SUZUKI SV 1000S onko kokemuksia?

t250j

Olen vakavasti ajatellut hankkia sv1000 ässän.
Aikaisemmin minulla on ollut t250j ,cb750k ja
zx9r.Löytyykö minkälaisia kokemuksia sv1000 ässästä?

10

6237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsf

Kaikki kyykyt rassaa munia.
      Mulla ainakin etukenomopot puuduttaa pallit ja alinomaan on pysähdyttävä hieromaan verta vehkeille jottei vallan kuivu.
      Se ässätön malli on mielestäni kivempi,kun sitä voi ajaa pystystä.
      Kaksmukinen puolitehokas on sinällään kiva,mutta enemmä tykkään omasta pändäristäni kuitenkin.

• t250j

otin viime viikolla ns.kylmät tyypit 1200 bandiitilla ja yllätyin sen rennosta ajoasennota.
        Ässän ajoasento on mielestäni aika lähellä 9ärrää,
        josta kyllä pidin.Jos koneessa on voimaa keskialu-eella se on mielestäni hyvä.Putkien vaihdoista olen lukenut ja ihmetellyt miksi.Kawassa kyllästyin meteliin .Suzuki on ilmeisesti aika
        hiljainen.

• Pettynyt

Kävin viime kesänä ajamassa kyseisen MOPON ja petyin aika pahasti..Aikalailla on yläkierrospeli twiniksi.Omistin joskus vtr:n ja siinä oli paljon enemmän puhtia keskellä.Tuo sv lähti laukkaan vasta 8000 jälkeen.Keskikierrosteho oli todella laimea.Saattoihan siinä tietty olla jotain vikaakin...

• t250j

kiitos kokemuksista! Eiköhän sitä keväällä
        pääse jossain testaamaan.

• SVR
        t250j kirjoitti:

kiitos kokemuksista! Eiköhän sitä keväällä
        pääse jossain testaamaan.

Omallani ajellu viimekesän 11800km. Mun mielestä mulle just sopiva peli, edellinen oli Thundercat. Ajoasento ei mitenkään ihan äärimmäinen munaski ja mitä voima puoleen tulee ni mä oon ainaski pysyny ihan hyvin 900-1000:sten perässä mutkatiellä. Ja onhan tossa V-2:ssa Vähän luonnetta enemmän ku jossain rivi-4 Singgereissä...

• t250j
        SVR kirjoitti:

Omallani ajellu viimekesän 11800km. Mun mielestä mulle just sopiva peli, edellinen oli Thundercat. Ajoasento ei mitenkään ihan äärimmäinen munaski ja mitä voima puoleen tulee ni mä oon ainaski pysyny ihan hyvin 900-1000:sten perässä mutkatiellä. Ja onhan tossa V-2:ssa Vähän luonnetta enemmän ku jossain rivi-4 Singgereissä...

Etsin tosiaan sellaista pyörää,joka on mukava ja sporttinen.Ja kuitenkin kohtuu hintainen.

• SVR
        SVR kirjoitti:

http://predator.bikepics.com/pics/suzuki-sv1000s-04-bikepics-205584.jpg

• t250j

• SVR

• SV= mun oikeat nimikirjaimet

Ostin myöhään 2006-syksyllä tällaisen laitteen uutena, upea mosa mutta liikaa tuskaa ja ahdistusta... Eli keväällä tulee helpotusta hengitysvaikeuksiin; Sytkä/ruisku-ohjaus=uusiks, eli hönkä mallilleen ja jos ei muu auta niin kannet IRKI ja talliin hyväilyyn! Tällainen vanha mopo-peikko ei jaksa rähjätä , kun tietää mikä mörkö siellä TWIN-mosassa murraa... T: S.V.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16