Onko kukaan ostanut käytettyä sohvaa vai ostatteko mieluummin sohvan aina uutena? Kuinka paljon olisit valmis maksamaan sellaisesta? Jos sohvan hinta on alunperin ollut esim. 1 100€ niin miten paljon siinä kannattaisi maksaa käytettynä?
Vastaukset 2
- HelmiäPuussa
Riippuu täysin kunnosta, kuinka vanha on, mitä tyyliä edustaa ja siitä miten paljon kuljetus tulisi maksamaan. Kuljetus voi koitua helposti miltein 200€ laskuksi, jos ostaja joutuu hankkimaan kuljetuksen itse jostakin ja ei asu lähistöllä. Hintapyyntö sen takia kannattaa pitää alhaalla jos haluaa oikeasti eroon, eli kannattaa miltein puolittaa alkuperäinen hinta, vaikka sohva olisikin kiitettävässä kunnossa. Näin myös koska jos ei osta suoraan yrityksestä uutena, niin on iso mahdollisuus, että ostaja joutuu lisäksi maksamaan siitä, että hävittää vanhan sohvansa. Monilla yrityksillä, kun alkaa olemaan jo se käytäntö, että vanha tavara viedään pois.
Kannattaa tarkastaa myös sohvan nykyinen hinta ja onko alennuksella myynnissä tällä hetkellä tai miltein aina. Olen nähnyt useamman kuin kerran, että tori.fi:ssä käytetyn huonekalun hinta on ollut suurempi, kuin mitä se sillä hetkellä maksaisi uutena. - tämänjuurmaks
Jos sohva on hyväkuntoinen ja puhdas sekä tarpeitani vastaava kooltaan ja ulkonäöltään, saattaisin maksaa jopa 200 euroa. Muuten ostan tarjouksesta sopivan uuden alle 1000 eurolla.
Tavallisista käytetyistä sohvista ei paljon makseta. Niitä on jokaisella itselläänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881404
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K211128En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621073- 65918
- 62803
- 60770
- 69754
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24720- 69692
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39658Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49647- 133636
- 52606
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36585- 19537
- 68537
- 43535
- 33530
- 29525
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve38509