AUTTAKAA TYTÖN KANSSA!!!

c499

Oon ihastunu yhteen tyttöön ja instassa ollaan "flirttailtu" niiku se laittaa mun kuvaan "komee" "söpö" "ihquu" ja sydänemojeita yms. Ja mä laitan sen kuviin tyyliin "kaunis" "ihana" "söpö". Ollaan käyty pihalla varmaan 3 kertaa ja muutenkin jutellaan, mutta haluaisin päästä eteenpäin. Joten kysymys kuuluu: Miten kysyn häneltä että haluaako hän alkaa mun kanssa. Omasta mielestä on vitun tyhmää laittaa tyylin "alax" viestillä. Haluisin jotain parempaa ja "romanttisempaa"
Oon -04 eli 6 luokalla

11

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap499

Ja älkää vittu sanoko iästä, ei vittu kine saan olla kenen kaa haluun.

• Repesin iän kohdalla.

• mohammed.mohammed

Repesit? Onko kaikki nyt hyvin? Tuliko jotain sisäelinvaurioita?

• mohammed.mohammed kirjoitti:

Repesit? Onko kaikki nyt hyvin? Tuliko jotain sisäelinvaurioita?

Vain ulkoisia vautioita, tikit tuli.

• Vai että kutosella..

Vai oikein "pihalla".. pihalla sinä lapsonen oletkin..

• Toimiikyllä

Jo sulla on sen numero niin tee ketjuviestin näköinen viesti wapissa. Esim. Oletko ihastunut minuun? Vastaa emojilla:
      😷= en todellakaan!
      😱= en!
      🤔= en tiedä
      😏= ehkä
      🙃= vähän
      😍= kyllä
      😘= todellakin!
      Lähetä tämä kaikille niille jolta haluat tietää vastauksen!😜

• Saaaatana

Vittu mitä syöpää noi tollaset, muistan itekki ku noi oli juttu

• Älävalitaiästä

Mä oon 05 eli 5 luokalla. Mä oon yhessä mun luokkalaisen kaa. Ite ainaki suosittelen että kysyt kasvotuaten että haluiskonolla enemmän ku kavereita. Kqnnattaa nähäbsitä toista, ite oon tyttö niin voin sanoo vaqn et pqljon tytöt hqluu yleensä nähä!
      Alku vaiheessa hqlutaan kaikki pojannhuomio, pusun jälkee vielä edemmän aikaa pojalta. Sitte se rauhottuu ja 2-4 kertaa viikossa riittää..

• c499

Pimpsaa pitäs saada kun kaikki muutkin on saanu.

• Moikka! Ehkä kannattaisi kertoa rohkeasti tunteistaan häntä kohtaan. Näin saat tietää hänen tunteistaan sinua kohtaan. Sinulla ei ole loppujen lopuksi mitään menetettävää ja puhumalla saat asian selville. Siitä voi syntyä jotain hyvää, sitä mitä haluaisit ja ainakin saat asian mielenpäältäsi.

Tsemppiä ja aurinkoista kevättä t. Nettisaapas Sartsa & Antti

• Neponen88

Moi! Suosittelen että menet kikkeli edellä tytön ikkunasta sisään ja sanot että "aika panna, suuhun nanna" minulla ainakin toimi! Suosittelen! vinks vinks ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2823
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      57
      2736
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2483
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2052
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      51
      2003
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      277
      1985
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1291
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1140
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      1
      1071
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      989
    Aihe