Hei, kesällä Italian kierrokselle ja muutama päivä Follonicassa, josta ajatus tehdä päiväretki Elballe. Saisinko mielipidettä/ neuvoa mihin satamaan kannattaa mennä, lähtö lautalla Piombinosta ja mennäkö jalan vai ottaa auto mukaan?
Elba kysymyksiä
2
182
Vastaukset
- Hemmuliina
Heippa,
tulen tähän kärkkymään vastausta, sama asia kiinnostaa, Follonicaan luultavasti myös me päätymässä lomailemaan. - Elbaamassa
Tervehdys
Viime kesänä jo seitsemännen kerran Toscanan alueella ja vasta nyt kävimme Elballa. Itse yritin kysellä ja herätellä keskustelua Elbasta vuosi sitten, mutta vastauksia en saanut. Itse olimme siellä pari yötä ja auto oli mukana. Tätä suosittelen, vaikka ei ihan ilmaista ollutkaan. Muistelen hinnan olevan noin 140 € meno-paluu (auto kaksi henkilöä). Lautat aika karuja, mutta onneksi matka-aika vain n. tunti. Liput sai kätevästi kioskista vähän ennen kaupunkia, opasteita lippukioskille tienvarrella.
Satamalla ei niin väliä, jos autolla menette, mutta jos ette ota autoa niin kai se olisi tuo pääkaupunki Portoferraio silloin paras valinta.
Oli niin hieno saari, että kyllä sitä kannattaa autolla kierrellä ja käyttää siihen koko päivä, mieluusti parikin. Ja tietysti historiaa sen verran, että Napoleonin majapaikat piti käydä katsomassa. Tulevana kesänä vain viikon pikavierailu tutuksi käyneen perheen luona, jolta olemme viimeiset kolme kesää asunnon vuokranneet, joten Elballe emme ehkä nyt kerkiä - harmi.
Kyselkää lisää, vastaan jos osaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938