Uusia, täysi-ikäisiä tuttavuuksia pk-seudulta?

verna_

Moi!

Olen 19-vuotias tyttö Helsingistä ja ongelmana on jo pitkään ollut se, että kaikki kaverisuhteet on syystä tai toisesta päässeet viilenemään eikä uusia ole oikeastaan ollut edes mahdollisuutta muodostaa. Nyt huomaa, että tekisi mieli toisinaan istua vaikka viinilasilliselle tai kahville ihan vaan juttelemaan jonkun kanssa niitä näitä.

Olen tutkinut kaikenlaisia ryhmiä ja tapahtumia nuorille sekä nuorille aikuisille, mutta mikään niistä ei tunnu tarjoavan ihan sitä mitä itse kaipaisin. Mietin josko tätä kautta löytyisi suunnilleen samaa ikähaarukkaa (varmaan olisi helpointa jos oltaisiin kaikki täysi-ikäisiä?) olevia ihmisiä pääkaupunkiseudulta, joita mahdollisesti kiinnostaisi tavata.
Ajattelin että jos kiinnostusta löytyy, voisi keskustelun siirtää täältä vaikka kikkiin (sieltä mahdollisesti sitten wappiin jos tuntuu että numeron jakaminen olisi jo siinä vaiheessa luontevaa kik-ryhmän sisällä) ja sitä kautta ensin vähän tutustua ja sopia sitten jatkosta. Helpointa ja luontevinta varmaan olisi tavata porukalla ensin.

Jos kävisi ihanteellisesti niin muodostuisi jonkinlainen porukka jonka kesken synkkaa ja voisi sitten olla vaikka wapissa yhteyksissä ja sopia tapaamisia, baareilla ja tehdä asioita yhdessä jatkossakin.

9

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti saan porukan kokoon.
      Miten paljon ajattelet ikää ja miten paljon vaikka yhdistäviä harrastuksia?

• verna_

Samanikäistä seuraa toivoin lähinnä siksi että elämäntilanteet ja ajatusmaailmat kohtaisivat parhaiten. Jokin harrastus toki yhdistäisi enemmän eri-ikäisiäkin, mutta harrastuksia minulla ei juuri ole ellei nyt eläimiä ja satunnaista lukemista lasketa.

• Boyy99

Kelpaisko 18v pojan kaveriseura

• tyttö-----

joo :3

• autistinen.kiusattu

Ustavia? :3

• Boyy99

Mulla olis aivan järjettömän iso muna, älä riko paikkojas.

• P19

Huoh, samaa probleemaa itselläni. Tälläsen ryhmän luominen tyhjästä on kuitenkin aikamoista utopiaa, et miten sattuis tulee juuri sopivia tyyppejä vastaan jotka vie jaksais nähä sen vaivan että tulis kirjottaan mitään, saati että oisivat valmiita tapaamaan joukon tuntemattomia. Yksittäisten tuttavuuksien kanssa menestys varmaan parempaa. Ajatuksen tietysti ollessa oikein kiva. Itse en ole PK-seudulta, mutta toivottavasti löydät jonkun :)

• Booyy99

Tee joku wa ryhmä mä oisin ainaki mukana ja joku varasti mun nimimerkin toi viimesin ei ollu mun kirjoittama

• Boyy99

Antakaa teijän snäppei tai kik

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      82
      1635
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      40
      1279
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      87
      976
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      201
      936
    5. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      862
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      853
    7. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      68
      852
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      840
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      784
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37