Kuka pojista tunnustaa et on kiipeillyt köysissä silleen et se on tehny namia?
Liikkatunnilla kiipeily
8
231
Vastaukset
- markus14v
Mä oon kokenu sen kerran. Olin jotain 12 silloin ja se tuntu niin vitun hyvältä haaroissa. Vaikka oon ainaki 100 kertaa yrittäny kiipeillä et sais sen taas nii ei ikinä oo tullu enää samoja tuntemuksia. En vaan käsitä mistä ne fibat tuli sen yhden ainoan kerran.
Köysissä olen kiipeillyt, mutta kertaakaan ei köysi ole herkkuja minulle valmistanut.
- 3Euro70
Köyden kanssa olen tekemisissä vain silloin, kun elämässä menee vähän huonommin.
- rasisti.roturealisti
Tarkoitatko autoeroottista asfyksiaa?
- orkkuboi
Mä voin tunnustaa. Muutaman kerran on tuntunut tosi makeelta pippelissä. Ehkä joku miniorkku xD
- roopelehto
Jännä juttu et pippeli jöpöttää heti ku alkaa kiipee ja ku jää hinkkaa ni tuntuu tosi hyvältä et pitää jähmettyy hetkeksi paikalleen.
- maielamendes
Arvakkaas miltä tytöstä tuntuu kkkkk
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752873- 592831
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172713- 412082
- 532061
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2792057Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211311- 421170
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31114Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961019