Miten servata?

LAREZZ_FIN

Kuinka servata jos toinen sanoo "Herää?"

16

2825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö06

"Herää ite" on aika yleinen servi tohon😂

• mohammed.mohammed

Jos olet alle 13-vuotias, pelkkä "mutsis on" toimii. Muista tämän jälkeen huutaa "ouuu jääty" niin hän ei ehdi vastata.

• "Oon jo hereillä" tai "Heräsin seiskalta" muistan olleen joskus käytössä :'D

• Heppatyttö155

Ite sanoin aina joskus "varmaa pitteis" tai "haluun viel nukkuu" ja kaikki aina katto, että mitä kunnes tajusi. :D

• Sano ettet jaksa, ja käy oikeasti nukkumaan.

• "Miksi?"

"Miks luulet, että nukuin?"

"Tyyppi luulee että nukun, äähhähä, mä oon hereilläki tämmönen."

"Nukkuminen on kivempaa."

Mukamas säpsähdys hereille -> "Et arvaa miten jännää unta näin, sä olit siinä vieressä ja käskit mua heräämään plaa plaa plaa..."

"Miten retardi ihmisen pitää olla, että se luulee mun nukkuvan..."

Niin eikä aina tarvii olla teini, joskus voi olla hiljaakin.

• Nokkelia, mutta paras ei valitettavasti ollut servaus. Vielä. Pientä modausta:
        "Et arvaa miten jännää unta näin, sä olit siinä vieressä ja käskit mua heräämään. Sun naama oli siinä ihan himputin vitun ruma ja.... hei.... se on yhä! Nukunko edelleen?"

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Nokkelia, mutta paras ei valitettavasti ollut servaus. Vielä. Pientä modausta:
        "Et arvaa miten jännää unta näin, sä olit siinä vieressä ja käskit mua heräämään. Sun naama oli siinä ihan himputin vitun ruma ja.... hei.... se on yhä! Nukunko edelleen?"

Öhhöhhöö :)

• justAsking

"Näytänkö siltä että nukkuisin?"

• Eveonparas

Herää ite ku mä oon jo kauuan sitten heräny senkin vitun paska laattikko

• Käsket kyseisen jehovan tukehtua vartiotorniin.

• ass-man

Anna perää!

• Äyssipää

Oon herännyt aikoi sit entäs ite?

• Anonyymi

ite Herää vai haluuks ottaa erää

• Anonyymi

😉t

• Anonyymi

Miten servata

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      29
      13865
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5461
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      199
      5086
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      85
      4240
    5. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3551
    6. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3058
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      12
      2902
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      2521
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      39
      2507
    10. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      279
      2086
    Aihe