Epätoivoinen

Epäonninenko

Miksi miehet jää roikkumaan jos selvästi sanoo ettei jaksa enää jatkaa suhdetta???Minun mielestä en ole eronnut hetken mielijohteesta!! Soitellaan vielä vuodenkin perästä??Kertokaa MIEHET!!!!

32

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän ei voi unohtaa sinua ?

• valehtelet-kaunistelet

Mitä houraat, kaduttaako ero,
      taitaaki asia olla että ukko jätti sinut
      ja käännät asian toisinpäin, ku vieläki pidät yhteyttä häneen,
      älä valehtele,
      älä käännä asioita itsellesi paremalta näyttämään,
      eoon tarvitaan a i n a kaksi ja riitaan aina kaksi, kukaan ei yksin riitele, eikä eroa, siis syylisiä olette molemmat,

• katso-totuutta-silmiin

lisäys,
        niin ja te roikutte toisissanne,

• Se pitää sinuu potentiaalisena elättäjänä ,miehet ku on toivorikkaita asiaansa uskovia .

• kanttar_elli

Pidit liian hyvää huolta. Passasit. Olit myöntyväinen.

• kanttar_elli kirjoitti:

Pidit liian hyvää huolta. Passasit. Olit myöntyväinen.

Tottakai miehest on pirettävä huolta jos semmosen ottaa ruakittavaksi ,aika hassua jos miehen ottaa potkittavaksi .

• kanttar_elli
        koti-kiusattu kirjoitti:

Tottakai miehest on pirettävä huolta jos semmosen ottaa ruakittavaksi ,aika hassua jos miehen ottaa potkittavaksi .

Niin monet kengänkärjet olen puhki potkinut raitin kiviin, että saattais mies olla pehmeempi ja kenkäystävällisempi pompoteltava.

Niin monet kengänkärjet olen puhki potkinut raitin kiviin, että saattais mies olla pehmeempi ja kenkäystävällisempi pompoteltava.

Kävin välillä varmistamassa et vaimon tyyny ja peitto oli hyvin, paljon puhutaan miten mies on tossun alla ja vaimo nyrkin ja hellan välissä.
        Mikä sit on totuus varmaan se et ne toiveet ja orotukset on liian suuria ,uskotaan omiin mielikuviin ja todellisuus yllättää.
        Jos kumminkin et potkis vaan vaik halaisit ja valaisit uskoa yhteiskunnan sortamaan miesraukkaan.

• kantar_elli
        koti-kiusattu kirjoitti:

Kävin välillä varmistamassa et vaimon tyyny ja peitto oli hyvin, paljon puhutaan miten mies on tossun alla ja vaimo nyrkin ja hellan välissä.
        Mikä sit on totuus varmaan se et ne toiveet ja orotukset on liian suuria ,uskotaan omiin mielikuviin ja todellisuus yllättää.
        Jos kumminkin et potkis vaan vaik halaisit ja valaisit uskoa yhteiskunnan sortamaan miesraukkaan.

Niin mä olen hidas, että ensin luulin sun tarkoittavan et menisin halailemaan niitä raitin kiviä ja valelemaan niihin uskoo. Sitten mä hokasin et tarkotit suomalaista miesrukkaa.
        Enpä tiijä kumpaa nuo raitilla tallustelevat kanssaeläjät enempi kummastelisivat.

• kantar_elli kirjoitti:

Niin mä olen hidas, että ensin luulin sun tarkoittavan et menisin halailemaan niitä raitin kiviä ja valelemaan niihin uskoo. Sitten mä hokasin et tarkotit suomalaista miesrukkaa.
        Enpä tiijä kumpaa nuo raitilla tallustelevat kanssaeläjät enempi kummastelisivat.

Sää kirjotat ainakin yht sekavasti ku määkin ,itte en ymmärtäny sitä et mitä kummastellaan ?

• kanttar_elli
        koti-kiusattu kirjoitti:

Sää kirjotat ainakin yht sekavasti ku määkin ,itte en ymmärtäny sitä et mitä kummastellaan ?

Sitä jos mä halaisin raitin kiviä ja valaisin niihin uskoa tai sitten rupeisin halailemaan ja valamaan uskoa vastaantuleviin suomalaisiin miesrukkiin.

Kyllä mä ainakin kummastelisin jos näkisin jonkun kontillaan höpäjämässä kivenmurakoille tai kapsahtavan vastaantulijamiesrukan kaulaan.

Anteeksi aloittaja, mä lipesin nyt aloituksen aiheesta.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Kyllä sanomassasi on totuuden siemen ;)
        Minä tykkään huolehtia ja paapoa, mutta vain jos itse haluan. Minulta se käy luonnostaan, sillä ei ole tasa-arvon kans mitään tekemistä. Uskoisin että olen aina ollut tasa-arvoinen, sehän on itsestään selvyys.

Sitä jos mä halaisin raitin kiviä ja valaisin niihin uskoa tai sitten rupeisin halailemaan ja valamaan uskoa vastaantuleviin suomalaisiin miesrukkiin.

Kyllä mä ainakin kummastelisin jos näkisin jonkun kontillaan höpäjämässä kivenmurakoille tai kapsahtavan vastaantulijamiesrukan kaulaan.

Anteeksi aloittaja, mä lipesin nyt aloituksen aiheesta.

asia tuli selväks ja kerrankos sitä pikuse lipsahtaa.
        Jos on naimisis nii sitä oma ukkoo haluaisin ihmisiks kohreltava.

• k-kk
        mielikki.mummo kirjoitti:

Kyllä sanomassasi on totuuden siemen ;)
        Minä tykkään huolehtia ja paapoa, mutta vain jos itse haluan. Minulta se käy luonnostaan, sillä ei ole tasa-arvon kans mitään tekemistä. Uskoisin että olen aina ollut tasa-arvoinen, sehän on itsestään selvyys.

Olen ain sanonu et miehen saa kärest syämään iha pikkusel vaival ,ohimenne rutistaa kaulast tai hipasee tukkaa , kunnon läskisoosia unohtamatta.
        Yksinkertase olenon mielyttämine ei voi olla vaikeaa, mä itte tykkään arkipäiväsist iha pikkusist huomio osotuksist.
        Semmossi tekee iha mielellää kun tykkää toisest

• k-kk kirjoitti:

Olen ain sanonu et miehen saa kärest syämään iha pikkusel vaival ,ohimenne rutistaa kaulast tai hipasee tukkaa , kunnon läskisoosia unohtamatta.
        Yksinkertase olenon mielyttämine ei voi olla vaikeaa, mä itte tykkään arkipäiväsist iha pikkusist huomio osotuksist.
        Semmossi tekee iha mielellää kun tykkää toisest

Kesken kaikken kone nakkas pihalle ku alottaja oma ukkos.

• kanttar_elli
        koti-kiusattu kirjoitti:

asia tuli selväks ja kerrankos sitä pikuse lipsahtaa.
        Jos on naimisis nii sitä oma ukkoo haluaisin ihmisiks kohreltava.

No ei se oma ukko olis mikään miesrukka. Kyllä semmosta omaa körilästä hipeltäiskin.
        Silleen kyllä hemmottelin etten sitä läskisoossia tekisi että saisi pitempään hipeltää.

No ei se oma ukko olis mikään miesrukka. Kyllä semmosta omaa körilästä hipeltäiskin.
        Silleen kyllä hemmottelin etten sitä läskisoossia tekisi että saisi pitempään hipeltää.

Usko pois läskisoosi on parasta kasvisruokaa ,vaik olen avoleikattu sepelvaltimo potilas nii 80km fillarilenkki menee vaivatta kun tietää et koton orottaa paahrettu sian pinta.

• mitäs vastaat jos mää olisin eroon halunnu
      ja vaivattomasti ero oli luontunu
      jos vielä mies perään soittelis enkä haluais
      niin en vastais
      helppo nykypuhelimissa laittaa esto numerolle
      tai sit voi vaihtaa puhelinnumeroo
      niin kyllä soittelut loppuu.

• mimmimum-..mi

Ei tarvi vastata puheluihin....se on helppoa..jos ei halua... Mutta muutoin tuosta eroasiasta ....minulle tuli jotenkin pahamieli.. kun kuulin ikäiseltäni naiselta....että mies muutti pois...hän sanoi että ei ollut ensimmäinen kerta.. hän on aina alkanut uudelleen...keskustelimme siinä jonkinaikaa...sanoi että helpotti oloa kun sai puhua....Minä olin pitänyt heitä ihanneparina....aina yhdessä liikkeellä...aina niin hyväntuulisia....Ei kaikki näy päällepäin mitä siellä kotona ollaan sitten....

• oliko heillä pitkäkin avioliitto takana
        vai oliko näitä on off suhteita
        kyllä se aina ikävää on kuulla kun joku jätetään
        mutta toisaalta jos se muuttaminen on toistuvaa
        ja yhteen palaaminen toistuvaa
        niin ei se varmaan kovin vahvalla pohjalla ole koko suhde.

• mimmimum-..mi
        aina.i.ankeinen kirjoitti:

oliko heillä pitkäkin avioliitto takana
        vai oliko näitä on off suhteita
        kyllä se aina ikävää on kuulla kun joku jätetään
        mutta toisaalta jos se muuttaminen on toistuvaa
        ja yhteen palaaminen toistuvaa
        niin ei se varmaan kovin vahvalla pohjalla ole koko suhde.

Pitkä liitto ...lapsia....ja lastenlapsia....Kekustelimme siitä kun sanoin että voiko ystävinä erota....ja että onko parempi ettei olla puheväleissä enää sitten kun on lähdetty eriteille ja saatu käytännön asiat hoitoon....se ei ole helppoa kuuskymppisenäkään....ja on niin erilaisia suhteita...erilaisia ihmisiä.

• mimmimum-..mi kirjoitti:

Pitkä liitto ...lapsia....ja lastenlapsia....Kekustelimme siitä kun sanoin että voiko ystävinä erota....ja että onko parempi ettei olla puheväleissä enää sitten kun on lähdetty eriteille ja saatu käytännön asiat hoitoon....se ei ole helppoa kuuskymppisenäkään....ja on niin erilaisia suhteita...erilaisia ihmisiä.

kyllä siinä pitää sit olla jo jotain ollu pitkään pielessä
        kun vielä kuuskymppisenä lähdetään eri teille
        kun on jo nähty ja koettu kaikki yhdessä niin
        tuntuu ihmeelliseltä ettei enää sit yhtäkkiä ookkaan mitään yhteistä
        minkä takia jatkais sitä yhteiseloa
        kun kumminkin suhde muuttuu vuosien saatossa
        ja ainakin meillä itsekkin ollaan muututtu
        mutta aina on asiat keskusteltu mitä siltä avioliitolta halutaan
        eihän se missään tapauksessa voi meilläkään olla enää samanlaista
        kun kakskytseittemän vuotta sitten
        jos joku sanoo että on niin se on satua.

• EhtoollaEronnut
        aina.i.ankeinen kirjoitti:

kyllä siinä pitää sit olla jo jotain ollu pitkään pielessä
        kun vielä kuuskymppisenä lähdetään eri teille
        kun on jo nähty ja koettu kaikki yhdessä niin
        tuntuu ihmeelliseltä ettei enää sit yhtäkkiä ookkaan mitään yhteistä
        minkä takia jatkais sitä yhteiseloa
        kun kumminkin suhde muuttuu vuosien saatossa
        ja ainakin meillä itsekkin ollaan muututtu
        mutta aina on asiat keskusteltu mitä siltä avioliitolta halutaan
        eihän se missään tapauksessa voi meilläkään olla enää samanlaista
        kun kakskytseittemän vuotta sitten
        jos joku sanoo että on niin se on satua.

Viimeisenkin lapsen pesästä lähtö tai esimerkiksi toisen tai molempien eläkkeelle jäänti voi hyvinkin olla sysäys eron toteutumiselle. Sitä vaan huomataan ettei se kahdenkeskinen aika ole sitä mitä koko loppuelämältä haluaa.
        Työelämän aikana saattaa olla että vietetään yhteistä hereilläoloaikaa vain muutama tunti päivässä, se on ihan eri asia kuin katsella toistansa kaiken päivää.

• EhtoollaEronnut kirjoitti:

Viimeisenkin lapsen pesästä lähtö tai esimerkiksi toisen tai molempien eläkkeelle jäänti voi hyvinkin olla sysäys eron toteutumiselle. Sitä vaan huomataan ettei se kahdenkeskinen aika ole sitä mitä koko loppuelämältä haluaa.
        Työelämän aikana saattaa olla että vietetään yhteistä hereilläoloaikaa vain muutama tunti päivässä, se on ihan eri asia kuin katsella toistansa kaiken päivää.

toi on niin totta monen kohdalla
        ei siinä toista opi tuntemaan jos pari tuntia illassa vietetään yhteistä aikaa
        ja nukutaan samassa sängyssä

mulla oli mun miehen kanssa toinen ääripää
        kahdeksantoista vuotta oltiin yhdessä 24/7
        tehtiin töitä yhdessä vietettiin kaikki lomat yhdessä
        no nyt sit tää mun neljä vuotta kotona ja mies töissä
        on ollu opettelemista meille molemmille
        mutta sen verran oon opettanu tota miespuoleista
        että hän käy kerran vuodessa risteilyllä ysävänsä kanssa

eikä muakaan kahlehdita kotiin ei tartte ajatella
        sitkun mutkun... saan reissata ystävien kanssa ja yksinkin
        ilman minkäänlaista draamaa
        vois olla kyllä sellainenkin mies joka sanois että säähän et mihinkään lähde
        mutta todennäköisesti hänestä ei mun miestä olis koskaan tullukkaan :D

• Huoranaiset olen aina heittänyt pois. On myös apinamiehiä. En kysele huorien perään, kaikki eivät ole huoria ja toiseksi heitä ei tavallaan ole.

• Sen.vuoksi.ne.vaan

Avaaja puhuu monikossa, miehet.
      Siis helppo piirakka.
      Miehet kokeilee josko sais toisenkin kerran.

• ToivonHyvääHeilleKaikil

Jos on kuljettu yhteistä matkaa ja ehkä jopa rakastettu toisiamme, miksi ihmeessä pitäisi erota täydellisesti ja unohtaa ennen hyvin läheinenkin ihminen?

Muutamien entisten rakkaitten kanssa olemme ystävystyneet erotauon jälkeen ja tapaamme joskus useinkin. Yhteiset harrastukset voivat yhdistää ja yhteisistä ystävistä ja hänen jälkikasvunsa kuulumisista on mukava saada tietoa.

• tätä määkin oon aina miettiny kun ihmiset eroo
        eivätkä voi enää koskaan jutellakkaan toistensa kanssa
        onhan sitä joskus yhteen rakkaudesta menty
        ja jos eroon ei sisälly sen kummempaa dramatiikkaa
        niinkun ei aloittajallakaan kun on aina ottanut uudestaan saman
        niin kuinka se rakkaus voi muuttua vihaksi
        ihan vaan sen takia ettei enää mahduta syystä tai toisesta
        saman katon alle
        vaikkei niitten entisten rakkaidan kanssa kovin usein enää nääkkään
        mutta kyllä se läheisyyden tunne syntyy ainakin mulla
        siitäkin huolimatta vaikka rakkaus olis loppunu jo
        yli nelkytvuotta sitten
        kyllä siihen sellainen tietynlainen tuttuus jää kumminkin.

• EhtoollaEronnut

Tästä samaa mieltä, usein eron jälkeen voi keskeinen suhde olla jopa parempi kuin yhdessäolon aikana.

• reppuriika

Kun erotaan niin aina se tunnekylmyys ei ole molemminpuolista. Voi se nainekin jäädä haikailemaan perään. Onko siinä sitten väärää jos yhteys ja ystävyys jatkuu vaikka ei enää jaeta arkea yhdessä. Taidat olla aika itsekäs ihminen: minulle kaikki ja sitten ei mitään.

• Heikunkeikku

Ehkei ole hyvä Yleistää, että mieHET. On miehiä erimoisia, kuten meitä naisiakin.
      Nykyään on helppo olla vastaamatta puheluun, kun näkee, että kuka soittaa.
      Jos et ehdottomasti tahdo roikkujan kanssa jutella, niin ällös vastaa. Ei puheluihin, eikä tekstiviesteihin. Näin minä tekisin.

• Se on tosi, että on niitä naisissakin, jotka eivät pysty päästämään irti.
        Jotkut saattavat olla hyvinkin pahansuopia, mustasukkaisia ja ilkeitä entisen miehensä uudelle vaikka itselläänkin olisi jo toinen mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      719
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      73
      618
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe