Kuka pojista tunnustaa et on kiipeillyt köysissä silleen et se on tehny namia?
Vastaukset 8
- markus14v
Mä oon kokenu sen kerran. Olin jotain 12 silloin ja se tuntu niin vitun hyvältä haaroissa. Vaikka oon ainaki 100 kertaa yrittäny kiipeillä et sais sen taas nii ei ikinä oo tullu enää samoja tuntemuksia. En vaan käsitä mistä ne fibat tuli sen yhden ainoan kerran.
Köysissä olen kiipeillyt, mutta kertaakaan ei köysi ole herkkuja minulle valmistanut.
- 3Euro70
Köyden kanssa olen tekemisissä vain silloin, kun elämässä menee vähän huonommin.
- rasisti.roturealisti
Tarkoitatko autoeroottista asfyksiaa?
- orkkuboi
Mä voin tunnustaa. Muutaman kerran on tuntunut tosi makeelta pippelissä. Ehkä joku miniorkku xD
- roopelehto
Jännä juttu et pippeli jöpöttää heti ku alkaa kiipee ja ku jää hinkkaa ni tuntuu tosi hyvältä et pitää jähmettyy hetkeksi paikalleen.
- maielamendes
Arvakkaas miltä tytöstä tuntuu kkkkk
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532016
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta3551472Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1761034Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279744- 271639
- 33631
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12621- 191573
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen21534- 42512