Onko tällainen nyt laitaa, Halla-aho?

Paloma.se.co

"Epämääräinen aines näyttää nousseen kapinaan laillista esivaltaa vastaan. Vihreät poliitikot, kuten Ville Niinistö ja Emma Kari, sekä vihreät dosentit, kuten Erkka Railo, samoin kuin vaikutusvaltaiset henkilöt luterilaisen kirkon piiristä, lietsovat roskaväkeä tällaiseen toimintaan."
Jussi Halla-aho (ps) FB
"Demarit […] ovat agitoineet joukkojaan barrikadeille muun muassa levittämällä valheellista tietoa […].Sen seurauksena poliisin toimintaa pyrittiin estämään tavalla, jossa ei ollut enää kyse rauhanomaisesta mielenilmauksesta vaan aktiivisesta viranomaisen toiminnan estämisestä. Tänään rähinöinti jatkui, kun joukko mielenosoittajia tunkeutui sisäministeriöön"
Jussi Niinistön (ps) blogista
"-Suomessa noudatetaan lakia ja asetuksia, ei huutavan punaviherkaartin tai muunkaan painostusryhmän vaatimuksia."
 kansanedustaja Simon Elo (ps)

Koska viimeiksi olemme kuulleet tällaista puhetta parlamentiikkojen, kansanedustajien, ministerien suusta tai kynästä? Joo, 30-luvun Saksa, Lapuan liike ja protofasismin synty ja nousu Saksassa ja Suomessakin.

20

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Linkkisi on aftonbladetin artikkeliin ja jossa tästä muslimikoulun bussiapartheidistä uutisoidaan. Elikkä sillä ei ole MITÄÄN Ruotsin tapojen kanssa tekemistä, vaan juuri päinvastoin.
        Jos olet liian laiska tai liian kielitaidoton lukemaan ja ymmärtämään lukemaasi niin pidättäytyisit sitten kuitenkin kommentoimasta asiaa jota et ole ymmärtänyt.

• Paloma.se.co kirjoitti:

Linkkisi on aftonbladetin artikkeliin ja jossa tästä muslimikoulun bussiapartheidistä uutisoidaan. Elikkä sillä ei ole MITÄÄN Ruotsin tapojen kanssa tekemistä, vaan juuri päinvastoin.
        Jos olet liian laiska tai liian kielitaidoton lukemaan ja ymmärtämään lukemaasi niin pidättäytyisit sitten kuitenkin kommentoimasta asiaa jota et ole ymmärtänyt.

"Paloma.se.co"

Kulta-Lutuseni.
        Kyllä MINÄ sen tiedän.
        Osaan Ruotsiakin tavattoman hyvin, ollakseni Suomalainen.
        Linkitin uutisen siksi että se kertoo mihin suuntaan Ruotsi pyrkii.
        Maahan-muutto-myönteisyydellään.
        Luin myös jutut, joissa tilannetta näytellään paheksuttavan.
        Poliitikkoja myöten.
        -
        Nii, ja Palomakin :)

H.

• hunksz kirjoitti:

"Paloma.se.co"

Kulta-Lutuseni.
        Kyllä MINÄ sen tiedän.
        Osaan Ruotsiakin tavattoman hyvin, ollakseni Suomalainen.
        Linkitin uutisen siksi että se kertoo mihin suuntaan Ruotsi pyrkii.
        Maahan-muutto-myönteisyydellään.
        Luin myös jutut, joissa tilannetta näytellään paheksuttavan.
        Poliitikkoja myöten.
        -
        Nii, ja Palomakin :)

H.

Ei vaan linkki kertoo minkälainen hullabaloo tästä on syntynyt ja ministerit ja puoluejohtajat vaativat uskonnollisten koulujen lakkauttamista. Elikkä sisältö oli täysin päinvastaista kuin mitä ehdotit. Pitäisköhän sinun käydä se ruotsinkielenkurssi uudelleen?

Ei vaan linkki kertoo minkälainen hullabaloo tästä on syntynyt ja ministerit ja puoluejohtajat vaativat uskonnollisten koulujen lakkauttamista. Elikkä sisältö oli täysin päinvastaista kuin mitä ehdotit. Pitäisköhän sinun käydä se ruotsinkielenkurssi uudelleen?

"Paloma.se.co"

Niin.
        Se on sitä näyttelemistä.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Paloma.se.co"

Niin.
        Se on sitä näyttelemistä.

H.

Ei noi Björklund ja Löwfen näyttäneet siltä... kuin olisivat näytelleet.

• MistäLähti

Noissa lainauksissa ei valehdella.
      Ville Niinistö oli ainoa, joka puhui muunneltua totuutta.

• Valehdella? Agiteeraaminen, vihapuhe ja kansankiihoitus jolla kerätään ääniä jollekin puolueelle on aina muunnettua, vääristeltyä, rinnakkaistotuutta tai sitten valheita.
        Ei Uuninpankko valehdellut kun puhui sinimustasta puheesta.

• joku kirjoitti:
        "Voisit arvoisa ehdokas ja EU-parlamentin jäsen myös mainita että poliisi oli hakenut kiistellyn perheen säilöön mutta perunut koska käsittely vielä kesken."
        Samalta sivulta.

• MistäLähti
        Paloma.se.co kirjoitti:

Valehdella? Agiteeraaminen, vihapuhe ja kansankiihoitus jolla kerätään ääniä jollekin puolueelle on aina muunnettua, vääristeltyä, rinnakkaistotuutta tai sitten valheita.
        Ei Uuninpankko valehdellut kun puhui sinimustasta puheesta.

Aloituksen lainaukset ovat kertomuksia siitä mitä seurasi, kun Ville Niinistö harjoitti tätä
        """Agiteeraaminen, vihapuhe ja kansankiihoitus jolla kerätään ääniä jollekin puolueelle on aina muunnettua, vääristeltyä, rinnakkaistotuutta tai sitten valheita."""

• MistäLähti
        Paloma.se.co kirjoitti:

joku kirjoitti:
        "Voisit arvoisa ehdokas ja EU-parlamentin jäsen myös mainita että poliisi oli hakenut kiistellyn perheen säilöön mutta perunut koska käsittely vielä kesken."
        Samalta sivulta.

Poliisi oli saanut virheellistä tietoa ja korjasi perheen säilöön perjantaina. Sunnuntaina päivällä selvisi, että ensimmäinen kielteinen päätös oli lainvoimainen, mutta asia on valituksessa edelleen kesken. Poliisi silloin korjasi saamansa virhetiedon.

• TätäJatkui
    • Olet Paloma ilmeisesti kiihtyneessä mielentilassa. Toisaalla meuhkaat pakolaisien ei länsimaisia tapoja vastaan ja täällä politiikkojen lausuntoja vastaan jotka käsitellennevät pakolaisten kotiin palautuspäätöksiä vastaa..

Koeta jo valita haluatko elää muslimiyhteiskunnassa vai länsimaisessa sivistysvaltiossa.

• Linjani on aivan kristallinkirkas: olen tehnyt valintani. Haluan elää länsimaisessa sivistysvaltiossa, mutta pitää mieleni ja oveni avoimina ja minun yhteisuntani auttaa pakolaisia ja ottaa vastaan muslimejakin ja raja kulkee siinä missä se on aina minulle kulkenut: meidän maa, meidän lait. Ja meidän maassamme on naisten tasa-arvoisuus lailla säädelty.
        Minä en ole koskaan "meuhkannut" mitään ja olen aina ollut avoin mielipiteiden eroavaisuuksille. Kunhan ne esitetään molemminpuoleisen kunnioituksen puitteissa. Aloituksessani siteeratut lausunnot eivät ole sitä. Niissä kuuluu äärioikeiston solvaava ja nimittelevä äänensävy jo kauas.

• vain-yhdet-lait-
        Paloma.se.co kirjoitti:

Linjani on aivan kristallinkirkas: olen tehnyt valintani. Haluan elää länsimaisessa sivistysvaltiossa, mutta pitää mieleni ja oveni avoimina ja minun yhteisuntani auttaa pakolaisia ja ottaa vastaan muslimejakin ja raja kulkee siinä missä se on aina minulle kulkenut: meidän maa, meidän lait. Ja meidän maassamme on naisten tasa-arvoisuus lailla säädelty.
        Minä en ole koskaan "meuhkannut" mitään ja olen aina ollut avoin mielipiteiden eroavaisuuksille. Kunhan ne esitetään molemminpuoleisen kunnioituksen puitteissa. Aloituksessani siteeratut lausunnot eivät ole sitä. Niissä kuuluu äärioikeiston solvaava ja nimittelevä äänensävy jo kauas.

"meidän maa, meidän lait. Ja meidän maassamme on naisten tasa-arvoisuus lailla säädelty."

Sitä et ole vieläkään ymmärtänyt, että tulijat eivät halua sopeutua yllä oleviin sääntöihin. Ajavat omaa lakia ja sääntöjä rinnakkaislaiksi. Onko hyvä, että toimitaan kaksilla säännöillä, ja käytännössä ne törmäävät aina joskus vastakkain.

• vain-yhdet-lait- kirjoitti:

"meidän maa, meidän lait. Ja meidän maassamme on naisten tasa-arvoisuus lailla säädelty."

Sitä et ole vieläkään ymmärtänyt, että tulijat eivät halua sopeutua yllä oleviin sääntöihin. Ajavat omaa lakia ja sääntöjä rinnakkaislaiksi. Onko hyvä, että toimitaan kaksilla säännöillä, ja käytännössä ne törmäävät aina joskus vastakkain.

Kyllä valtaosa tulijoista elää meidän lakiemme mukaisesti. Suuri valtaosa. Nyt on tuo salafidismi tullut voimakkaasti viimeisten vuosien aikana ja islamistien ote tiukentunut. Ne on ne jotka kyylää naisiaan kaduilla ja toreilla. Minä katselin tuossa juuri yhden videon jossa imaami luennoi järjestyssääntöjä naisille: tulkki käänsi ruotsiksi. "nainen ei saa poistua kodin seinien sisäpuolelta muuten kuin miehensä (isänsä, veljensä) luvalla ja silloinkin hänellä on oltava selvä asia mennä ulos: ostamaan elintarvikkeita, sairaalaan. lääkäriin, sairasta sukulaista tervehtimään jne. Hänellä täytyy olla kaapu eikä hän saa tuoksua parfyymille. Hän ei saa pysähtyä keskustelemaan tuntemattomien kanssa, ei nauraa eikä laskea leikkiä.......jne jne.
        Onneksi ne jotka seuraavat noita sääntöjä ovat pieni osa lähi-idästä tulijoista.

Kyllä valtaosa tulijoista elää meidän lakiemme mukaisesti. Suuri valtaosa. Nyt on tuo salafidismi tullut voimakkaasti viimeisten vuosien aikana ja islamistien ote tiukentunut. Ne on ne jotka kyylää naisiaan kaduilla ja toreilla. Minä katselin tuossa juuri yhden videon jossa imaami luennoi järjestyssääntöjä naisille: tulkki käänsi ruotsiksi. "nainen ei saa poistua kodin seinien sisäpuolelta muuten kuin miehensä (isänsä, veljensä) luvalla ja silloinkin hänellä on oltava selvä asia mennä ulos: ostamaan elintarvikkeita, sairaalaan. lääkäriin, sairasta sukulaista tervehtimään jne. Hänellä täytyy olla kaapu eikä hän saa tuoksua parfyymille. Hän ei saa pysähtyä keskustelemaan tuntemattomien kanssa, ei nauraa eikä laskea leikkiä.......jne jne.
        Onneksi ne jotka seuraavat noita sääntöjä ovat pieni osa lähi-idästä tulijoista.

Ne tulijat se pieni osa on jakaantunut tasaisesti eri Euroopan maihin ja heillä kaikilla on sama tavoite.

Juutalaisetkaan matkalla kaasukammioihin eivät uskoneet mikä heitä odotti.

• Näin.ollen

Viranomaisilla on tietääkseni selvät ohjeet joten palstan mielipiteillä ei ole merkitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1753
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      853
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      687
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe