Kuka pojista tunnustaa et on kiipeillyt köysissä silleen et se on tehny namia?
Liikkatunnilla kiipeily
8
242
Vastaukset
- markus14v
Mä oon kokenu sen kerran. Olin jotain 12 silloin ja se tuntu niin vitun hyvältä haaroissa. Vaikka oon ainaki 100 kertaa yrittäny kiipeillä et sais sen taas nii ei ikinä oo tullu enää samoja tuntemuksia. En vaan käsitä mistä ne fibat tuli sen yhden ainoan kerran.
Köysissä olen kiipeillyt, mutta kertaakaan ei köysi ole herkkuja minulle valmistanut.
- 3Euro70
Köyden kanssa olen tekemisissä vain silloin, kun elämässä menee vähän huonommin.
- rasisti.roturealisti
Tarkoitatko autoeroottista asfyksiaa?
- orkkuboi
Mä voin tunnustaa. Muutaman kerran on tuntunut tosi makeelta pippelissä. Ehkä joku miniorkku xD
- roopelehto
Jännä juttu et pippeli jöpöttää heti ku alkaa kiipee ja ku jää hinkkaa ni tuntuu tosi hyvältä et pitää jähmettyy hetkeksi paikalleen.
- maielamendes
Arvakkaas miltä tytöstä tuntuu kkkkk
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907