Kuinka servata jos toinen sanoo "Herää?"
Miten servata?
15
2486
Vastaukset
- Tyttö06
"Herää ite" on aika yleinen servi tohon😂
- mohammed.mohammed
Jos olet alle 13-vuotias, pelkkä "mutsis on" toimii. Muista tämän jälkeen huutaa "ouuu jääty" niin hän ei ehdi vastata.
"Oon jo hereillä" tai "Heräsin seiskalta" muistan olleen joskus käytössä :'D
- Heppatyttö155
Ite sanoin aina joskus "varmaa pitteis" tai "haluun viel nukkuu" ja kaikki aina katto, että mitä kunnes tajusi. :D
Sano ettet jaksa, ja käy oikeasti nukkumaan.
"Miksi?"
"Miks luulet, että nukuin?"
"Tyyppi luulee että nukun, äähhähä, mä oon hereilläki tämmönen."
"Nukkuminen on kivempaa."
Mukamas säpsähdys hereille -> "Et arvaa miten jännää unta näin, sä olit siinä vieressä ja käskit mua heräämään plaa plaa plaa..."
"Miten retardi ihmisen pitää olla, että se luulee mun nukkuvan..."
Niin eikä aina tarvii olla teini, joskus voi olla hiljaakin.Nokkelia, mutta paras ei valitettavasti ollut servaus. Vielä. Pientä modausta:
"Et arvaa miten jännää unta näin, sä olit siinä vieressä ja käskit mua heräämään. Sun naama oli siinä ihan himputin vitun ruma ja.... hei.... se on yhä! Nukunko edelleen?"jokutyyppi19 kirjoitti:
Nokkelia, mutta paras ei valitettavasti ollut servaus. Vielä. Pientä modausta:
"Et arvaa miten jännää unta näin, sä olit siinä vieressä ja käskit mua heräämään. Sun naama oli siinä ihan himputin vitun ruma ja.... hei.... se on yhä! Nukunko edelleen?"Öhhöhhöö :)
- justAsking
"Näytänkö siltä että nukkuisin?"
- Eveonparas
Herää ite ku mä oon jo kauuan sitten heräny senkin vitun paska laattikko
Käsket kyseisen jehovan tukehtua vartiotorniin.
- ass-man
Anna perää!
- Äyssipää
Oon herännyt aikoi sit entäs ite?
- Anonyymi
ite Herää vai haluuks ottaa erää
- Anonyymi
😉t
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641208Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1631015- 61868
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67767Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269766Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6731- 65711
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180679Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31655- 29648