Hei
Tämä aihe ei ehkä tänne varsinaisesti kuulu, mutta halusin silti laittaa sen tänne, jotta saisin asiallisia vastauksia. Ajelen alapääkarvoja säännöllisesti märkäajolla. Tämä koskee siis myös pakaroiden välissä olevia karvoja. Nyt olen huomannut, että pakaroiden väliin on tullut ilmeisesti jonkinlainen usein vuotava, arpinen haava. Ainakin tuo kohta tuntuu aika paksulta, pehmeältä "möykyltä". Minun on vaikea nähdä sinne itse edes peilin avulla. Tuo möykky siis vuotelee itsekseen haaleanpunaista verta. Pitäisikö tästä huolestua? Miten hoidan ko. kohtaa, vai pitääkö mennä peräti lääkäriin? Epäilen, että tämä mahdollinen arpi on tullut ehkä vähän liian perusteellisesta karvojen ajelusta. Mitä mieltä olette? Kiitoksia jo etukäteen avusta!:) T. Nainen 32 v.
Karvojen ajelu ja vuotava arpi?
4
142
Vastaukset
- vieras--
Mulle tulee jotenkin mieleen peräpukamat
mut kannatta ehkä kävästä lääkärissä jos ei peräpukamat satu olemaan- Zelda_
Pukamatkin minulla kyllä on, mutta tuo "möykky" on kyllä kaukana peräaukosta. Joten se ei voi olla pukama.
- jhhghfhfd
Ihmisellä ei kuulu olla vuotavia arpia! Kaikki hämäräperäiset ihomuutokset on näytettävä lääkärille! Saattaisit ehkä onnistua näkemään peilien avulla alueella itse, mutta parasta se on kuitenkin tohtorille näyttää. Käsittääkseni samoilla lääkäreillä on iho- ja sukupuolitautien pätevyys, joten sinänsä liene sama, menetkö sukupuolitautien polille vai iholääkärille.
Itselläni on tietämättäni ollut vaikka kuinka kauan herpes-tartunta takalistossa, ja sekään ei ole koskaan vuotanut verta. Ajelen myös karvoja, tosin epiloin ja nypin peiliin avulla takaosan karvat. Verenvuotoja en ole karvojen ajeluista saanut.- Zelda_
Kiitos vastauksesta! Se ei varmaan ole päässyt paranemaan, koska se alue ei saa "tuuletusta" tms. ilmanvaihtoa. Ei oikein voi olla sukupuolitauti, kun ei ole ollut tai en ole tehnyt mitään sellaista, mistä sen voisi saada. Siis ikinä. En kyllä tiedä, että mistä herpeksen voisi saada, voiko sen saada jostain muutenkin? Erikoislääkärille ei ole varaa mennä. Ehkä sitten terveyskeskukseen. Sieltä saa kyllä aika huonosti aikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758