Uusia, täysi-ikäisiä tuttavuuksia pk-seudulta?

verna_

Moi!

Olen 19-vuotias tyttö Helsingistä ja ongelmana on jo pitkään ollut se, että kaikki kaverisuhteet on syystä tai toisesta päässeet viilenemään eikä uusia ole oikeastaan ollut edes mahdollisuutta muodostaa. Nyt huomaa, että tekisi mieli toisinaan istua vaikka viinilasilliselle tai kahville ihan vaan juttelemaan jonkun kanssa niitä näitä.

Olen tutkinut kaikenlaisia ryhmiä ja tapahtumia nuorille sekä nuorille aikuisille, mutta mikään niistä ei tunnu tarjoavan ihan sitä mitä itse kaipaisin. Mietin josko tätä kautta löytyisi suunnilleen samaa ikähaarukkaa (varmaan olisi helpointa jos oltaisiin kaikki täysi-ikäisiä?) olevia ihmisiä pääkaupunkiseudulta, joita mahdollisesti kiinnostaisi tavata.
Ajattelin että jos kiinnostusta löytyy, voisi keskustelun siirtää täältä vaikka kikkiin (sieltä mahdollisesti sitten wappiin jos tuntuu että numeron jakaminen olisi jo siinä vaiheessa luontevaa kik-ryhmän sisällä) ja sitä kautta ensin vähän tutustua ja sopia sitten jatkosta. Helpointa ja luontevinta varmaan olisi tavata porukalla ensin.

Jos kävisi ihanteellisesti niin muodostuisi jonkinlainen porukka jonka kesken synkkaa ja voisi sitten olla vaikka wapissa yhteyksissä ja sopia tapaamisia, baareilla ja tehdä asioita yhdessä jatkossakin.

9

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti saan porukan kokoon.
      Miten paljon ajattelet ikää ja miten paljon vaikka yhdistäviä harrastuksia?

• verna_

Samanikäistä seuraa toivoin lähinnä siksi että elämäntilanteet ja ajatusmaailmat kohtaisivat parhaiten. Jokin harrastus toki yhdistäisi enemmän eri-ikäisiäkin, mutta harrastuksia minulla ei juuri ole ellei nyt eläimiä ja satunnaista lukemista lasketa.

• Boyy99

Kelpaisko 18v pojan kaveriseura

• tyttö-----

joo :3

• autistinen.kiusattu

Ustavia? :3

• Boyy99

Mulla olis aivan järjettömän iso muna, älä riko paikkojas.

• P19

Huoh, samaa probleemaa itselläni. Tälläsen ryhmän luominen tyhjästä on kuitenkin aikamoista utopiaa, et miten sattuis tulee juuri sopivia tyyppejä vastaan jotka vie jaksais nähä sen vaivan että tulis kirjottaan mitään, saati että oisivat valmiita tapaamaan joukon tuntemattomia. Yksittäisten tuttavuuksien kanssa menestys varmaan parempaa. Ajatuksen tietysti ollessa oikein kiva. Itse en ole PK-seudulta, mutta toivottavasti löydät jonkun :)

• Booyy99

Tee joku wa ryhmä mä oisin ainaki mukana ja joku varasti mun nimimerkin toi viimesin ei ollu mun kirjoittama

• Boyy99

Antakaa teijän snäppei tai kik

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      95
      3559
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1889
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      7
      1690
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      34
      1435
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      56
      971
    6. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      920
    7. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      882
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      830
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      807
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      794
    Aihe