focus 2004 1.6..sähk.kaasupoljin jumitaa,noin 1000 kierroksen kohdalla(hinkaa)kierrokset eivät pysy 1000 kohdalla,vaan menee yli tai alle.hankaloittaa liikkeelle lähtöä,kun joutuu huudattaa.kun kaasun päästää pois,kier.pysähtyy 1000 kohdalle,kunnes pompsahttaa alle ja moottori meinaa sammua,pitää odottaa hettki,kunnes tasantuu tyhjä käynnille,n.700.onko vika sähköpolkimessa vai jossain muualla? korkeemilla kierroksilla toimii hyvin..T: EPÄTIETOINEN BLONDI..
sähköinen kaasuupoljin
BLON
3
198
Vastaukset
- tutkituta
Ei ole kaasupolkimessa vika. Voi olla kaasuläpässä. Mutta mahdotonta tietää tutkimatta.
- tuhnukka
Luultavasti karstaa läpässä, pitäs liottaa ceeärceellä, liimautuu seinämään? Välillä vois antaa monoa foordille, motarilla?
- blon
kaasuläppä on putsattu,ei parantunut.voiko olla joku muu,tietääkö kukaan? t:epätietoinen blondi täällä taas kyselee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212023- 621944
- 1051855