Mitä voi tehdä, kun sähköpostiini jatkuvasti yritetään murtautua? Ei auta salasanan vaihto.
Murtautuja
11
386
Vastaukset
- zaszssgv
Vaihda sähköposti palvelua ja tee toinen uusi tili. Tietoturvaan laajemmin perehtymistä kannattaa myös harkita - Jos alkaisi vaikka pakon kautta kiinnostamaan.
- yyyhhhgghhh
Juuri luin että suomi on isännöin isoa kansainvälistä hyökkäysaaltoa!
Johtusko siihen.
järjestelmistä viety valtava määrä erilaista tietoa. Suomesa - TiedostaKiinnostunut
Mistä tiedät että joku yrittää avata sähköpostilaatikkoasi?
- jukupliut
Puhelimeen tulee viesti: epäonnistunut kirjausyritys
- maarduk
Se ei ole välttämättä murtautumisyritys, vaan joku kirjoittanut käyttäjätunnuksensa vahingossa väärin.
Jos kyseessä on jokin laadukas sähköpostipalvelu kuten gmail, ota kaksivaiheinen kirjautuminen käyttöön, jolloin aina kun joku yrittää kirjautua sähköpostiin uudelta tai vieraalta laitteelta, joutuu salasanan lisäksi kirjoittamaan vielä tekstiviestinä tulevan vahvistuskoodin ja viestihän tulee aina sinulle, jolloin kukaan muu ei pääse kirjautumaan. - 1230
maarduk kirjoitti:
Se ei ole välttämättä murtautumisyritys, vaan joku kirjoittanut käyttäjätunnuksensa vahingossa väärin.
Jos kyseessä on jokin laadukas sähköpostipalvelu kuten gmail, ota kaksivaiheinen kirjautuminen käyttöön, jolloin aina kun joku yrittää kirjautua sähköpostiin uudelta tai vieraalta laitteelta, joutuu salasanan lisäksi kirjoittamaan vielä tekstiviestinä tulevan vahvistuskoodin ja viestihän tulee aina sinulle, jolloin kukaan muu ei pääse kirjautumaan.Taitaa kaverilla olla juurikin gmail. Se tekee ton ilmotuksen jos sitä käyttää jollain tietokoneen sähköpostiohjelmalla josta ei ole tallentanut salasanaa ja joutuu sitä muistelemaan. Useimmiten tuo on itseaiheutettu ongelma.
Se olin minä :D
- Jukupliut
Ai jaa. Parin päivän päästä se enää onnistu.
- niinnno
mitä sähköpostipalvelua käytät? miten käytät?
mitään tietoa tai ajatusta kuka yrittää murtautua? onko murtautuminen jo mahdollisesti joskus onnistunut?
salasanan vaihtaminen ei tietenkään estä _yrittämästä_ sähköpostitilille murtautumista, mutta se kannattaa silloin tällöin vaihtaa johonkin laadukkaaseen salasanaan.
kannattaa katsella tilin ja kirjautumisen asetukset läpi ja poistaa esim imap ja po kirjautuminen käytöstä, jos niitä ei käytä. kannattaa ottaa käyttöön kirjautumisen kaksivaiheinen vahvistus, jos mahdollista.- Jukupliut
Kiitos. Poistin sähköpostin käytöstä ja avasin uuden. Tarkastan uudesta nuo asetukset. Kiitos tosi paljon. Sinnikästä yrittämistä on ollut niin paljon, että päätin vaihtaa sähköpostin.
- Jukupliut-Jukupliut
Niinkö luulet että autto ? vuotta viikko tai korkeintaan kaksi
Windows käyttäjä ei ole missään eikä koskaan suojassa miltään. Sinun kannattaa huolestua vasta siinä vaiheessa kun ei enään tule niitä epäonistuneita tilille pääsy viestejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588