Eilen sitten jäi pirssi kaupan pihaan. Pari viikkoa käynnistys oireillut. Eli on ollut vähän tahmea käynnistymään. Eilen ajelin noin 15km ja pysähdyin, noin 5 min jälkeen käynnistin ja tuntui ettei meinaa käynnistyä. Sitten ajelin noin 5km ja taas 5min pysähdys eikä käynnisty. Virrat tulee päälle, eli ajovalot kyllä tmenee päälle ja mittaristoon kans kaikki valot ja stereot menee päälle. Mutta ei starttaa, ei kuulu mitään ääntä. Bensaa on ja akku käytiin testaamassa ettei se ole loppu. Onkohan startti entinen?
Astra G 1,8 vm 2000 ei käynnisty
Lempi-84
2
372
Vastaukset
- onooppeleita
Täräytä pari kertaa vasaralla startttimoottoriin, jos ei ala pyöriä -> uusi starttimoottori.
- startstop
start-stop autot parin v pääst joukolla vaihtaan starttimoottoreita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056