös tutkimassa tuota salban juttuja kun mun velipuoli pelaa siinä c-88 sarjassa ja on sarjan lohko kärjessä : ). Siellä on myös broidini kuva : D.
        Juu, huuda minunkin puolesta paljon mutta älä tuhlaa kaikkea ääntä jotta voisit myös puhua.
        Pidä mukava ilta....... : )

kirjotakkaan sulle s-postia sulle,kun en pääse sisään luukku.comiin....Siellä on jotakn huoltotyöt käynnissä ellen pääse myöhemmin sinne!!Et tainnu olla kotona,kun lähetin tekstiviestin sulle etkä vastannu mulle =(,mutta myöhemmin ehkäpä =)

• Taurus_74
        Tepi-74 kirjoitti:

kirjotakkaan sulle s-postia sulle,kun en pääse sisään luukku.comiin....Siellä on jotakn huoltotyöt käynnissä ellen pääse myöhemmin sinne!!Et tainnu olla kotona,kun lähetin tekstiviestin sulle etkä vastannu mulle =(,mutta myöhemmin ehkäpä =)

Minä ainakin pääsin sinne luukulle, voi olla että pitäisi painaa päivitä palikkaa mikä on osoiterivin yläpuolella siinä on kaksi vihreää nuolta jotka pyörivät ympäri. Jos sitä painaa niin sen jälkeen voi kait päästä. Mulla meni jippin kanssa saman lailla ja meni muutaman yrityksen jälkeen. Anteeksi että viestin tulo viivästyi.

• Taurus_74 kirjoitti:

Minä ainakin pääsin sinne luukulle, voi olla että pitäisi painaa päivitä palikkaa mikä on osoiterivin yläpuolella siinä on kaksi vihreää nuolta jotka pyörivät ympäri. Jos sitä painaa niin sen jälkeen voi kait päästä. Mulla meni jippin kanssa saman lailla ja meni muutaman yrityksen jälkeen. Anteeksi että viestin tulo viivästyi.

Ei haittaa vakket heti vastannu mun viestiini....
        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!!=D

Mä painoin sitä päivitä nappulaa,muttei mitään tapahtunu....Luukun etusivulle tuli nyt viesti,että palvelimessa on vikaa ja sitä huolletaan parhaimmillaan.Ma iltana pitäs olla kunnossa....Ehkä....Mutta nyt lähen nukkuu....

Muuten Helsingissä on 23.4. Maajoukkue vastaan Tshekki peli!!!!Ajattelin mennä sinne ja nyt osaan sinne Halliin suoraan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      1995
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1707
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1676
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1453
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1228
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1092
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      990
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      882
    9. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      879
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      877
    Aihe