Tätä en nyt saa millään poies mielestäni ja siksi tiedustelen... Mainitseekohan se Antero-pappa koskaan minun nimeäni siellä sätissä? Muistaako minua kaipauksella vai onkohan se katkera tyttärensä kokonaan kieltänyt Anteroa minusta puhumisen? Minä en saa nyt mitään sähköisiä laitteita käyttää kun on tätä erityisherkkyyttä epäilty johtuvaksi energiakentistä ja että koko oireistoni olisi sellaisten syytä, niin en pääse Anteron kanssa yhteyteen. Yhtään ei helpota tilannettani se että lukkojen takana pitävät täällä henkilökohtaisia tavaroitani ja myös henkilökorttia ja maksuvälineitä.
Jaksan vain kun haaveilen että Antero näin kevään kynnyksellä tulisi kirkkokärryillä minut hakemaan ja lumen ja jään alta vapautuneet tunteemme saisivat roihuta vapaana ilman hyvän maun ja käytöksen meille asettamia rajoitteita. Ei tämä ikääntyminen aivan yhtä muistamattomuuden kuorruttamaa juhlakaakkua siis ole.
Kaipaukseni johdosta tiedustelen kohteliaimmin
1
128
Vastaukset
- SiduHande
Tätä on ny vähä haileeta kertoa mummelille mutta Antero (-Parru-Antsu kavereiden kesken-) on kyllä jo niin passé sun kanssa että viimeks on tainnu olla puhetta kenestäkään sättiböönasta (sinusta?) sillon kun siitä yhestä pankkitunnarikortista loppu tunnusluvut. Jos on jostain hevosvetoisesta kirkkoreestä puhetta ollutkin niin se etuosa on nykyään täytettynä von Dööpelnin hepona Säynävän kesäteatterin Sven Dufva produktiossa ja huutokauppa-akiiiiii myi sen perässä vedettävän kohtuu hintaan puutarhatontuksi jollekin tontulle.
En voi sanoo ku että Get over it! Kyl sä pääsetkin. Unohtelet vaan.
Menoix sano Annie Mestariampuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792018- 1721721
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691598Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241403Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1001378- 1001037
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541028Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56810