Palstan tohtori

asffdgg

14

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Windows__Herrasmies

Siitä olisi seurauksena vain se, että kukaan linukshihhuli ei pääsisi enää läpi......†
      Me Windows Herrasmiehet sitä vastoin osaamme jo nyt käyttäytyä normaalin ihmisen tapaan ♥

• widnows-herrasmies

Sitä ei kuitenkaan mistään huomaa
        -tai mistä minä tiedän oletko sinä aina ollut tuollainen jolloin hihhulointi saattaa olla sinulle normaali olotila.

• Vain_Linuks_Hihhuli

Tässä pitää ottaa järki käteen. Mikä motiivi meillä normaaleilla WIndows Herrasmiehillä olisi hihhuloida? Windows on markkinajohtaja tietokoneissa ja meitä on lähes kaikki ihmiset, mutta linuks käyttäjineen vain pelkkä promillekerho.
        Hihhulointi - katso se kuuluu vain linukshihhuleille! Mistä se nimi muuten tulisikaan....†

• Vain_win_on_tubutin
        Vain_Linuks_Hihhuli kirjoitti:

Tässä pitää ottaa järki käteen. Mikä motiivi meillä normaaleilla WIndows Herrasmiehillä olisi hihhuloida? Windows on markkinajohtaja tietokoneissa ja meitä on lähes kaikki ihmiset, mutta linuks käyttäjineen vain pelkkä promillekerho.
        Hihhulointi - katso se kuuluu vain linukshihhuleille! Mistä se nimi muuten tulisikaan....†

Miksi siis kuitenkin hihhuloit? Jatkuvasti olet palstalla aivoripulia suoltamassa. Käyttäisit vain sitä tubutintasi "tyytyväisenä" ja pysyisit poissa täältä. Mutta, toiveeni (ja monen muun toive) lienee turha.

• Anonyymi

Kauhahomoilta ei kysytty!

• Anonyymi

Ei mitään windowsherrasmiehiä olekaan, on vain windowshihhuleita ettekä te osaa käyttäytyä normaalin ihmisen tapaan!

Ja linuxkäyttäjät ei ole hihhuleita eikä terroristeja, toisinkuin te windowshihut väitätte!

• ajattelu-rikollista

Sitten vaan Karhuryhmä elimonoimaan ajatusrikollinen livenä jo näppäimistönsä ääreltä!

1984 tulikin vasta nyt.

• Anonyymi

Sitten vaan Kauharyhmä elimonoimaan ajatusrikollinen livenä jo näppäimistönsä ääreltä!

• Puhutte varmaankin "tri-linuks-mieli-alasta"!

• Älä_koni_tuhoo

Ei, kyllä tässä sinusta on kyse! Ja se bongipiippu pois, jotta palstan taso pysyisi normaalina. Tiedämme kyllä, mitä se sinulle aiheuttaa.....†

• Vain_win_on_tubutin
        Älä_koni_tuhoo kirjoitti:

Ei, kyllä tässä sinusta on kyse! Ja se bongipiippu pois, jotta palstan taso pysyisi normaalina. Tiedämme kyllä, mitä se sinulle aiheuttaa.....†

Hyvinpä tunnut tietävän bongin vaikutukset. Miksiköhän, lieneekö omakohtaisia kokemuksia, vai...?

• Älä_koni_tuhoo

Sen näkee konin kirjoituksista.....†

• Älkää nyt hänestä välittäkö sen suurempia. Hänhän on pelkkä puoskari.

• Anonyymi
        Tri.Linuks_Katastrofi kirjoitti:

Älkää nyt hänestä välittäkö sen suurempia. Hänhän on pelkkä puoskari.

Joko tapoit itsesi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      90
      3474
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2857
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2366
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2318
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2261
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2246
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2133
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2077
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1966
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    Aihe