Kuka pojista tunnustaa et on kiipeillyt köysissä silleen et se on tehny namia?
Liikkatunnilla kiipeily
8
265
Vastaukset
- markus14v
Mä oon kokenu sen kerran. Olin jotain 12 silloin ja se tuntu niin vitun hyvältä haaroissa. Vaikka oon ainaki 100 kertaa yrittäny kiipeillä et sais sen taas nii ei ikinä oo tullu enää samoja tuntemuksia. En vaan käsitä mistä ne fibat tuli sen yhden ainoan kerran.
Köysissä olen kiipeillyt, mutta kertaakaan ei köysi ole herkkuja minulle valmistanut.
- 3Euro70
Köyden kanssa olen tekemisissä vain silloin, kun elämässä menee vähän huonommin.
- rasisti.roturealisti
Tarkoitatko autoeroottista asfyksiaa?
- orkkuboi
Mä voin tunnustaa. Muutaman kerran on tuntunut tosi makeelta pippelissä. Ehkä joku miniorkku xD
- roopelehto
Jännä juttu et pippeli jöpöttää heti ku alkaa kiipee ja ku jää hinkkaa ni tuntuu tosi hyvältä et pitää jähmettyy hetkeksi paikalleen.
- maielamendes
Arvakkaas miltä tytöstä tuntuu kkkkk
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540