AUTTAKAA TYTÖN KANSSA!!!

c499

Oon ihastunu yhteen tyttöön ja instassa ollaan "flirttailtu" niiku se laittaa mun kuvaan "komee" "söpö" "ihquu" ja sydänemojeita yms. Ja mä laitan sen kuviin tyyliin "kaunis" "ihana" "söpö". Ollaan käyty pihalla varmaan 3 kertaa ja muutenkin jutellaan, mutta haluaisin päästä eteenpäin. Joten kysymys kuuluu: Miten kysyn häneltä että haluaako hän alkaa mun kanssa. Omasta mielestä on vitun tyhmää laittaa tyylin "alax" viestillä. Haluisin jotain parempaa ja "romanttisempaa"
Oon -04 eli 6 luokalla

11

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap499

      Ja älkää vittu sanoko iästä, ei vittu kine saan olla kenen kaa haluun.

    • Repesin iän kohdalla.

      • mohammed.mohammed

        Repesit? Onko kaikki nyt hyvin? Tuliko jotain sisäelinvaurioita?


      • mohammed.mohammed kirjoitti:

        Repesit? Onko kaikki nyt hyvin? Tuliko jotain sisäelinvaurioita?

        Vain ulkoisia vautioita, tikit tuli.


    • Vai että kutosella..

      Vai oikein "pihalla".. pihalla sinä lapsonen oletkin..

    • Toimiikyllä

      Jo sulla on sen numero niin tee ketjuviestin näköinen viesti wapissa. Esim. Oletko ihastunut minuun? Vastaa emojilla:
      😷= en todellakaan!
      😱= en!
      🤔= en tiedä
      😏= ehkä
      🙃= vähän
      😍= kyllä
      😘= todellakin!
      Lähetä tämä kaikille niille jolta haluat tietää vastauksen!😜

      • Saaaatana

        Vittu mitä syöpää noi tollaset, muistan itekki ku noi oli juttu


    • Älävalitaiästä

      Mä oon 05 eli 5 luokalla. Mä oon yhessä mun luokkalaisen kaa. Ite ainaki suosittelen että kysyt kasvotuaten että haluiskonolla enemmän ku kavereita. Kqnnattaa nähäbsitä toista, ite oon tyttö niin voin sanoo vaqn et pqljon tytöt hqluu yleensä nähä!
      Alku vaiheessa hqlutaan kaikki pojannhuomio, pusun jälkee vielä edemmän aikaa pojalta. Sitte se rauhottuu ja 2-4 kertaa viikossa riittää..

    • c499

      Pimpsaa pitäs saada kun kaikki muutkin on saanu.

    • Moikka! Ehkä kannattaisi kertoa rohkeasti tunteistaan häntä kohtaan. Näin saat tietää hänen tunteistaan sinua kohtaan. Sinulla ei ole loppujen lopuksi mitään menetettävää ja puhumalla saat asian selville. Siitä voi syntyä jotain hyvää, sitä mitä haluaisit ja ainakin saat asian mielenpäältäsi.

      Tsemppiä ja aurinkoista kevättä t. Nettisaapas Sartsa & Antti

    • Neponen88

      Moi! Suosittelen että menet kikkeli edellä tytön ikkunasta sisään ja sanot että "aika panna, suuhun nanna" minulla ainakin toimi! Suosittelen! vinks vinks ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe