Hei
Tämä aihe ei ehkä tänne varsinaisesti kuulu, mutta halusin silti laittaa sen tänne, jotta saisin asiallisia vastauksia. Ajelen alapääkarvoja säännöllisesti märkäajolla. Tämä koskee siis myös pakaroiden välissä olevia karvoja. Nyt olen huomannut, että pakaroiden väliin on tullut ilmeisesti jonkinlainen usein vuotava, arpinen haava. Ainakin tuo kohta tuntuu aika paksulta, pehmeältä "möykyltä". Minun on vaikea nähdä sinne itse edes peilin avulla. Tuo möykky siis vuotelee itsekseen haaleanpunaista verta. Pitäisikö tästä huolestua? Miten hoidan ko. kohtaa, vai pitääkö mennä peräti lääkäriin? Epäilen, että tämä mahdollinen arpi on tullut ehkä vähän liian perusteellisesta karvojen ajelusta. Mitä mieltä olette? Kiitoksia jo etukäteen avusta!:) T. Nainen 32 v.
Karvojen ajelu ja vuotava arpi?
4
173
Vastaukset
- vieras--
Mulle tulee jotenkin mieleen peräpukamat
mut kannatta ehkä kävästä lääkärissä jos ei peräpukamat satu olemaan- Zelda_
Pukamatkin minulla kyllä on, mutta tuo "möykky" on kyllä kaukana peräaukosta. Joten se ei voi olla pukama.
- jhhghfhfd
Ihmisellä ei kuulu olla vuotavia arpia! Kaikki hämäräperäiset ihomuutokset on näytettävä lääkärille! Saattaisit ehkä onnistua näkemään peilien avulla alueella itse, mutta parasta se on kuitenkin tohtorille näyttää. Käsittääkseni samoilla lääkäreillä on iho- ja sukupuolitautien pätevyys, joten sinänsä liene sama, menetkö sukupuolitautien polille vai iholääkärille.
Itselläni on tietämättäni ollut vaikka kuinka kauan herpes-tartunta takalistossa, ja sekään ei ole koskaan vuotanut verta. Ajelen myös karvoja, tosin epiloin ja nypin peiliin avulla takaosan karvat. Verenvuotoja en ole karvojen ajeluista saanut.- Zelda_
Kiitos vastauksesta! Se ei varmaan ole päässyt paranemaan, koska se alue ei saa "tuuletusta" tms. ilmanvaihtoa. Ei oikein voi olla sukupuolitauti, kun ei ole ollut tai en ole tehnyt mitään sellaista, mistä sen voisi saada. Siis ikinä. En kyllä tiedä, että mistä herpeksen voisi saada, voiko sen saada jostain muutenkin? Erikoislääkärille ei ole varaa mennä. Ehkä sitten terveyskeskukseen. Sieltä saa kyllä aika huonosti aikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3293912Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283590Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52302- 1121704
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181628Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241349Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j144973Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101949Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79875- 86791