Näköjään...

Taurus_74

tämä palsta on vaan pelkkää lukemista varten ja kukaan ei uskalla oikein kommenttia antaa tai jtn.
Huomasin sen kun minä olin pyytänyt tuota Hiphei juttua ja lukeneita oli 93 ja heistä kirjoittaneita oli 5. Siis aika hempeätä : (.

7

449

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkää lukeakin

      No, onneks ei kaikki sentään halua kommentoida. Kirjoituksen 'Kuvia Räikkösen illasta' on lukenut 106613 henkilöä, johan se villiksi menis jos kaikki ryhtyis kommentoimaan.

      • puer86

        Yhteen keskusteluun voi laittaa 200 viestiä. Sitten se on täynnä. Eli vastauksia ei voi edes laittaa tuhatmäärin - mikä onkin ihan hyvä.
        Tiedän vain kaksi keskustelua, jotka ovat täyttyneet. Viimeisin koski Outi Kosken tapausta ja edellinen, olisiko ollut aiheena rasismi...


    • Moiks!!

      Joo lukijoita on paljon,mutta ei ole montaa jotka vastaa/kommentoi asiaa!!

      Taurus_74 muuten kiitti pitkästä mailista ja siitä yhestä asiasta!!=)Tiiät kyllä mistä??=D
      Mutta yritän vastata sulle illalla jos ehdin/jaksan....Koht tulee kiire hallille,etten nyt rupee kirjottamaan sulle!!=( Pitäs vielä hotkasta jotakin suuhun,että jaksan kannustaa koko illan!!

      • Taurus_74

        Pakko naureskella kun mulla on ollut ihan mukava ja rento päivä ....... Itse selailin salibandy.org sivuilla ja kävin myös tutkimassa tuota salban juttuja kun mun velipuoli pelaa siinä c-88 sarjassa ja on sarjan lohko kärjessä : ). Siellä on myös broidini kuva : D.
        Juu, huuda minunkin puolesta paljon mutta älä tuhlaa kaikkea ääntä jotta voisit myös puhua.
        Pidä mukava ilta....... : )


      • Taurus_74 kirjoitti:

        Pakko naureskella kun mulla on ollut ihan mukava ja rento päivä ....... Itse selailin salibandy.org sivuilla ja kävin myös tutkimassa tuota salban juttuja kun mun velipuoli pelaa siinä c-88 sarjassa ja on sarjan lohko kärjessä : ). Siellä on myös broidini kuva : D.
        Juu, huuda minunkin puolesta paljon mutta älä tuhlaa kaikkea ääntä jotta voisit myös puhua.
        Pidä mukava ilta....... : )

        kirjotakkaan sulle s-postia sulle,kun en pääse sisään luukku.comiin....Siellä on jotakn huoltotyöt käynnissä ellen pääse myöhemmin sinne!!Et tainnu olla kotona,kun lähetin tekstiviestin sulle etkä vastannu mulle =(,mutta myöhemmin ehkäpä =)


      • Taurus_74
        Tepi-74 kirjoitti:

        kirjotakkaan sulle s-postia sulle,kun en pääse sisään luukku.comiin....Siellä on jotakn huoltotyöt käynnissä ellen pääse myöhemmin sinne!!Et tainnu olla kotona,kun lähetin tekstiviestin sulle etkä vastannu mulle =(,mutta myöhemmin ehkäpä =)

        Minä ainakin pääsin sinne luukulle, voi olla että pitäisi painaa päivitä palikkaa mikä on osoiterivin yläpuolella siinä on kaksi vihreää nuolta jotka pyörivät ympäri. Jos sitä painaa niin sen jälkeen voi kait päästä. Mulla meni jippin kanssa saman lailla ja meni muutaman yrityksen jälkeen. Anteeksi että viestin tulo viivästyi.


      • Taurus_74 kirjoitti:

        Minä ainakin pääsin sinne luukulle, voi olla että pitäisi painaa päivitä palikkaa mikä on osoiterivin yläpuolella siinä on kaksi vihreää nuolta jotka pyörivät ympäri. Jos sitä painaa niin sen jälkeen voi kait päästä. Mulla meni jippin kanssa saman lailla ja meni muutaman yrityksen jälkeen. Anteeksi että viestin tulo viivästyi.

        Ei haittaa vakket heti vastannu mun viestiini....
        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!!=D

        Mä painoin sitä päivitä nappulaa,muttei mitään tapahtunu....Luukun etusivulle tuli nyt viesti,että palvelimessa on vikaa ja sitä huolletaan parhaimmillaan.Ma iltana pitäs olla kunnossa....Ehkä....Mutta nyt lähen nukkuu....

        Muuten Helsingissä on 23.4. Maajoukkue vastaan Tshekki peli!!!!Ajattelin mennä sinne ja nyt osaan sinne Halliin suoraan....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe