Autohuolto mika&anssi palokka

Juhas567

Tosi epäpätevää korjaamo toimintaa,saavat autoon sähkövikoja aikaiseksi korjatessaan muita vikoja.tekevät myös ominpäin korjauksia joista ei ole sovittu.

54

4834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppipoikiako

      Mikäli kyseinen autokorjaamo ei suostu korjaamaan todennettuja aiheuttamiaan vikoja, tulee asiakkaan ottaa yhteyttä kuluttajaviranomaisiin jatkotoimenpiteitä varten. Jos tuo tie ei etene niin haaste raastupaan on seuraava askel.

      • olenhannainen

        Kummallista minä olen autoni korjuuttanut näillä pojilla eikä ole ollut mitään ongelmaa missään vaiheessa...


      • Luonnonlait
        olenhannainen kirjoitti:

        Kummallista minä olen autoni korjuuttanut näillä pojilla eikä ole ollut mitään ongelmaa missään vaiheessa...

        Eihän mikään yritys tee virheitä jokaisen asiakkaansa kohdalla. Sellainenhan ei toimisi päivääkään.


    • Näinnykyisin

      Erittäin asiallista että yleensäkin yritysten töppäilyistä informoidaan toisia sosiaalisessa mediassa. Se toisaalta pakottaa yrityksiä tsemppaamaan toimintaansa ja toisaalta antaa muille kuluttajille mahdollisuuden väistää kyseiset huonot kokemukset.

    • Hynää69

      Sähkövikoja ja merkkivalojen palaminen kuitataan kyseisessä korjaamossa että viat ja merkkivalot oli jo tuotaessa.pitäisi vietäessä varmaankin valokuvata koko auto.kyllähän mikat ja anssit varmaan b mallin asconan korjaa mutta siitä uudemmat ja sähkösemmät autot on jo toinen juttu...ja paljon olen kuullut negatiivistä kyseisestä pajasta ns.ammattiautoilijatkin jo huollattavat muualla.

    • Täysinpaska

      Oma autoni puolesta olen joutunut kaksi kertaa riitelemään tässä puljussa tulleista mittarivioista toinen kerta saatiin korjattua ajamalla uusi ohjelma.ja toisen kerran vikaa ei tunnustettu.

      • mitäpiipittäjiä

        Menes kuule pojille sanomaan suoraan täällä itkemällä tuokaan asia kuntoon tule..isot ukot nillittää kuin olis leluauto hajotettu


    • Sini897

      Jahas omistaja heräs...

    • Täysinpaska89

      Ei auta pojille valittaa ku ei kuulemma heidän vika...asia kuluttajaviranomaisilla eikä oo kuulemma ainoo valitus.

      • mitätulitehtyä

        Parrua pyllyyn pojille johan alkaa kielenkannat laulammaan


      • OnkoJoPersseRuvella
        mitätulitehtyä kirjoitti:

        Parrua pyllyyn pojille johan alkaa kielenkannat laulammaan

        Kato piilohomokin heräsi haaskalle.


    • Juhas567

      Ovat tainneet jo parruilla keskenään.

      • uuuiihhjj

        Ne autohomppeleita


    • Törkyaivoja

      Te persereikien ritarit voisitte kirjoitella tuonne seksi-osastolle keskenänne ja jättää tämä palsta oikeille ihmisille.

      • NoJoOnSakkia

        Eihän Jyskälän palstalla juurikaan muut kirjoittele kuin puutteessa elävät homppelit, Kankitien juopot ja Puparin hörhöt. Itse olen hullu, tosin avohoidossa.


    • Hörhöherää

      Ja kohta tulee kommentti: Sinähän sen tiedät kun olet...plääplääplää!

    • iboxdw

      Minä korjautin autoni vaikka ei siinä ollut yhtään mitään vikaa ja kuntoon tuli!

      • Anonyymi

        Tyhmäkö olet kun tyhjästä maksat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmäkö olet kun tyhjästä maksat?

        kyllä katsastusmies tykkää kun kehuskelet, jotta juuri tonnin laskun kiltisti maksoit merkkikorjaamolle pelkästä valohoidosta


    • hugee

      Varmaan aloittaja vienyt korjattavaksi jonkun loppuun ajetun audinsa jossa vikaa tulee vian peräänkin vaikka kuinka korjaa, tuollaiset romut joutaisi jo paaliin eikä korjaamojen riesaksi!

      • HaiOstaHuvaAuto

        Joo joku Saksasta tuotu ja mannen myymä paskakasa.


      • Buuaahaa

        Niin sinäkö se paskakasa


      • Anonyymi
        HaiOstaHuvaAuto kirjoitti:

        Joo joku Saksasta tuotu ja mannen myymä paskakasa.

        ja niitähän lippalakkipoijilla piisaa


    • Huuhaaaa

      No ei ne saa kuntoon kuin ehkä sen b asconan.aivan paska homojen pulju
      Ammattitaito hukassa.

    • Tavallistatasoa

      Tuskin keskivertoa autokorjaamoa epäpätevämpi, ainakin oman autoni perusvian osasivat korjata, mutta varaosahinnoittelu oli merkkikorjaamotasoa tarvikeosilla, niin itsellä jäi kertaluonteiseksi ko. yrityksen palveluiden käyttö.

    • ei_riitä_rahat

      Muutaman kerran olen käyttänyt autoa tässä paikassa ja jotenkuten on kuntoon tullut mutta hinnoittelu on sitten merkkikorjaamotasoa jopa ihan pikkuvioissa. Ainut hyväpuoli oli ilmainen laina-auto korjauksen ajaksi. En kuitenkaan enää vie autoa tähän paikkaan kun halvempia ja parempiakin löytyy.

    • takasmeenkuntarvii

      No minulla on kokemusta näistä pojista jo alkukesästä kun tutkivat mun auton ilmastointia.Nyt on pysynyt nesteet sisällä ja viileää puhaltaa että parempi kuin tätä edellinen suosittu korjaamo jossa kävin edellisenä kesänä tuota ilmastointia laitattamassa mutta se viileys loppui jo kuukauden päästä.
      Ja muutenkin mika et anssi kertoi mitä autolle tehtiin ettei tarvinut sokkona maksaa.
      Hintatasoa sanoisin keskinkertaiseksi mutta hinta/laatu suhdetta hyvinkin kilpailukykyiseksi.

      • Anonyymi

        Johan paistaa läpi firman omat kommentit :)


    • ÄkyTäkyRäikää

      Tämä kyseinen "korjaamo" halkaisi venttiilikopan Volvosta jakopään remontin yhteydessä ja väittivät omistajan omaksi tekoseksi (öjyä vuoti kuin seula). Kaiken päälle yrittivät laskuttaa 150e sovitun hinnan päälle. Eka ja vika käynti, kierrän Heinämäen kaukaa.

    • sirpasazonen

      Huonoja kokemuksia minullakin hinnat samat kuin merkkiliikkeilläkin,huolletaan mitä ei olla sovittu jne....

    • eräs.valittaja

      Minäkin ole kilpailevan firman töissä.

    • Hinnoittelu on kuin timanttikaupassa. Huollatin auton kaksi kertaa samalla käynnillä - ensimmäisen ja viimeisen kerran.

    • Anonyymi

      Jyväskylästä en tiedä mutta Tampereella kaksi käyntiä samalla kertaa.
      En koskaan enää jalallani sinne astu.

      • Anonyymi

        Kova tuntuu tuntitaksa olevan...4 tuntia nosturilla(lue:tehty töitä) hiukan yli 500€ laskulla.Koko huolto merkkiliikkeessä aika tarkkaan sama hinta🤔 Eikä tartte alkaa nillittään kenenkään besserwisserin,mulla on kuitti käsissäni.


    • Anonyymi

      Hyvässä autokorjaamossa kuuluu olla ammattitaitoisia asentajia ja ammattitaitoisen asentajan saa pidettyä töissä maksamalla hänelle hyvän palkan ja tarjoamalla hyvät työolosuhteet. Tällainen autokorjaamo ei voi olla seudun halvin, mutta yleensä luotettavin ja vastuuntuntoisin.

      • Anonyymi

        On kyllä todella "ammattitaitoisia", maksoin ilmamassamittarin putken korjauksesta yli 500e ja korjattu osa kesti alle 1kk. On vittu todella ammattitaitoisia perkele! Onneks tähän paskalafkaan ei tarvi enää mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä todella "ammattitaitoisia", maksoin ilmamassamittarin putken korjauksesta yli 500e ja korjattu osa kesti alle 1kk. On vittu todella ammattitaitoisia perkele! Onneks tähän paskalafkaan ei tarvi enää mennä.

        Tervetuloa kusetettujen joukkoon! Meitä on jo monta.


      • Anonyymi

        Niin,Mika ja Anssi se ei ole "luotettavin ja vastuuntuntoinen". Jäi siis epäselväksi mistä semmoinen Tampereelta löytyisi.


    • Anonyymi

      Sain Tampereella huollon ajaksi niin romun sijaisauton, että se oli viimeinen kerta tässä puljussa.

      • Anonyymi

        Minä en saanut autoa ollenkaan. Mutta maksoin sen romun hankinnan sinulle 2000 euron korjaus laskullani.


    • Anonyymi

      Ainakin tampereella saa anssitjamikat kiertää jo hintojenkin takia

      • Anonyymi

        Juurikin näin!


    • Anonyymi

      Ensisijaista autokorjaamoillakin tulee yritystoiminnassa olla rehellisyys. Jos korjaamo on tehnyt virheen, ehkä suurenkin, se on tunnustettava reilusti, eikä yrittää peitellä asiaa syillä jotka oletetaan olevan asiakkaalle vieraita.
      Reilusti kun tunnustaa virheensä ja sovittelee korvauksen tai korjauksen, niin kyllä se omatunto taputtaa olalle!

      • Anonyymi

        Minulla tulee jäämään yhteen kertaan tämän puljun kokeilu. Sijaisautoa ei saa, koska ei ole heistä johtuva vika??!! Maailman paskin selitys ikinä, kellä sit auton startti moottorin rikkoutuminen on itse aiheutettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla tulee jäämään yhteen kertaan tämän puljun kokeilu. Sijaisautoa ei saa, koska ei ole heistä johtuva vika??!! Maailman paskin selitys ikinä, kellä sit auton startti moottorin rikkoutuminen on itse aiheutettu?

        Eli loppu päätös on, että antavat sijais auton niille, keltä saavat isoimman maksun!


      • Anonyymi

        Sanoi Liisa ihmemaassa. Tervetuloa todellisuuteen.


    • Anonyymi

      Pyysin kiristämään ja säätämään käsijarrukengät, niin kysymättä vaihtoivat molemman puolen käyttöjarrupalat ja levyt ja veloittivat 650€.

      • Anonyymi

        Juu,minulle piti vaihtaa etujarrupalat. Vaihdettiin kysymättä lupaa kaikkiin pyöriin levyt ja palat. Hinnaksi mätkäistiin niin mojova summa että kuukauden asunnon vuokra jäi maksamatta. Ei koskaan enään tähän firmaan!


    • Anonyymi

      Minulle vaihtoivat pyörän laakerin, joka kesti 3kk, jonka jälkeen taas rikki. Laskuttaa osaavat mutta eivät korjata kunnolla. Onneksi läheltä löytyy parempiakin korjaamoita. En suosittele kyseistä korjaamoa kenellekkään.

      • Anonyymi

        Miten se korjaamon vika on jos laakeri viallinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se korjaamon vika on jos laakeri viallinen?

        Siten että joko hakataan laakeri paikalleen jolloin se vaurioituu ja kestää vain vähän aikaa tai kiristetään akselin pultti väärään momenttiin. Kyllä korjaamo on vastuussa,varsinkin kun käyttävät vain heidän hankkimia osia joiden pitäisi olla alkuperäisen laatuisia. Jos korjaamo ei suostu laittamaan asiakkaan tuomaa osaa,he ovat silloin vastuussa laakerista joka on viallinen.


    • Anonyymi

      VAROKAA Varokaa näitä mikoja&ansseja Tampereella!! 200-300 euron huolto maksoi 1300euroa. "Emme asenna asiakkaan tuomia varaosia",he kun ottavat "omista" varaosistaan katteen päältä. Millään ei mene jakeluun miten Motonetin 100 euron ja parin tunnin työstä saadaankin 1300 euron hinta. Heidän varaosa olikin 700 euroa ja työ reilusti yli satasen tunti. Jos asiakas haluaa autoonsa laitettavan Motonetin kuraa,se myös pitää laittaa tai sitten sanoa etukäteen ettei laita. Apinaa koijataan on heidän tunnuslause! Asiakas on heille apina. Kyseessä nainen asiakas ja ei ikinä enään tuohon firmaan.
      Heillä on näppärästi paksu nippu osamaksu esitteitä tiskillään,luottofirmaan johon uppoaisi 20% korot. Tuosta voi päätellä että nämä päälle tonnin laskut on heillä normi laskutus! (200-300) tarjouksen sain jälkikäteen viidestä pienemmästä korjaamista kun kyselin ja jokainen sanoi että tämä kyseinen Motonetin osa on ok ja he asentavat sen. Ikävää että luotin tällaiseen mikaan ja anssiin, enkä ottanut ensin muualta tarjouksia.

    • Anonyymi

      Tekivät sutta ja savea autolle eivätkä antaneet sijaisautoa. Sanoivat ivallisesti että ajat liikaa sillä ja tulee heille kalliiksi. En ole huollattanut enää siellä, mikä tahansa on parempi kuin pasi&Anssi palokassa.

    • Anonyymi

      Sama meininki eri toimipisteessä. Ilmastoinnin huolto jonka jälkeen ilmastointi ei toiminut. Öljyn vaihdon jälkeen vein katsastukseen swuraavana päivänä ja katsastusmies sanoi että tämä vuotaa öljyä. Vein takaisin ja veloittivat pokkana maksun että tarkastavat mikä vikana vaikka olivat tämän juuri huoltaneet ja eivät mitään sanoneet öljyvuodosta. Kappas kummaa kun saivat diagnoosiksi stefan vuodon ja jakopäähihna piti kuulemma myös vaihtaa. Lasku oli aika mittava. Ja kaupan päälle sanoivat että jarrulevyt loppu ja samoin jarrupalat. Ajan yhä samojen jarrupalojen kanssa näin 2v myöhemmin ja jarrupalatkin vasta nyt vaihdettiin.

      En voi tätä firmaa suositella edes pahimmalle vihamiehelle. Harrastavat ketjusta päätellen tätä ihan yleisesti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe