Tottuuko stringeihin?

jennijuuli

Oon 13-vuotias tyttö ja äitini lupasi viimein, että voin ostaa stringejä pitkän väännön jälkeen. Ostin samanlaisia kuin olin kaverin luona aikasemmin kokeillut ihan perus mustat H&M: stä. Olin ne jalassa ekan päivän kokonaan, mutta ne hiersivät kuitenkin jotenkin oudosti eivätkä tuntuneet ollenkaan mukavilta, ajattelin niitä koko ajan ja kävin vessassa korjaamassa asentoa, mutta pian ne olivat taas huonosti.

Kysyin kaverilta niin se sanoi, että toiset ei vaan tykkää ja toiset tottuu niihin. Eikö stringit sit oo mulle? Vai tuntuko ne teistä aluks oudoilta mut totuitte ja kauanko kesti?

28

3392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi ihmeessä ihmisen pitäisi väen vängällä käyttää vaatekappaletta, joka tuntuu epämukavalle, eikä edes (toivottavasti) näy muille???

      Käytä vaatteita, joissa viihdyt. Varsinkin, kun kyse on alusvaatteista.

    • xxx_mestaritikku_xxx

      hommahan on semmone et 13 vuotiaiden ei pitäis viel ees ajatella mitää stringejä,mieti uudelleen sitten parinvuoden päästä kun murrosikä alkaa.

      • jennijuuli

        Jos et tiennyt tytöillä murrosikä alkaa aiemmin mitä keskenkasvusilla pojilla :) joten mee takas lukemaan asiasta vai etkö oo ollenkaa seurannu kehitystä :D


      • ksls

        joo tota murrosikä alkaa tavallisesti 8-14 vuotiaana, eikä stringeillä sitäpaitsi ole mitään tekemistä varsinaisesti murrosiän kanssa.


    • rthdrty

      Kivan näköset vaatteet harvoin tuntuu mukavilta; vanha petoniviidakon sananlasku

    • annaleenu

      Tottuuhan niihin, varmaanki vessassa käydessäsi korjasit niitä pois peppuvaosta vaikka pitäisi heti laittaa vakoon kunnolla ettei sit enää menisi syvemmälle, silloin ne pysyy paikallaan ja niihin tottuu nopeampaa, itse kahdessa päivässä. Nyt käytän miltei aina stringejä.

    • Testailija-

      Tässä on klassinen valinta: mukavuus vai ulkonäkö.

    • Nostring

      Vaikka rakastaisit stringejä kuinka paljon, niitä ei kannata käyttää aivan joka tilanteessa. Tarkista, milloin nämä pienet alushousut olisi syytä vaihtaa peittävämpään vaihtoehtoon.

      Bakteerit ja virukset pääsevät kulkeutumaan helposti emättimeen ja virtsarakkoon, mikä tuo mukanaan omat ongelmansa.

      Pohdi vakavasti mukavampien alushousujen päälle pukemista seuraavissa tilanteissa.

      https://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/10-tilannetta-jolloin-naisen-ei-koskaan-kannattaisi-kayttaa-stringeja/6114630#gs.nd4pD=M

    • Osta kunnolliset niin ei tunnu epämukavilta

      • Vanha juttu tämä ketju. Mutta mistä tuntee kunnolliset?


      • Millaiset on kunnolliset?


    • 69vmies

      Ite totuin

      • 69vmies

        Päässä ne tuntuukin mukavammilta, varsinkin käytetyt


    • Kyselit vuosi sitten. Miten on tilanne nyt?

    • sdfvdf

      Jotkut asiat näyttää mukavilta ja kiihkottaviltakin peräti, kuten mustatnahkiset kiiltävät korkosaappaat (lukuunotttamati jotain 100-vuotiasta pygmimummoa) sekä meikki. Ne kuitenkin tuntunevat vallan epämukavilta.
      Sitten on asioota jotka sekä näyttävät että tuntuvat noloilta, epämukavilta ja kaiken muun huonouden lisäksi vielä käytännöttömiltäkin. Sellaasia ovat nilkkasukat, varvassukat, tringit, hiuslisäkkeet ja tekoripset

      • Anonyymi

        Mun mielestä nilkkasukat on kyllä kesällä ihan kätevät. Muuten oon aikalailla samaa mieltä.


    • VitutOle

      Ne on ihan vitun paskat. Ne on sellaset mitkä on epämukavat, niihin ei voi tottuu eikä ne sitä paitsi oo silläkää tavl mukavatkoskane hiertää persreikää, ja viþuaa.

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Tottakai ne tuntuu aina siltä että persvaossa menee kangaskaistale tai kuminauha, koska ei pylly mitenkään tunnottomaksi mene. Jotkut kuitenkin tottuvat siihen tuntemukseen, eivätkä välitä vaikka tuntevatkin sen. Toiset taas ovat mukavuudenhaluisempia, eivätkä siksi totu koskaan stringeihin.

      En suosittele stringejä, koska intiimialue hengittää paremmin tavallisissa alushousuissa. Stringien käyttö voi aiheuttaa esimerkiksi hiivasienitulehduksia alapäähän.

    • Kertoja

      Jos ne tuntuvat epämukavilta, ne ovat liian pienet. Oikean kokoiset stringit eivät hierrä. Tosin ne menivät pois muodista jo vuosia sitten.

    • LADYGAGA05

      Joo tuleee n. 2-4v myöhäs, mut vastaan silti. Vaik ne ois oikeen kokoset, ne on nii epämukavat! SuSuosittelen llei normipikkarit, tai hipsterit riitä nii, et sitte vaa kulkee ilman mitään alakkarei ja naruja jotka koulkee jalkovälissä.

    • Totuitko?

    • Anonyymi

      Ei kannata nähdä vaivaa tottuakseen. Kyllä pojan silmä kestää vaikka alushousujen rajat näkyisivät tiukkojen legginten läpi

    • Anonyymi

      Kihomatoja sinulla taitaa vain olla😉

    • Anonyymi

      Kunnollisissa on leveä haarakiila joka peittää isommatkin häpyhuulet. Tämä on yksilöllistä. Se tottuuko naruun persuksessa onkin sitten toinen juttu. Jos se tuntuu kireältä, ovat stringit liian pienet. Oikean kokoisina narua persuksissa ei edes huomaa. Ja leggareitten tai farkkujen tunne paljasta ihoa vasten on miellyttävän viileä.

    • Anonyymi

      Osta Cubukselt

    • Sä voisit rasvata sen narun joka menee pakaroiden välistä. Sen pitäisi auttaa.

    • Anonyymi

      strinkit:DDDDDDDDDDD

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe